E36 klõbin mootoris
Tiksumine kaob siis, kui õlisurvega on hüdrotõukurid jälle õliga täidetud.
Järelikult võiks arvata, et kas hüdrotõukurid äkki vajaksid vahetamist või ei jõuta õlisurvet korraga vajalikul määral üles lüüa.
Järelikult võiks arvata, et kas hüdrotõukurid äkki vajaksid vahetamist või ei jõuta õlisurvet korraga vajalikul määral üles lüüa.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Tere!
Minul on e36 318i 1991a. 83kw, mootoriks m40, hammasrihmaga. Endal ka mootor hirmsasti klõbises. Lasin ära vahetada klapisääre tihendid, kompensaatorid, tõukurid ja nukvõlli. Nüüd ei tiksu enam midagi, ainult sportpüti häält on kosta.
Minul on e36 318i 1991a. 83kw, mootoriks m40, hammasrihmaga. Endal ka mootor hirmsasti klõbises. Lasin ära vahetada klapisääre tihendid, kompensaatorid, tõukurid ja nukvõlli. Nüüd ei tiksu enam midagi, ainult sportpüti häält on kosta.
Minu masin. Pühitsetud olgu sinu mootor, sinu kiirendus tulgu, sinu kummid kulugu asfaldil. Meie igapäevane käivitus, anna meile esimesel katsel, ja anna meile andeks meie kiirendused linnas.
tänud vastamast aga klõbiseb ka peale tule kustumist natuke aega õlitulega ei ole probleeme ,aga kust saaks kindlaks teha mis on viga ja mis võiks selle parandamine maksma minna umbes oleks kena kui keegi oskab vastata ise olen tallinnast NB. ja kus oleks kõige mõttekam seda tln. teha korda .jargo kirjutas:kas klõbiseb täpselt nii kaua kuni õlituli kustub või ka hiljem.kui peale õlitule kustumist ka klõbiseb siis tõukurid(vähemalt mõned)läbi.kui ka õlituli kustub suht hilja siis õlipump juba hõre(või saaled või ms)
aga mis sul see terve remont maksma läks oleks lihtsalt hea teada kui peaks ise ka seda kõike tegemarazor kirjutas:Tere!
Minul on e36 318i 1991a. 83kw, mootoriks m40, hammasrihmaga. Endal ka mootor hirmsasti klõbises. Lasin ära vahetada klapisääre tihendid, kompensaatorid, tõukurid ja nukvõlli. Nüüd ei tiksu enam midagi, ainult sportpüti häält on kosta.
Lisaks mainitule võeti plokikaas maha, hõõruti pastaga kõik klapid üle, uus plokikaane tihend läks ka vahele. Töö läks maksma 1800.- Narvas. Kõik mainitud osad olid B osad. Nukvõll ja tõukurid maksid kokku peaaegu 4000.-, siis veel klapisääre tihendid paar soti vist, ja kompekad olid ka kallid mingi 1600.-, plokikaane tihend paar soti. Aga kapoti alla enam pole vähemalt enam asja, peale vedelike kallamise.kaso1 kirjutas:aga mis sul see terve remont maksma läks oleks lihtsalt hea teada kui peaks ise ka seda kõike tegemarazor kirjutas:Tere!
Minul on e36 318i 1991a. 83kw, mootoriks m40, hammasrihmaga. Endal ka mootor hirmsasti klõbises. Lasin ära vahetada klapisääre tihendid, kompensaatorid, tõukurid ja nukvõlli. Nüüd ei tiksu enam midagi, ainult sportpüti häält on kosta.
