E30 amordivalik

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
mart154
Huviline
Postitusi: 614
Liitunud: 27.12.2005 10:42 22
Asukoht: Tallinn, Tel 55 620 699

E30 amordivalik

Postitus Postitas mart154 »

Hetkel kimpus siin e30 esimeste amortide valikuga...

Teatavasti on mu auto väga tugeva rajasuunitlusega. Vaja oleks mingeid häid amorte.

Seniajani on valik Bilsteini B8 ja Koni Sport Short'i vahel. Ja kaldub rohkem Koni poole.

Kas kellelgi on veel soovitusi?

Tegemist on siis 325i-ga, millel on 51mm püstakud ja custom reguleeritavad coiloverid.

Tagasillale tulevad ka custom coiloverid. Seda siis koos custom amordiga.
Kasutaja avatar
Marko S
Huviline
Postitusi: 3549
Liitunud: 11.10.2005 19:02 22
Peamine sõiduk: E39 530d
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Marko S »

Isiklikult soovitaksin KONI :)
Räägi kus august konid ostad,kui saladus ei ole ja mis hinnaga ?
Aaro
Huviline
Postitusi: 1599
Liitunud: 24.08.2004 10:13 04
Peamine sõiduk: E30
Asukoht: Siin ja seal maakera

Postitus Postitas Aaro »

Karta on, et sa siit ühest head infot ei saa. Selleks, et keegi oskaks sulle adekvaatselt midagi soovitada peaks soovitaja ühel samal autol kasutama korra bilsut ja siis samal rajal koni (loomulikult siis uusi asju, et võrdlus oles aus). Eriti ei usu, et keegi seda on teinud, aga mine sa tea... :roll:
Marko S kirjutas:Isiklikult soovitaksin KONI :)

Marko sinu soovitusele mingi põhjendus ka, miks Koni on parem ja miks siis Bilsu kehvem oli?
Kasutaja avatar
eero
Huviline
Postitusi: 5626
Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
Peamine sõiduk: F07 535i GT
Telefon: 5256627
Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
Kontakt:

Postitus Postitas eero »

Aaro kirjutas:
Marko S kirjutas:Isiklikult soovitaksin KONI :)

Marko sinu soovitusele mingi põhjendus ka, miks Koni on parem ja miks siis Bilsu kehvem oli?
Vat see huvitaks ennastki. Kuigi ma imestan, et kõik bilsut müts näpus kummardavad kui amordist jutt ja Konist pole kuskil sõnagi. Ei sobi siis bemmile või? Teistele läheb küll väga. Jäikus peaks olema hästi lihtsalt reguleeritav ülevalt otsast jne.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Kasutaja avatar
AndresS
Huviline
Postitusi: 776
Liitunud: 21.03.2003 11:52 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas AndresS »

Mina ostsin ka rallikale Konid.
Kui on ilus ja kuiv rajapäev, keerad päris jäigaks. Kui aga sajab kasse ja koeri, ei jää teistpidi mõni Opentrack sellepärast sõitmata. Nupust pehmeks ja igatahes. Vähemalt teoorias on hea :) Praktiline kursus reguleerimise osas seisab mul alles ees...

Ja igasugu hirmujutte on võimalik lugeda, kus mõni amort teise vedruga läbi ei saa ning vastupidi ja seetõttu auto imelikuks muutub. Reguleeritava Koniga peaks vast saama sobiva sätungi ses osas ka leida.
Kasutaja avatar
Valdek
Huviline
Postitusi: 1750
Liitunud: 30.10.2003 09:29 22
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Valdek »

Isiklikult eelistan Bilsteini. Koni amordid on ehitatud Twin-tube meetodil, Bilsteini puhul on võimalik valida ka Mono-tube versioon. Vähemalt koolitusel niimoodi meelde jäi see lugu...
Kasutaja avatar
Mikk_M
Huviline
Postitusi: 117
Liitunud: 22.07.2006 16:11 59
Asukoht: Haapsalu

Postitus Postitas Mikk_M »

Soovitada ei oska midagi, kuid ise valisin bilsteini b8 ja olen enda valikuga väga rahul.
316 2.5L
Kasutaja avatar
mart154
Huviline
Postitusi: 614
Liitunud: 27.12.2005 10:42 22
Asukoht: Tallinn, Tel 55 620 699

Postitus Postitas mart154 »

Valdek kirjutas:Isiklikult eelistan Bilsteini. Koni amordid on ehitatud Twin-tube meetodil, Bilsteini puhul on võimalik valida ka Mono-tube versioon. Vähemalt koolitusel niimoodi meelde jäi see lugu...
Mis selle mono tube eeliseks on?

Tean veel, et Bilsu B8 on inverted type - väheneb vedrustamata mass.

Samas Bilsud pole regullitavad. See on neile paras puudus. Eriti kui arvestada, et mul on coiloverid kõigis 4-s nurgas.
Vasta