2. leht 3-st

Postitatud: 09.07.2006 23:15 02
Postitas kiiirus
rahu poisid:)
kuulge kuidas aru saada et termostaat tuksis?? viskan veevasse vette ve( keegi teadis 6elda)

Postitatud: 10.07.2006 06:44 53
Postitas Karol
võid ka nii teha. Ta peab avanema ka otse, mitte kuidagi viltu. Kõigeõigem oa panna termostaat külma vette ja siis seda kuumutada,samalajal temperatuuri mõõtes kraadiklaasiga ja vaadata kas hakkab avanema õigel ajal.

Postitatud: 10.07.2006 20:07 25
Postitas kiiirus
hetkel siis nii,et uus radikas ja termostaat peal ja soidab.tundus koik ok olevat.soovitati ringi soita 2 paeva ja kui siis ei tule mingit jama,siis korras.

Postitatud: 10.07.2006 20:10 44
Postitas kapa
ridikas ei pruugigikohe minna.pigem veepump andis otsad või termostaat lihtsalt ei läinud lahti.

Postitatud: 10.07.2006 20:14 07
Postitas kiiirus
kapa kirjutas:ridikas ei pruugigikohe minna.pigem veepump andis otsad või termostaat lihtsalt ei läinud lahti.
radikas ja termostaat olid tuksis.

Postitatud: 10.07.2006 23:59 52
Postitas kiiirus
:evil: Sama jama hakkab j2lle peale.nagu k2stud soitsin 25km maha kurvilisel teel-----tulemus TILKUV jahutusvedelik (kuskilt alumise kummivooliku alt voi nii) ja kerged mulinad kuulda kuskilt kummitorudest.kraadid olid normis ilusti.yks j2me mis pealt kohe l2heb,see oli ikka jube tuline,teine vasakul all ,too oli kuum ainult.mulinad ja tilkumine jai 2-3min p2rast seisma kui auto seisis(mootor) uuesti kaima pannes ja tuuritades ikka ei hakand tilkuma... soitma rohkem ei l2inud.

Postitatud: 12.07.2006 16:25 10
Postitas Date
nonii paistab et sama jama sul ka , mul küll ei aja kuskiltki seda toslat alt radikast läbi vaid lõhub ylemise lõdviku hoidja {Flange) katki see on see jäigast plastmassist jubla mis hoiab lõdvikut mootoriplokis kyljes kyljepealt , eniveis saad teada mis viga on teata , täna sain UMist uue flange panen 2h pärast peale kuid miski ytleb mulle et asi võib korduda ja lööb mõra sisse [esimest korda kui asi juhtus siis läksin kapoti alla puutusin nati lõdvikut kui see suure survega kõik tosla vastu mind ja igalepoole mujale paiskas]

ja automark on BMW 318i 95 aasta väljalase kettmootor

Postitatud: 12.07.2006 20:07 19
Postitas Karol
Date kirjutas:nonii paistab et sama jama sul ka , mul küll ei aja kuskiltki seda toslat alt radikast läbi vaid lõhub ylemise lõdviku hoidja {Flange) katki see on see jäigast plastmassist jubla mis hoiab lõdvikut mootoriplokis kyljes kyljepealt , eniveis saad teada mis viga on teata , täna sain UMist uue flange panen 2h pärast peale kuid miski ytleb mulle et asi võib korduda ja lööb mõra sisse [esimest korda kui asi juhtus siis läksin kapoti alla puutusin nati lõdvikut kui see suure survega kõik tosla vastu mind ja igalepoole mujale paiskas]

ja automark on BMW 318i 95 aasta väljalase kettmootor
flange panen 2h pärast eniveis /kui pean sellist teksti lugema/ miski ytleb mulle et asi võib korduda ja lööb mõra sisse :!: Copy-paste sinu tekstist, tosla :evil:

Postitatud: 12.07.2006 20:24 58
Postitas kiiirus
minu kohta niipalju et eile peale seda kui yks spec pilgu peale heitis,tundub korras olevat(ptui-ptui-ptui)Kutt on siinkandi kui Bmw Doktor :D
yhes6naga ütles et pane tutikas vendika sidur/mootor.Valas t6sise jahtusvedeliku sisse ja kuulas ja katsus koik yle.hetkel olen kimanud k6vasti,aga leket pole ja ei l2he nii kuumaks.Homme saan lasta ka tutika vendika siduri panna,siis kindlam.

