2. leht 2-st

Re: E46 probleem soojalt käivitamisega!

Postitatud: 25.12.2016 20:02 15
Postitas teet82
Lihtsam ja loogilisem on pihustid ühekaupa eraldada latist, pannes kütusetoru pimedaks näiteks kuullaagrikuuliga. Käima läheb ka kolme silindriga või siis vaadata iga kord arvutiga rõhku, et kas läks paremaks midagi. Pihustipesad tuleb hoolikalt puhtaks teha ja iga kord uus seib panna, muidu tahmavad nii kinni, et ei saagi neid enam kätte kui vaja peaks olema.

Re: E46 probleem soojalt käivitamisega!

Postitatud: 26.12.2016 09:29 04
Postitas vova320
teet82 kirjutas:Lihtsam ja loogilisem on pihustid ühekaupa eraldada latist, pannes kütusetoru pimedaks näiteks kuullaagrikuuliga. Käima läheb ka kolme silindriga või siis vaadata iga kord arvutiga rõhku, et kas läks paremaks midagi. Pihustipesad tuleb hoolikalt puhtaks teha ja iga kord uus seib panna, muidu tahmavad nii kinni, et ei saagi neid enam kätte kui vaja peaks olema.
Mis see normaal rõhk peab olema ? Mis vahemikus kõikuma peaks ?
No ma vaatan täna, et kui asja saan käima ja töötab ilusti, siis ostan uued seibid asemele ja vahetan ära.
Seda kuullaagrikuuli juttu olen ka kuulnud ühekõrvaga, aga eks pean katsetama !

Tänud !

Re: E46 probleem soojalt käivitamisega!

Postitatud: 26.12.2016 13:21 55
Postitas teet82
Miinimum rõhk peaks ametlikult olema 250bar, et aju pihustid avaks ja käivituda lubaks.
Mõned räägivad, et remondijuhendites on antud "target" rõhud, mis võiks ideaalis olla, aga tegelikult avatakse pihustid ka natuke väiksema rõhuga, kindlalt ei oska öelda seda.

Re: E46 probleem soojalt käivitamisega!

Postitatud: 07.02.2017 19:01 20
Postitas vova320
ühesõnaga, et pihustite viga oli :)
Aga imelik, et paaripäevaga läbi :(