Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
mingi imelik viga on asjal - pöörded kõiguvad ja vahest sureb vapsee välja .... samas töötab nagu kell ja siis äkki jälle jätab vahele. Kui hoida pöördeid üleval ise siis välja ei sure aga puterdab ning kui satub tühikäigul sellesse olukorda kus vahele jätab sureb kohe välja ... käivitades läheb ilusti käima aga võib ka kohe seisma jääda .... Panin boschi testile aja kinni, et äkki neMadis K oskavad aidata, aga seal saba kuni 4-ni Äkki on kellelgi kogemust sel alal? Ma veel liiga uus bmwmees
[quote][i]Algselt postitas marko[/i]
Muide, mina olen kah seal Boschi diagnostikas käinud. Aga üldsegi mitte positiivsete emotsioonidega - mine parem täpselt sama raha eest BMW diagnostikasse [/quote]
Nujah - mulle soovitati just seda kohta kuna pidid asjalikud vennad olema ja ka vea üles leidma tavaliselt ... võta nüüd kinni kus on parem ... kui seal asja ei saa, eks siis bmw .... vaatame .....
[quote]OK - uurisin just, et nad on hindasid seal märgatavalt tõstnud Mootori diagnostika maksab 600 krooni (sisaldab käibemaksu). Parajad röövlid on ikka küll. [/quote]
Käin seal boschis siis ära ... seal peaks odavam ka olema .... täna jäid pöördad vapsee 1300 peale ja alla ei kukkunudki
Mul oli ja on E34( 520) selline jama , et vahpeal kõiguvad ja siis jäävad pöörded peale.
Täpselt nii nagu jutt Teil.
VIGA JÄRGMINE: Seal,kuhu läheb kaasitross,mis reguleerib klappi,selle all on ming väike must lapik elektroonika jupp. See annab mingid käsud edasi ( ühendatud klapiga ) Kohe polegi seda näha aga kui käega katsud või natuke õhu torusi ära võtta on näha.
Maksab see Unitede 1000.- EEK Lammarist ei saa,kuna sama kodeeringuga on raske leida.
ma arvan (loodan) et see oli seoses sellega, et õues oli üle -10C, ning kui mootor oli piisavalt soe, siis rohkem enam ei jupsinud.
võible õhulugeja läks lolliks ...
See viga oli hoopis lihtsamast lihtsam ..... asi oli selles, et pöörete regulaatori pistikusse minevast kolmest juhtmest 1 oli katki .... Kujutad sa ette krt juhe katki vakk .... oleks võinud ju ise testriga läbi helistada need ja 500 boschi diagnosti kulusid kokku hoida Aga jah, ei tule ju kohe kõige peale ... ma juba aimasin tglt et äkki on selle viga kuna juhet näppides nats turtsatas mootor vahest. Nujah ... vigadest õpitaxe ju - kahju et oma vigadest
Mehed,ärge jumalapärast näppige õhumassi mõõturit.Kui piix keerate,läheb selle häälestamine maksma palju aega ja umbes 1500,00 EEK.Kui millestki jagu ei saa, helista 055 666 810 või tule läbi Ülase 15 Tallinn(Bikers Bub kõrval)Firma nimi on CAR-TUNING
[quote]
Mehed,ärge jumalapärast näppige õhumassi mõõturit.Kui piix keerate,läheb selle häälestamine maksma palju aega ja umbes 1500,00 EEK
[/quote]
näppida võib, aga meelde tuleb jätta algupärane asend, et kui ei meeldi saaks algasendi taastada.
Ja Boschis timmitakse see paika üldise diagnostika käigus ehk 400krooni hulgas.