E36 ja veelombid

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Kasutaja avatar
--overdose--
Huviline
Postitusi: 462
Liitunud: 25.06.2006 15:44 48
Asukoht: võru

Postitus Postitas --overdose-- »

E36 318 ti kirjutas:minu autol näiteks pöörded langevad hetkel kui kohapeal rooli keeran peaaegu et mootori väljasuremiseni.
käi diagnostikast läbi... ;)
Kasutaja avatar
elm
Huviline
Postitusi: 550
Liitunud: 03.01.2007 11:57 26
Asukoht: tln/bl.mount

Postitus Postitas elm »

E36 318 ti kirjutas:minu autol näiteks pöörded langevad hetkel kui kohapeal rooli keeran peaaegu et mootori väljasuremiseni.
Kontrolli roolivõimu õlitaset, kvaliteeti, vajadusel vaheta ära.
E36 318 ti
Huviline
Postitusi: 270
Liitunud: 07.05.2006 12:13 54

Postitus Postitas E36 318 ti »

kuidas tehakse 318-l roolivõimu õli vahetust ja palju maksta võiks ?
Kasutaja avatar
JD
Huviline
Postitusi: 266
Liitunud: 14.07.2004 17:58 28
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas JD »

...
Viimati muutis JD, 08.09.2007 11:21 21, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
skyline
Huviline
Postitusi: 319
Liitunud: 15.05.2007 15:49 20
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas skyline »

E36 318 ti kirjutas:kuidas tehakse 318-l roolivõimu õli vahetust ja palju maksta võiks ?
Asi kisub küll offtopicuks, aga...
Lasin just enda autol ära vahetada, vahetus käis nii,
1)auto tõstukiga üles (piisab ka vaid esiosa üles tõstmisest, et saaksid rattaid vabalt keerata)
2) Roolivõimu õlipaagi küljest alt lõdvik lahti ja vana õli välja jooksma.
3) Siis keerati kümmekond korda rattaid ühele ja teisele poolelele lõppu välja, et vana õli välja tuleks.
4) Kui vana õli enam ei tule, siis lõdvik uuesti kinni ja valad uue õli sisse ja korgi paagile kergelt peale
6) Keerad rattaid taas mitu korda mõlemale poole välja ja kontrollid õlitaset, vajadusel lisa õli
7) Auto käima, kontrollid veelkord õlitaset ning kui kõik korras, siis anna tuld
Vajadusel aitan Tartus veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
Kasutaja avatar
deepsky
Huviline
Postitusi: 67
Liitunud: 11.05.2005 07:12 36
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas deepsky »

Kui lambda välja vahetada siis kas KINDLASTI peab ostma originaal lambda või on ka nats odavamaid "häid" lambdasid saada?
jyrxixx
Huviline
Postitusi: 323
Liitunud: 31.07.2007 18:08 14
Asukoht: Kuressaare saaremaa

Postitus Postitas jyrxixx »

Tere. Lugesin pikka laia juttu lampta kohta ja tekkis selline mõte et peaks endal ka üle kontrollima. Suvel ostetud auto, eritvihmaga sõitnud pole .. nii et selle vee sissetõmbamise kohapealt kaasa ei saa rääkida eriti aga kuna auto käis summuti keevitusel jea peale seda võtab pärispalju kütet ( ennem oli 6,2 maanteel nüüd 8 ) siis tekkis mõte et peaks lampta ära möötma. aga kumb on parem möötmis viis ? .. kas lampta kõikumist mööta või võtta heitgaasidest ? .. ja kas see viitab lampta läbi olekule .. kui auto kohapeal töötab ja siis umbes iga 30 sek tagant tõmmab hinge krraks .. mitte palju aga siiski tõmbab. tegu siis 325 - ga e36 92 a ..
325i e36 EX
525 TDS touring - Lagisteades läbi eestimaa
vull
Huviline
Postitusi: 2660
Liitunud: 08.07.2006 05:31 32

Postitus Postitas vull »

ma hakkan lähiajal esitulede niiskusega võitlema..
tihedad tagumised korgid asja ei parandanud.
teen sisemised läätsed natuke rohkem hingatavaks.
truthful
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 30.10.2006 20:00 20
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas truthful »

kas see sis on nii et kui selle pistiku lahti võtan ning puhtaks kuivaks teen ja selle määrdega kokku teen siis ok mingiks ajaks jah???