Postitatud: 17.07.2006 12:38 40
Postitas kiiirus
no niii.mina tagasi..... :cry: sai ka uus sidur vendikale pandud ja ei midagist.kui ikka soidad oma 100km ringi ja auto seisma paned siis jahutusvedelik ronib aga v2lja,nagu oleks ilge surve sees soidust ja koik mulksub radikas ja torudes.m6ni minut ja tilkumine seiskub ja ka h22led.seistes ei tilgu kuskilt.Selline tunne et koik need radikas ,termostaat ja sidur oli m6tetu vahetus,sest probleem ikka sama.No ei saa jagu sellest siin keegi.Mitte ei taha Iirimaa Bmw esindusse viia. oh oleks kellelgi m6ni tark m6te nüüd... :roll:

Postitatud: 17.07.2006 13:57 31
Postitas kimmo
kiiirus kirjutas:Selline tunne et koik need radikas ,termostaat ja sidur oli m6tetu vahetus,sest probleem ikka sama.
Kontrolli veepumpa - 95-ndal aastal hakati E36tele panema vastupidavamaid, metall-labadega pumpasid. Äkki sul veel vanema tüübi pump (plastiklabadega).

Kui pump ka terve, siis ei jää muud üle kui esinduses siiski asi üle vaadata.

Postitatud: 17.07.2006 14:32 18
Postitas Andrus_V
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=25989

Mul oli enamvähem samasugune probleem. Pidi olema nii, et kui surve kaob jahutussüsteemist, siis läheb kuumaks. Mul läks klamber lõdviku klamber katki, surve kadus ja võttis ka vist lisaõhku sealt vahelt. Kusjuures vedelikku ei löönud sealt palju välja, mõned tilgad olid ainult kapoti all. Ilma klambrita hoidis, kuigi lõdvik oli päris suure surve all.

Arvatavasti on sul mingi leke kuskil ikkagi, kuumaga paisub. Nuusuta, kas nendes mullides, mida ta radikas keedab vingu juures pole. Kui mahlad segamini pole ja CO radikas ei mullita ning sumpsist valget auru ei tule, siis on ikkagi viga jahutussüsteemis arvan ma. Mul mullitas samamoodi ja tõusis lõpuks üle radikast. Katsu ka kas kõikides lõdvikutes on ikka vedelik korralikult. Korralik õhutus on ka muidugi vajalik, ise ei osanud alguses korralikult õhutada. Lõpuks valasin kolmest erinevast kohast süsteemi vedelikku täis ja proovisin kahte erinevat meetodit üks oli puhumine ja teine auto kallaku peale nina üles, soenduskraanid kuuma peale, 2500 pööret ja radika juurest õhutusnippel lahti. Mulistas sealt õhku veel kõvasti koos vedelikuga.

Postitatud: 17.07.2006 15:01 33
Postitas kiiirus
Andrus_V kirjutas:http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=25989

Mul oli enamvähem samasugune probleem. Pidi olema nii, et kui surve kaob jahutussüsteemist, siis läheb kuumaks. Mul läks klamber lõdviku klamber katki, surve kadus ja võttis ka vist lisaõhku sealt vahelt. Kusjuures vedelikku ei löönud sealt palju välja, mõned tilgad olid ainult kapoti all. Ilma klambrita hoidis, kuigi lõdvik oli päris suure surve all.

