Kindalaeka luugi pingutamine(e36) või parandamine.
Kindalaeka luugi pingutamine(e36) või parandamine.
On seda kuidagi võimalik pingutada kusagilt et hoiaks korralikult vastu.Vanematel e36-tel kipub see ära vajuma ja tüüpviga.Upitan siis teemat.Aasta jooksul pole vastust saanud ehk nüüd.See nõme otsing ka vilja ei kandnud
Ehk nüüd keegi tubli mees(naine) selle asja ette võtnud ja lahenduse leidnud.
Ehk nüüd keegi tubli mees(naine) selle asja ette võtnud ja lahenduse leidnud.
Milline kindalaegas sul on. Saaks soodsalt pakkuda halli tooni 91 aasta (ilma airbagita) kindalaeka luugi. Äkki on parem kui praegune.
528iA E28 1984
Uued autod on saadanast ...
Uued autod on saadanast ...
Ma ise kahtlustan et seal vajub üldse ära see detail nr.3: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=51&fg=30
Ja üldsegi mitte luuk ise. Minu autol ka see kuidagi imelikult seal seisab. Kiskusin lahti ja proovisin reguleerida paremaks aga suht edutult.
Nüüd kasutasin googlet ja leidsin sellised õpetused: http://www.bimmerwerkz.com/forum/3-seri ... 40880.html
ja siin: http://www.pjus.is/iar/bilar/greinar/mi ... 6glovebox/
Ja üldsegi mitte luuk ise. Minu autol ka see kuidagi imelikult seal seisab. Kiskusin lahti ja proovisin reguleerida paremaks aga suht edutult.
Nüüd kasutasin googlet ja leidsin sellised õpetused: http://www.bimmerwerkz.com/forum/3-seri ... 40880.html
ja siin: http://www.pjus.is/iar/bilar/greinar/mi ... 6glovebox/
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
mul ka luuk väheke allpoole vajunud, aga siiamaani pole väga seganud.
a ma pakuks, et viga on ikkagi selles lukustussüsteemis, mis seda luugi konksu kinni hoiab.
kui neid "kahte klambrit" pingutada, siis peaks vahe ainult veel suuremaks minema(sest see nr3 detail tõuseb ülespoole, luuk hoiab aga allapoole)
kui keegi annaks lõhkumiseks tasuta kindalaeka, siis uuriks välja mis keiss on:P
a ma pakuks, et viga on ikkagi selles lukustussüsteemis, mis seda luugi konksu kinni hoiab.
kui neid "kahte klambrit" pingutada, siis peaks vahe ainult veel suuremaks minema(sest see nr3 detail tõuseb ülespoole, luuk hoiab aga allapoole)
kui keegi annaks lõhkumiseks tasuta kindalaeka, siis uuriks välja mis keiss on:P
Nu ma põhimõttleiselt kunagi ammu veits peeti keerasin.See metall junn mis seal on tagusin kõveramaks ,et paremini hoiaks..hoidis küll mõnda aega(noor ja loll olin siis) ..nüüd mõra sees.Aga jah sellest ei piisanud..vahe jäi ikka sisse.Eks siis õhtu ole hommikust targem ..teen pildid ka kui korda saaan.Igaks juhuks uus luuk ka välja valitud juba
Kui mulle asjaajamistasuks 2 pilsnerit tood, võin Tartus sulle anda sellevull kirjutas:kui keegi annaks lõhkumiseks tasuta kindalaeka, siis uuriks välja mis keiss on:P
Saad vaba aega sisustada lõhkumisega.
528iA E28 1984
Uued autod on saadanast ...
Uued autod on saadanast ...
Nii põhimõtteliselt siis kuluvad 2 kohta.Need klemmid(neid hea lihtne parandada) Panin ajutiselt kahepoolse teibi plönnid.
Peale seda hakkas hoidma paremini.Kuna mul luugil endal ka mõra sees ja hoiab ka kaardu ei saa päris oodatud tulemust aga keskel hoiab ilusti nüüd ja ei logise niipalju
ja siis see konks..aga selle kulumine väga suurt rolli ei mängi arvatavasti
Peale seda hakkas hoidma paremini.Kuna mul luugil endal ka mõra sees ja hoiab ka kaardu ei saa päris oodatud tulemust aga keskel hoiab ilusti nüüd ja ei logise niipalju
ja siis see konks..aga selle kulumine väga suurt rolli ei mängi arvatavasti
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
Ise seda luuki laialilammutades jõudsin järeldusele, et kogu asja paharett on vasakul ja paremas nurgas olevad hinged, mille küljes käib see hammasratastega aeglusti.
Kuna ühelt poolt oli väike tükk otsast ära murdunud siis luugi kinnilükkamisel ei tekki nö. vastusurvet mistõttu ei toimu ka korralikku sulgumist. Kuna arutasin asja algosadeks ja siis taas kokku võib kindlalt öelda, et tegemist on üle-üldse väga mitte BMW-liku lahendusega- kogu mehhaniline ajam on plastmass hammasratastel- meenutab väga hiina mänguasju!
Kuna ühelt poolt oli väike tükk otsast ära murdunud siis luugi kinnilükkamisel ei tekki nö. vastusurvet mistõttu ei toimu ka korralikku sulgumist. Kuna arutasin asja algosadeks ja siis taas kokku võib kindlalt öelda, et tegemist on üle-üldse väga mitte BMW-liku lahendusega- kogu mehhaniline ajam on plastmass hammasratastel- meenutab väga hiina mänguasju!
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Mis aasta auto oli?Huvitav seda aeglustiga hammasrattaid küll ei näinud
Viimati muutis matu665, 15.07.2008 08:48 41, muudetud 1 kord kokku.
Ma enda kuudiga olin pärast mikrofiltri vahetust sama probleemi ees: mingi piix vahe jäi sisse.
Kõik nagad ja klambrid said ilsuti kokku, aga aitas lõpuks see, et puurisin hästi väikese puuriga augu selle mehhanismi külge, mis luugi konksu kinni hoiab, ning kruviga pingutasin teda pisut, see omakorda tõmbas luuki ligemale küll...
Kõik nagad ja klambrid said ilsuti kokku, aga aitas lõpuks see, et puurisin hästi väikese puuriga augu selle mehhanismi külge, mis luugi konksu kinni hoiab, ning kruviga pingutasin teda pisut, see omakorda tõmbas luuki ligemale küll...
Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio
Hea lihtne lahendus: http://www.understeer.com/glovebox.shtml
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Kuidas see asi eesti keeles oleks? Inglise keel on suht ümmargune nullSilwer kirjutas:Hea lihtne lahendus: http://www.understeer.com/glovebox.shtml
Pilte vaadates eaks ka aru saama, mis tehtud on ... vihjeks 2 lisakruvi.LauriTT kirjutas:Kuidas see asi eesti keeles oleks? Inglise keel on suht ümmargune nullSilwer kirjutas:Hea lihtne lahendus: http://www.understeer.com/glovebox.shtml
Indrek