Tekkis siis selline mõte kuna omal ajal kui E30'neid omasin siis väga paljud panid 2.5i ja 2.7E omavahel kokku, ning oli jõudu rohkem ning minek parem. Kuna enda mootor põhimõtteliselt õhtal siis mõtlesin, et kui uus mootor nüüd osta või vanaga miskit teha siis kui võimalik teha samamoodi, et 2.5 (M50B25)+ 2.8 (M52B28). Praegune mootor võtab muidu õli palju ning nüüd siis kipun arvama, et plokikaas ka läbi, kas siis mõraga või kõver. Ei tea kas sealt on miskit võtta või ei.
Eelmine aasta muidu enne neid keemaminemisjamasid ütles Truumu, et mootor tip top.Küsiks siis, et kas keegi äkki teinud seda ja palju sellest reaalselt kasu on ning kas on mõtet.
Veel puhtalt huvi pärast küsin kui suur on vahe bensiinikulul?
Kuna ei jaga eriti selle koha pealt teemat siis mis juppe vaja 2.8'lt ning mis jupid pean vahetama?
K : E36 M50B25 + M52B28
- str
- Huviline
- Postitusi: 619
- Liitunud: 04.01.2006 10:23 21
- Peamine sõiduk: Škoda Superb 1.8TSI 2009, Škoda Octavia 1.4TSI 2014
- Asukoht: TALLINN
- Kontakt:
K : E36 M50B25 + M52B28
Škoda Superb 1.8TSI 2009, Škoda Octavia 1.4TSI 2014
.
siin lugedes on silma jäänud et 2.8 moto ja 2.5 väljalase pidi hästi kokku sobima (võimsuse suhtes)!
Et ühesõnaga lihtsaim variant pane 2.8 mootor puhtalt sinna peale ja ongi olemas
Kuna ise oman M50B25 keskmine sinna 12L/100 tuleb ja sõbral on M52B28 ja tal 9L/100 sama trajektoor suht meil enamjaolt
Et ühesõnaga lihtsaim variant pane 2.8 mootor puhtalt sinna peale ja ongi olemas
Kuna ise oman M50B25 keskmine sinna 12L/100 tuleb ja sõbral on M52B28 ja tal 9L/100 sama trajektoor suht meil enamjaolt
- str
- Huviline
- Postitusi: 619
- Liitunud: 04.01.2006 10:23 21
- Peamine sõiduk: Škoda Superb 1.8TSI 2009, Škoda Octavia 1.4TSI 2014
- Asukoht: TALLINN
- Kontakt:
Re: K : E36 M50B25 + M52B28
Kuna vana mootor läheb remonti siis ei tule 2.8't, hetkel vähemalt mitte,nii, et teema lukku.
Škoda Superb 1.8TSI 2009, Škoda Octavia 1.4TSI 2014