Arvatavasti on sul mingi leke kuskil ikkagi, kuumaga paisub. Nuusuta, kas nendes mullides, mida ta radikas keedab vingu juures pole. Kui mahlad segamini pole ja CO radikas ei mullita ning sumpsist valget auru ei tule, siis on ikkagi viga jahutussüsteemis arvan ma. Mul mullitas samamoodi ja tõusis lõpuks üle radikast. Katsu ka kas kõikides lõdvikutes on ikka vedelik korralikult. Korralik õhutus on ka muidugi vajalik, ise ei osanud alguses korralikult õhutada. Lõpuks valasin kolmest erinevast kohast süsteemi vedelikku täis ja proovisin kahte erinevat meetodit üks oli puhumine ja teine auto kallaku peale nina üles, soenduskraanid kuuma peale, 2500 pööret ja radika juurest õhutusnippel lahti. Mulistas sealt õhku veel kõvasti koos vedelikuga.
tnx. sai nagu jah nii 6hutatud juba enne,aga tulemus kipub tulema ikka paha.ju saab 6hku kuskilt juurde ja tekib surve.l6dvikud yleval( just parempoolne),seal kostub ilge mulin sees.ja uputab yle nagu sinulgi tegi,ajab lihtsalt yle.kui uus pump saab,siis on selge pilt vast. enne küll siin lollide iirlasetega aru ei saa kust see 6hk sinna tuleb voi siis surve.kaan on vast ok,isegi kui keegi ei usu.ma isegi ei s6itnud keemisega,kohe syyde v2lja jne.tossu ei tule ja 6li ilus ja tase ei muutu seistes kuskile.

Postitatud: 17.07.2006 16:02 18
Postitas Andrus_V
Tee selgeks, kust see õhk sinna saab ja siis korralik õhutus.

Postitatud: 17.07.2006 17:29 38
Postitas kiiirus
nüüd tuleb küll loll kyssa,aga .... :oops: kui tavaline jahutusvedelik mul radikast majaees yle tuli ja pleki j2ttis( nagu 6line laik,aga mitte v2ga tume) .... no et, kas ta ei peaks j2lge j2tma voi on segunenud 6liga :roll:

Postitatud: 17.07.2006 19:18 32
Postitas Andrus_V
Katsu näpu vahel. Seda peaks näha olema, kui õli jahutusvedelikus on, õli tõuseb pinnale.

Postitatud: 17.07.2006 20:41 17
Postitas kapa
"jahutus vedelik " ongi ju natuke õlise koostisega ja see ei kaogi sealt majaeest päris kiirest ära.

Postitatud: 18.07.2006 13:24 43
Postitas Svenp
Lisaks jahutusvedelik rikub värvkatet. Loputage alati yle kohad, kuhu lobistasite.

Postitatud: 18.07.2006 19:34 03
Postitas kiiirus
mehed mehed..... :roll: kuulake nüüd.minul ju kliima ja kliima vent ei t66ta...surnud ara...paugu andsin liigutas korra
kas ei v6iks seal peituda iva :idea: j2rsku sellep2rast tekib seal see kuumus kahe radika poolt.

Postitatud: 22.07.2006 15:57 39
Postitas kiiirus
sai siis kondi vent ka maha v6etud.aga asi t66tab kui akult vool peale anda.aga auto peal on,siis ma küll tega t6tamas ei n2e.huvitav kuidas ma saaaks ta t66le siis.ise arvan et tal kuskil skeemis jama,mingi relee voi hoopis peaks vaatama mingit spec kaitset, j2rsku l2bi.
United Motors ütles, et see v2ga tahtis vent, peab t66tama.seal ju tekib suht hea kuumus kui ta ei t66taks yldse.kas keegi teab mis kaitset peaks piiluma sellisel juhul.

Postitatud: 21.08.2006 23:23 37
Postitas kiiirus
heh ... viga leitud ja ammu korras. ikka oli 6hk lollisti sees ja ei tulnud v2lja.yhed spetsid said katte ja samas ikka parandasid mu lisavendika ka ara,mis nuud ikka t66tab kah.enne ei kuulnud seda ma iial:)
niiet bmwl 6hku mootorist katte saada on ikkkka jube jant;)

Postitatud: 22.08.2006 10:49 11
Postitas sunni
kiiirus kirjutas:heh ... viga leitud ja ammu korras. ikka oli 6hk lollisti sees ja ei tulnud v2lja.yhed spetsid said katte ja samas ikka parandasid mu lisavendika ka ara,mis nuud ikka t66tab kah.enne ei kuulnud seda ma iial:)
niiet bmwl 6hku mootorist katte saada on ikkkka jube jant;)
ei ole väga jant õhku kätte saada.. nina kusagile kallakule üless poole ja õhutus nippel lahti nii kaua kui õhku ei tule.