Minu masin. Pühitsetud olgu sinu mootor, sinu kiirendus tulgu, sinu kummid kulugu asfaldil. Meie igapäevane käivitus, anna meile esimesel katsel, ja anna meile andeks meie kiirendused linnas.
ok tänud sullerazor kirjutas:Lisaks mainitule võeti plokikaas maha, hõõruti pastaga kõik klapid üle, uus plokikaane tihend läks ka vahele. Töö läks maksma 1800.- Narvas. Kõik mainitud osad olid B osad. Nukvõll ja tõukurid maksid kokku peaaegu 4000.-, siis veel klapisääre tihendid paar soti vist, ja kompekad olid ka kallid mingi 1600.-, plokikaane tihend paar soti. Aga kapoti alla enam pole vähemalt enam asja, peale vedelike kallamise.kaso1 kirjutas:aga mis sul see terve remont maksma läks oleks lihtsalt hea teada kui peaks ise ka seda kõike tegemarazor kirjutas:Tere!
Minul on e36 318i 1991a. 83kw, mootoriks m40, hammasrihmaga. Endal ka mootor hirmsasti klõbises. Lasin ära vahetada klapisääre tihendid, kompensaatorid, tõukurid ja nukvõlli. Nüüd ei tiksu enam midagi, ainult sportpüti häält on kosta.
No üks võimalus on minna http://www.bmw-z1.com/VIN/VINdecode-e.cgi ja trükkida sinna auto VIN koodi 7 viimast numbrit. Seda muidugi juhul, kui auto mootorit vahetatud pole.kaso1 kirjutas:aga kuidas ma teada saan milline mootor mul onjargo kirjutas:m50 tüübi mootoril on kolm korda rohkem tõukureid ja seega ka kõvasti kallim... 352.96*24=8471.04 eek(um-i hind)+vahetus
tänud teile aga kas oskab keegi öelda kus saaks tln seda kontrollida ja remontida normaalse hinna eestReintz kirjutas:No üks võimalus on minna http://www.bmw-z1.com/VIN/VINdecode-e.cgi ja trükkida sinna auto VIN koodi 7 viimast numbrit. Seda muidugi juhul, kui auto mootorit vahetatud pole.kaso1 kirjutas:aga kuidas ma teada saan milline mootor mul onjargo kirjutas:m50 tüübi mootoril on kolm korda rohkem tõukureid ja seega ka kõvasti kallim... 352.96*24=8471.04 eek(um-i hind)+vahetus
M40 mootori kohta (316 ja 318)
Kui mootor klõbiseb külmalt(mul lõpuks hakkas sõites ka klõbisema) ja nukkvõllil kulumisjälgi pole, alustaksin mina hüdrotõukurite vahetamisega. Vahetus lihtne ca. 30 minutit. Tõukurid maksid mingi 1700.- Nukkvõlli nende vahetamiseks maha ei pea võtma. Peale vahetust peab laskma 30minutit seista enne käivitamist. Endal oli täpselt sama probleem, autoga kaasa saadud paberites oli märgitud, et uus nukkvõll ja nookurid paigaldatud, aga tõukurid olid arvatavasti vanad jäetud. Peale vahetust mootor igati vaikne.
Kui mootor klõbiseb külmalt(mul lõpuks hakkas sõites ka klõbisema) ja nukkvõllil kulumisjälgi pole, alustaksin mina hüdrotõukurite vahetamisega. Vahetus lihtne ca. 30 minutit. Tõukurid maksid mingi 1700.- Nukkvõlli nende vahetamiseks maha ei pea võtma. Peale vahetust peab laskma 30minutit seista enne käivitamist. Endal oli täpselt sama probleem, autoga kaasa saadud paberites oli märgitud, et uus nukkvõll ja nookurid paigaldatud, aga tõukurid olid arvatavasti vanad jäetud. Peale vahetust mootor igati vaikne.
F11
Kas nookurite vahetamiseks peab nukkvõlli maha võtma? Mul tahavad hüdrotõukurid vahetamist ning mõtlesin, et vahetaks siis ühtlasi ka nookurid, kuid nuka kallale ei taha omapead veel minna.Kalev kirjutas:Kui mootor klõbiseb külmalt(mul lõpuks hakkas sõites ka klõbisema) ja nukkvõllil kulumisjälgi pole, alustaksin mina hüdrotõukurite vahetamisega. Vahetus lihtne ca. 30 minutit. Tõukurid maksid mingi 1700.- Nukkvõlli nende vahetamiseks maha ei pea võtma.
