E 36 325 vs. 328 (või ka E46 328).palju erinevust on siiski?

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Kasutaja avatar
Henri.
Klubiliige - admin
Postitusi: 12078
Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
Peamine sõiduk: 328 kuut
Asukoht: Tln/kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas Henri. »

-RV- kirjutas:...siit väike näide.... 55l 650km.... sorry ei viitsi arvutisse lüüa ja keskmist arvutada... aga nii ta tuli mul viimase paagiga :)
11,82l sajale. See ju täiesti norm linnakulu. Mul praktiliselt sama 323i-ga.
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

320i ja 323i keskmine kütusekulu vahe on 0,0 liitrit.
320i ja 328i kütusekulu vahe on 0,1 liitrit.

Ehk siis automaatkastiga isendite keskmine kulu on järgnev:
316i - 8,4
318i - 8,6
318is - 8,8
320i - 10,1
323i - 10,1
328i - 10,2

Kiirendus sajani ja lõppkiirus samadel autodel:
316i - 14,2s / 192 km/h
318i - 12,3s / 200 km/h
318is - 11,2s / 207 km/h
320i - 10,6s / 214 km/h
323i - 9,0s / 224 km/h
328i - 7,8s / 232 km/h
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
zaruljom
Huviline
Postitusi: 622
Liitunud: 25.01.2007 08:47 21

Postitus Postitas zaruljom »

siit tegelikult selline küsimus, et kas keegi teab, kas neil kiirusepiirajad ka peal on?

Mul läheb 4daga 240 peal tahho piirajasse ja viiendat ei lase enam panna (steptronic). viiendaga kiirendades jääb tsipa enne 240 seier seisma (pöörded seal 3k ja 4k vahel kuskil).
-RV-
Huviline
Postitusi: 360
Liitunud: 12.01.2007 10:08 11

Postitus Postitas -RV- »

akibo kirjutas:
-RV- kirjutas:...siit väike näide.... 55l 650km.... sorry ei viitsi arvutisse lüüa ja keskmist arvutada... aga nii ta tuli mul viimase paagiga :)
11,82l sajale. See ju täiesti norm linnakulu. Mul praktiliselt sama 323i-ga.
Mis imenipiga sa selle 11,82 arvutasid? :D arvutatakse ju nii 55:6,5=8,46
Matemaatika inimesed, see on kõige alus ;)
Kasutaja avatar
woosh
Huviline
Postitusi: 413
Liitunud: 24.02.2006 19:16 35
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

Postitus Postitas woosh »

Silwer kirjutas: Aga igal juhul saaks 328i väledamaks ka tiba kõrgema ülekandega diffri paigaldamisel.
Aga kuidas see kütusekulule mõjuda võiks kui näiteks 325-e differ panna 328 aut. alla?
Kasutaja avatar
Henri.
Klubiliige - admin
Postitusi: 12078
Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
Peamine sõiduk: 328 kuut
Asukoht: Tln/kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas Henri. »

-RV- kirjutas:Mis imenipiga sa selle 11,82 arvutasid? :D arvutatakse ju nii 55:6,5=8,46
Matemaatika inimesed, see on kõige alus ;)
Õige küll jah, ma ei tea mis ma eile mõtlesin (panin arvud vastupidi ju 650:55) :D :oops:
-RV- kirjutas: siit väike näide.... 55l 650km.... sorry ei viitsi arvutisse lüüa ja keskmist arvutada... aga nii ta tuli mul viimase paagiga :)
aga näedsa siis, nüüd võtsid ikkagi kalkulaatori kätte ;)
-RV-
Huviline
Postitusi: 360
Liitunud: 12.01.2007 10:08 11

Postitus Postitas -RV- »

jap, ja just selle 8,46L/100km ma ei taha mingit 2,5se sisselaset ega chipi panna :) originaalis toimetab ta end ikka kõige paremini :)
vull
Huviline
Postitusi: 2660
Liitunud: 08.07.2006 05:31 32

Postitus Postitas vull »

ma sain kompu järgi 325-ega 200km 8,3 sajale. möödasõitudega ei koonerdanud ja peale iga peatust sai ka vajutatud (polnud kaua sõitnud :D)

aga üritan mõnikord täpsed liitrid ja km-id arvesse võtta.
kompu näitab paagi mahtu igastahes 0,1l täpsusega. eks saab siis selgeks kas kulu ka õieti arvutab
KnX
Huviline
Postitusi: 695
Liitunud: 03.10.2007 00:52 25

Postitus Postitas KnX »