Postitatud: 22.08.2006 11:08 41
Postitas Svenp
kiiirus kirjutas:niiet bmwl 6hku mootorist katte saada on ikkkka jube jant;)
õigesti tehes õhutub systeem täitmisel. Väga lihtne töö, ei saa aru miks inimesed ise endale probleeme tekitavad.

Postitatud: 04.07.2007 13:50 03
Postitas aasakas
Svenp kirjutas:Alustuseks täida ja õhuta süsteem normaalselt ära. Kylma mootoriga. Syyde sisse, temp nupp max peale, salongi vent nr 2 peale. õhutuskork keera paar pööret lahti ja hakka aeglaselt vett sisse valama. Vala nii palju kui läheb, kuni enam tase ei alane paisupaagis, st paak jääb kõrini täis ja õhutuskorgist mulle ei aja. Täitmine võtab 15...30 min. Teadmiseks, et BMW mootor õhutub täitmise ajal. Kui on täis, siis 6hutuskork kinni, aga radika kork jäta maha. Mootor käima ja 4-5 korda lyhidalt tuuri 4000...5000 rpm-ini. Mootor seisma. nüüd peaks vedeliku tase normaalse lähedale olema langenud. Systeem täidetud ja õhutatud. radika kork peale ja proovisõit. V6id ka kohapeal soojaks lasta. Jälgi termomeetri seierit ja uuri kapoti all ega lekkeid ei ole. Mullid paisupaagis. Aur ja vesi summutist sooja mootoriga.

Tulemustest anna teada.
Ikka tuleb muud vigurid ära proovida ennem kui tarkade sõnu kuulda võtta. See jutt on ikka sulatõsi mis -Svenp- kirja pannud. Mina igatahes sain abi

Postitatud: 05.07.2007 03:31 40
Postitas kiiirus
aasakas kirjutas:
Svenp kirjutas:Alustuseks täida ja õhuta süsteem normaalselt ära. Kylma mootoriga. Syyde sisse, temp nupp max peale, salongi vent nr 2 peale. õhutuskork keera paar pööret lahti ja hakka aeglaselt vett sisse valama. Vala nii palju kui läheb, kuni enam tase ei alane paisupaagis, st paak jääb kõrini täis ja õhutuskorgist mulle ei aja. Täitmine võtab 15...30 min. Teadmiseks, et BMW mootor õhutub täitmise ajal. Kui on täis, siis 6hutuskork kinni, aga radika kork jäta maha. Mootor käima ja 4-5 korda lyhidalt tuuri 4000...5000 rpm-ini. Mootor seisma. nüüd peaks vedeliku tase normaalse lähedale olema langenud. Systeem täidetud ja õhutatud. radika kork peale ja proovisõit. V6id ka kohapeal soojaks lasta. Jälgi termomeetri seierit ja uuri kapoti all ega lekkeid ei ole. Mullid paisupaagis. Aur ja vesi summutist sooja mootoriga.

Tulemustest anna teada.
Ikka tuleb muud vigurid ära proovida ennem kui tarkade sõnu kuulda võtta. See jutt on ikka sulatõsi mis -Svenp- kirja pannud. Mina igatahes sain abi
Sain abi... 10min tegid samad vennad.... Nimelt: 3500 p66ret peal ja nii 5-8 min,tema lasi 6hutuskorgi lahti viimase p66rdeni ja lasi 6hul joosta v2lja ,kuni ainult vedelik tuli.teisel katsel tuli ainult vedelik,seega oli 6hk systeemis,aga meetod teine kogu foorumis r22gitule:) taset tsekkis ainult korra algul ja see pole oluline ,isegi juurde valas alles l6pus.Kork oli kinni ja ainult timmis 6hutuskorgi kaudu ,samas pumpas l6dvikust k6ik mis sai.Kokku aeg ehk 5-7min ja tema ütles, et selliste p66retega tuleb koik v2lja,k6ik 6hk mis peaks veel sees olema.nüüd MEIL kysimus,kas see ka nii j22b:) Teen 2 paeva Racingut ja vaatame. annan teada kas siis t6esti 6hk ikka p6hjustab sellist jama.