Ning M40nel on nookureid ja hüdrotõukureid kumbagi kaheksa, onju?
Vahetasin siis nädala alguses hüdrotõukurid ära. Kuna klapisääre tihendid olid ka täiesti läbi, siis sai need ka uued pandud. Nüüd on kohe rõõmus meel, kui külmalt käivitades enam ei klõbise. Panin korraliku Castroli õli ka sisse.
Pihustid tiksuvad ka, aga nendega ma hetkel midagi ette võtta ei kavatse.
Läheb küll veits teise teemasse, aga nüüd ma saan aru, miks mootori pesu kahjulik võib olla. Endal oli ka enne mootori lahti võtmist sisepesu mõte, aga kui ma oleks selle kõntsa, mis mootori seintel kõik kinni oli, millegagi lahti pesnud, siis see oleks kindlalt õlituskanalid ummistanud. Seda oli seal ikka lademes.
Pihustid tiksuvad ka, aga nendega ma hetkel midagi ette võtta ei kavatse.
Läheb küll veits teise teemasse, aga nüüd ma saan aru, miks mootori pesu kahjulik võib olla. Endal oli ka enne mootori lahti võtmist sisepesu mõte, aga kui ma oleks selle kõntsa, mis mootori seintel kõik kinni oli, millegagi lahti pesnud, siis see oleks kindlalt õlituskanalid ummistanud. Seda oli seal ikka lademes.
kas neid on ka raske vahetada hüdrotõukuridReintz kirjutas:Vahetasin siis nädala alguses hüdrotõukurid ära. Kuna klapisääre tihendid olid ka täiesti läbi, siis sai need ka uued pandud. Nüüd on kohe rõõmus meel, kui külmalt käivitades enam ei klõbise. Panin korraliku Castroli õli ka sisse.
Pihustid tiksuvad ka, aga nendega ma hetkel midagi ette võtta ei kavatse.
Läheb küll veits teise teemasse, aga nüüd ma saan aru, miks mootori pesu kahjulik võib olla. Endal oli ka enne mootori lahti võtmist sisepesu mõte, aga kui ma oleks selle kõntsa, mis mootori seintel kõik kinni oli, millegagi lahti pesnud, siis see oleks kindlalt õlituskanalid ummistanud. Seda oli seal ikka lademes.
Ma ei ütleks, et see raske on, aga korralikke tööriistu on vaja. Kalev siin ennist rääkis, et seda on võimalik teha ilma nukka maha võtmata, aga ma pean tunnistama, et ei kujuta ette, kuidas ta nookurid nuka alt kätte sai. Vajutas millegagi klapi alla ja siis võttis nookuri vahelt ära?? Mina igatahes võtsin nukkvõlli maha, mis eeldas omakorda nukkvõlli otsas oleva rihmaratta maha võtmist ning seetõttu oli pärast kõike kokku ladudes vaja spets rakiseid, millega ajastused jälle paika saada.
nii,et siis ikka oleks paras jama sellega kui ei juhtu olema korralike tööriistu ega sa ei viitsi kirja panna mis võtmeid oleks vaja ,et seda kergem oleks vahetada tänudReintz kirjutas:Ma ei ütleks, et see raske on, aga korralikke tööriistu on vaja. Kalev siin ennist rääkis, et seda on võimalik teha ilma nukka maha võtmata, aga ma pean tunnistama, et ei kujuta ette, kuidas ta nookurid nuka alt kätte sai. Vajutas millegagi klapi alla ja siis võttis nookuri vahelt ära?? Mina igatahes võtsin nukkvõlli maha, mis eeldas omakorda nukkvõlli otsas oleva rihmaratta maha võtmist ning seetõttu oli pärast kõike kokku ladudes vaja spets rakiseid, millega ajastused jälle paika saada.