Erilised ökopillid siis teil ju!
Törts rohkem võtavad kui mu 1.8, aga see pole ka esimeses nooruses enam.
-RV-
Huviline
Postitusi: 360
Liitunud: 12.01.2007 10:08 11

Postitus Postitas -RV- »

vull kirjutas:ma sain kompu järgi 325-ega 200km 8,3 sajale. möödasõitudega ei koonerdanud ja peale iga peatust sai ka vajutatud (polnud kaua sõitnud :D)

aga üritan mõnikord täpsed liitrid ja km-id arvesse võtta.
kompu näitab paagi mahtu igastahes 0,1l täpsusega. eks saab siis selgeks kas kulu ka õieti arvutab
sul manuaal?
Kasutaja avatar
Karol
Huviline
Postitusi: 806
Liitunud: 14.04.2006 07:58 01
Asukoht: Põlvamaa
Kontakt:

Postitus Postitas Karol »

Vaatasin seda silweri pandud kiirenduse tabelit ja siiani ei mõista kuidas saab 318i kiirem olla kui IS? Äkki ongi nii, ei viitsi otsima hakata. Samas ärge nüüd seda 328-t üle tähtsustage kah. Pole ta nii püss midagi. Ja samas on ka 2,5 motoga isendid seda 2,8-t võitnud, Tartus Raadil. Viimane suurus on suhteline, ega auto ju ise ei sõida. Mingit suurt vahet neil pole. Sama lugu on vanose ja ilma selleta variantide puhul. Kiirenduses on suur tähtus ka ülekandel, et see jõud maha saada. Lisaks veel LSD tiffer. Lisaks veel, et iga pisemgi asi mida teed mootori jõudluse tõstmiseks, on alati abiks. Nendest väikestest asjadest saab suur summa ükskord kokku.
E 39 535 1997.a.
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

kollerimees kirjutas:Vaatasin seda silweri pandud kiirenduse tabelit ja siiani ei mõista kuidas saab 318i kiirem olla kui IS?
Vaata nüüd uuesti neid andmeid ja loe ka mis sinna juurde on kirjutatud. Ma kahtlustan et vaatasid kütusekulu numbreid. Reaalne kiirenduse vahe oleneb autode seisukorrast ja rooli ning istme vahelisest "tihendist". Originaalkorras ja ühe ning sama juhiga on 2,8 selgelt kiirem 2,5 isenditest.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
-RV-
Huviline
Postitusi: 360
Liitunud: 12.01.2007 10:08 11

Postitus Postitas -RV- »

Silwer kirjutas:
kollerimees kirjutas:Vaatasin seda silweri pandud kiirenduse tabelit ja siiani ei mõista kuidas saab 318i kiirem olla kui IS?
Vaata nüüd uuesti neid andmeid ja loe ka mis sinna juurde on kirjutatud. Ma kahtlustan et vaatasid kütusekulu numbreid. Reaalne kiirenduse vahe oleneb autode seisukorrast ja rooli ning istme vahelisest "tihendist". Originaalkorras ja ühe ning sama juhiga on 2,8 selgelt kiirem 2,5 isenditest.
olen silweriga nõus ! ja endale pole veel üksi 2,5 vastu saanud, mul automaat ja isegi manuaal oli jõuetu.... järeldused?
zaruljom
Huviline
Postitusi: 622
Liitunud: 25.01.2007 08:47 21

Postitus Postitas zaruljom »

woosh kirjutas:
Silwer kirjutas: Aga igal juhul saaks 328i väledamaks ka tiba kõrgema ülekandega diffri paigaldamisel.
Aga kuidas see kütusekulule mõjuda võiks kui näiteks 325-e differ panna 328 aut. alla?
kütusekulu suureneb ;)

Mu 328 automaat teeb on 110kmh peal 2000 pööret. Ei tea kuidas teistel see viimane ökokäik on tehtud.

üldiselt tasub vaadata tehaseandmeid, milline mootor on kütusekulu poolest mõttekas võtta. ei saa mina aru neid vendadest, kes siia oma numbreid panevad, üks sai mingi ime kulu, aga teine tervelt 6,83796 liitrit sajale jne. Tingimused, juhid ja sõidustiilid on ju nii erinevad, et mingeid tõsiseltvõetavaid järeldusi ei ole mõtet minuarust teha, tegemist pelgalt infomüraga. enda masinaga olen kütusekuluks saanud 1-30 liitrit sajale (esimene number kohapeal seistes ja teine kiirteel 200+ kmh), loodan, et see on rahuldav vastus, keskmine arvutage ise :P
V2ike_Suur
Huviline
Postitusi: 910
Liitunud: 25.07.2006 15:08 37
Kontakt:

Postitus Postitas V2ike_Suur »

zaruljom kirjutas:enda masinaga olen kütusekuluks saanud 1-30 liitrit sajale (esimene number kohapeal seistes ja teine kiirteel 200+ kmh), loodan, et see on rahuldav vastus, keskmine arvutage ise :P
Kuda sa kohapeal seistes 100km läbisid? Arvestasid maa tiirlemise ümber päikese ka sisse?
730iA e32 138kW 12/1992
zaruljom
Huviline
Postitusi: 622
Liitunud: 25.01.2007 08:47 21

Postitus Postitas zaruljom »

V2ike_Suur kirjutas:
zaruljom kirjutas:enda masinaga olen kütusekuluks saanud 1-30 liitrit sajale (esimene number kohapeal seistes ja teine kiirteel 200+ kmh), loodan, et see on rahuldav vastus, keskmine arvutage ise :P
Kuda sa kohapeal seistes 100km läbisid? Arvestasid maa tiirlemise ümber päikese ka sisse?
jah.
Kasutaja avatar
Dannu
Huviline
Postitusi: 136
Liitunud: 06.03.2005 13:35 17
Asukoht: Märjamaa

Postitus Postitas Dannu »

V2ike_Suur kirjutas:
zaruljom kirjutas:enda masinaga olen kütusekuluks saanud 1-30 liitrit sajale (esimene number kohapeal seistes ja teine kiirteel 200+ kmh), loodan, et see on rahuldav vastus, keskmine arvutage ise :P
Kuda sa kohapeal seistes 100km läbisid? Arvestasid maa tiirlemise ümber päikese ka sisse?


See oli hea :D :D :D :lol: :lol:
-RV-
Huviline
Postitusi: 360
Liitunud: 12.01.2007 10:08 11

Postitus Postitas -RV- »

V2ike_Suur kirjutas:
zaruljom kirjutas:enda masinaga olen kütusekuluks saanud 1-30 liitrit sajale (esimene number kohapeal seistes ja teine kiirteel 200+ kmh), loodan, et see on rahuldav vastus, keskmine arvutage ise :P
Kuda sa kohapeal seistes 100km läbisid? Arvestasid maa tiirlemise ümber päikese ka sisse?
naljakas jah nõksu.... ja see, et sul auto kohapeal seistes 1l tunnis võtab, sellest võid unistada... reaalne kulu on kuskil 2-4l/h ;)
ja mis imekulust sa räägid, vihjasid minu jutule? lihtsalt näed tegin sulle lihtsa arvutuse kuidas arvutada, et olemas 8,5 sajale oli eelmine paak ja ma ei tea seda, kas sa oled ka seda tüüpi inimene, et maanteel võtab auto rohkem kui linnas, kuna kiirus ju suurem :D (tallagaasiga sõitmine välistatud, sel juhul muidugi) aga noh jah eks ikka linnas see 50 tundub ja ongi väiksem kui 110 :) ja kui sul pill tõesti neelab 30 sajale siis su auto on vist küll jube (vabandust) piixus ;)
Erki_E
Huviline
Postitusi: 142
Liitunud: 23.08.2007 23:34 34
Peamine sõiduk: 330Cd
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Erki_E »

Kütuse kulust rääkimine läheb juba teemast välja. Aga enda E36 318is jõi viimati 51 liitrit 718 km peale, teeb siis 7,1 L/100km. Enamus siiski maanteesõidud.
-RV-
Huviline
Postitusi: 360
Liitunud: 12.01.2007 10:08 11

Postitus Postitas -RV- »

Erki_E kirjutas:Kütuse kulust rääkimine läheb juba teemast välja. Aga enda E36 318is jõi viimati 51 liitrit 718 km peale, teeb siis 7,1 L/100km. Enamus siiski maanteesõidud.
läheb teemast mööda aga ikka räägid :D , no tegelikult eks see ole kõik mootori korrasolekust ju...
Kasutaja avatar
Reino26
Huviline
Postitusi: 155
Liitunud: 10.10.2006 20:42 43

Postitus Postitas Reino26 »

Kui teemalgatajal om plaan autot osta ja ei tea kumba valida siis tuleks ikka ise proovima minna ja kumb masin parema mulje jätab, see ära osta. Mina ise otsisin omale 328 aga kuna neid oli tol ajal Eestis vähe liikvel siis olin valmis leppima ka 325-ga, kui on heas korras. Leidsin ühe 328, käisin proovimas, siis proovisin ühte sama varustuse ja aasta 325 ja siis läksin ja ostsin selle 328 ära. Tagumikutunnetus ütleb kumb auto õige on, arvan mina.
Vasta