Postitatud: 18.02.2008 12:45 24
Postitas raul123
Tere kaaskannatajad! Ei hakka uut teemat tegema, juhtus põhimõtteliselt sama asi aga lõhkise paisupaagiga. Kõigepealt läks põlema kollane jahutusvedeliku taseme tuli. Ei olnud kohe võimalik seisma jätta - olin ummikus keset silda daugava jõekohal. Varjatud menüü näitas temp 100 kraadi. Selajal kui kõrvale õnnestus tõmmata näitas varjatud menüü 120 kraadi!! Seier oli selajal umbes kolmveerandipeal, punases ei olnud. Paari tunnipärast valasin jahutusvedelikku sisse mis kohe pladinal paisupaagi 10cm pikkusest mõrast välja nirises. Auto tuli kodumaale kärupeal ja on nüüdseks juba kodus garaazis. Uue termostaadi panin külge ja paisupaagi otsingud pooleli aga foorumit lugedes kahtlen kas nii kergelt ikka pääsen. Õlitase on normis, loodan et kaan ei ole kõver. Kas paisupaagi kork ei peaks mitte üleliiget rõhku välja laskma? 2bari oli vist. Masendav lugu igastahes. Ja paisupaaki otsin endiselt - http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=52589

Postitatud: 18.02.2008 13:01 56
Postitas Fred
Loodame, et kaas jäi ikka sirgeks. Ega seda ennem teada ei saa, kui uue paisupaagi radika külge saad ja süsteemi ära õhutad. Oli mul ka ostes autol paisupaak katki ja kuna vaatan, et oled Tartu inimene, siis mine vanasse bussiparki Ringtee tänaval, võta oma radikas kaenlasse ja seal näed silti "Radikate remont". Astu sisse ja kurda muret, mulle leiti uus paak (kuna radikas oli õnneks ka terve) ning kogu töö ja paak läks maksma 500.

Postitatud: 18.02.2008 13:52 03
Postitas raul123
tänud Fred lähen kohe vaatan sinna, see oleks ilmselt kõige odavam lahendus. Kui nad plastikut parandavad muidugi. Kui ei siis tuleb ikkagi umist uus tellida.

Postitatud: 20.02.2008 10:59 44
Postitas raul123
termostaat vahetatud, uus paisupaak küljes, õhutasin ära kah nii nagu siin varem seletati, salongi puhub hästi, püsib 96 kraadipeal (ternostaat pidavat avanema 97), survet sisse justkui ei teki, õlitase normis, jahutusvedelik normis, tagant aurab ainult siis kui veidi kõvemini vajutada. Tundub et kaane tihend siis seekord jäi pidama ja plokiaas sirgeks :) happy time

Postitatud: 14.07.2008 03:51 21
Postitas lehepoiss
Tere,

võtaksin siis siin vana hea teema üles, tundus minu omaga hästi sobivat: Kuna auto (E36 325) hetkel seisab kodus hoovis ja ise sõidan ajutise autoga siis mõtlesin paar päevakest tagasi, et panen masina käima, lasen akul laadida ja mootoril käia natukene. Lõppes siis asi sellega, et kui auto natukene pikemaks olin käima unustanud ja hetkel, kui selle juurde tagasi jõudsin, käis järsult üks korralik sisin - vesi oli ilmselgelt näidiku järgi üle kuumenenud ja pahises peaaegu kõik korraga kuskilt paisupaagi ja radika vahelt välja. :( Võtsin siis täna radika maha ja paisupaagi sellel küljest, selgus, et radiaator oli lõhki löönud sealt paisupaagi lähedalt plastikust.
On kellelgi kogemust veel sellega - kui tõenäoline on, et sain plokikaanest lahti? Peale seda seda pauku mootoris praksus küll kahtlaselt - ehk olid viimased jahutusvedeliku piisad...
Mõtlesin ise, et teen sedamoodi, et plökerdan ajutiselt sinna radikale EPO liimi peale, siis saan testida ja katsetada, kas see mootorike enam üldse tööd tahab teha - mis muidu kõvera plokikaane tunnuseks on ja kas keegi oskab ka juhendada, kuidas seda ventiga sidurit kontrollida??

p.s seda kuumenemist hakkasin märkama eelmine suvi ummikutes aga punase peale polnud ma veel siiani asja laskunud..

Ette tänades...