Padrunvõtmete komplekt, E12 padrun (Torx suurus 12), kuuskant võtmed. Pärast ajastuse paika saamiseks vaja rakist hooratta lukustamiseks, mis näeb välja selline http://inpcars.com/engine-tools/assenma ... ty-uce.jpg ja nukkvõlli lukustamiseks http://www.technictool.com/images/BMW/b ... %20web.jpg. Kokku ladudes tasub muidugi panna ka nukkvõllile uus simmer ning klapikambri kaanele uus tihend. Rohkem vist ei olnud midagi. Ja see jutt käib siis M40 mootori kohta. Ülejäänute kohapealt ma ei tea.
Viimati muutis Reintz, 29.05.2008 19:05 01, muudetud 1 kord kokku.
[quote="Reintz"]Padrunvõtmete komplekt, T12 padrun (Torx võti suurus 12), kuuskant võtmed. Pärast ajastuse paika saamiseks vaja rakist hooratta lukustamiseks, mis näeb välja selline http://inpcars.com/engine-tools/assenma ... ty-uce.jpg ja nukkvõlli lukustamiseks http://www.technictool.com/images/BMW/b ... %20web.jpg. Kokku ladudes tasub muidugi panna ka nukkvõllile uus simmer ning klapikambri kaanele uus tihend. Rohkem vist ei olnud midagi. Ja see jutt käib siis M40 mootori kohta. Ülejäänute kohapealt ma ei tea. ok tänud
Vahetus tõesti väga lihtne, suusakepist saab väga lihtsa abimehe, lõikad paraja pikkusega jupi ja teed nookuri järgi sälgu sisse relakaga, selle toetad klapivedru peale ja surud puust kaikaga(hööveldatud/lihvitud et puru ei ajaks) surud klapi alla, kaika ühe otsa toetad sisselaske kollektori alla ja vajutad peale. Kahekesi hea teha, üks korjab nookureid ja teine hoiab klappe all.
F11
aga
aga kas kardaan on sirge oled seda proovinud vahetada ja kas kõi katted on põhja all kinni ja ega mingist asja ümber kardaani pole
(Y)Dannu kirjutas:Yhtegi tuld põlema ei hakanud.Snuff kirjutas:selline küss tekkis ,et kui sul seal enamvähem 5 l õli puudu oli ,kas siis armatuuris mingi tuluke ei läinud põlema ?
nüüd, 2 nädalat hiljem on õlitase siiamaani sama mis oli kui uuesti õli lisasin, tundub, et töökoja viga ja unustasid midagi..
Huumor:D
Raudjalg kirjutas:(Y)Dannu kirjutas:Yhtegi tuld põlema ei hakanud.Snuff kirjutas:selline küss tekkis ,et kui sul seal enamvähem 5 l õli puudu oli ,kas siis armatuuris mingi tuluke ei läinud põlema ?
nüüd, 2 nädalat hiljem on õlitase siiamaani sama mis oli kui uuesti õli lisasin, tundub, et töökoja viga ja unustasid midagi..
Huumor:D
Huumor jehh, kusjuures sai nüüd viimati jälle käidud samas töökojas plokikaant lihvimas ja muid jubinaid vahetamas. Seekord unustati jahutusvedelikku piisavalt sisse valada. Peale töökojast ära toomist sain mina veel oma 9L sinna sisse ära mahutada.
Tõsi mis tõsi. Kyllaltki marru ajab küll, kui ikka unustatakse selliseid mootori jaoks vägagi tähtsaid asju lisada.vull kirjutas:viimane aeg töökoda vahetada
Peale selle läks neil veel plokikaane lihvimise peale 2 nädalat, sest umbes poolteist nädalat ei saanud nad autot käima jne. Auto lõpuks kätte saanud, ei töötanud enam signalisatsioon, mootorikatte oli alles lahti, kere oli igasugust laiali hõõrutud õli täis. No maitea. Teki peal oli veel kirjas et nad olevat lisanud 10L bensiini kuna see olevat otsas olnud, auto kätte saanud, polnud sellest 10 liitrist enam haisugi seal. Ei tahaks küll pahasti öelda aga sellise ala spetsialistid võiks oma tööd paremini teha!
Veits OT aga loodan et pole hullu!