Et mul ka siin mingi aeg jukerdas ja just lopidega ja vesiste ilmadega.
Mul endal 318 ja just sai uus mootor vahele pandud.

Arvasin alguses et mingi kala mootoris kuid siinsete väitel mul nagu sama jama.
Kuivadel ilmadel ok kõik muidu.

Ma homme kohe esimesel võimalusel auto alla ja kuivatama.
Ega lambdat lahti ise keerama ei pea ju???
Tal ju ikka mingi pistik peal?

Ma pole ise uurinud ja näinud milline pistikud neil seal peal üldse.
jackpuuk
Huviline
Postitusi: 300
Liitunud: 27.02.2007 00:00 08

Postitus Postitas jackpuuk »

Jälle vana jutt, siin eelpool postitajale, kui ei jõua bemmi üleval pidada, siis ära osta teda, no ei sobi bemm ja nurgatagused jupid kokku! Ostke mõni japs ja andke minna, bemm peab saama seda, mis ta vajab, see on suurte poiste mänguasi, südame ajab täis, kui näen neid ära rondistatud ilusaid autosid!
3 takti: imeb, surub ja kohe läheb!
Riff
Huviline
Postitusi: 42
Liitunud: 28.12.2004 15:50 33

Postitus Postitas Riff »

Tere klubilised, tekkis selline mure, et suure lopa ja veega lihtsalt sõitse poos hinge kinni üle 3000 pöördel ning bensiini näidik hakkas järsul langema kuni selleni et mitte midagi ei näidanud.
Mis võib probleem olla, kui keegi oskab seletada.

Ettte tänades
tryku
Huviline
Postitusi: 576
Liitunud: 26.12.2005 12:03 03
Peamine sõiduk: Volvo
Asukoht: Jõgeva/Tartu

Re: E36 ja veelombid

Postitus Postitas tryku »

Minul tekkis probleem sula ilmade tekkimisel. Auto külmalt käima pannes töötab laitmatult, kuid kui pärast sõitu jätta seisma, siis algul puterdab ning pärast lühikest käimist ja gaasiga meelitamist töötab laitmatult. Selle teema järgi vaadates paistab, et lambda saab niiskut(põhjaalune märg vms).

Kui tõenäoline see variant tundub? Iseenesest võib ju proovimise mõttes need klemmid WD-40-ga üle käia.
Wanker (auto) - see on mehaaniline olend, mis koosneb kahest lahutamatust osast: masinast ja juhist. Mõlemal neist on iseloom, tahe ja nõrkused.
Aris
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 20.01.2009 01:12 53

Re: E36 ja veelombid

Postitus Postitas Aris »

Kas lambda pistiku ühendamiseks on ainult üks asend? Vahetamisest mäletan, et sai ta suht kobamisi kuidagi kokku pandud.
Kasutaja avatar
jaano90
Huviline
Postitusi: 184
Liitunud: 18.04.2009 22:38 51
Asukoht: Tartu

Re: E36 ja veelombid

Postitus Postitas jaano90 »

kui seda kuumakindlat tavotti panna sis mai tea kudias, kuna lamda andur võtab juhtme vahelt õhku, millega võrreldakse väljalaskegaase välisõhuga. Et kui sinna tavott ja silikon peale panna sis mai usu et just 100%-selt töötab.
tryku
Huviline
Postitusi: 576
Liitunud: 26.12.2005 12:03 03
Peamine sõiduk: Volvo
Asukoht: Jõgeva/Tartu

Re: E36 ja veelombid

Postitus Postitas tryku »

Lamba andur ei tööta nii nagu sa praegu kirjeldasid. See mõõdab ikka väljalaskes olevaid heitgaase.

Mootoris põlenud õhk ja mootorisse läinud õhk arvutatakse andurist sõltumatult ja tähistatakse tähega lambda.
Wanker (auto) - see on mehaaniline olend, mis koosneb kahest lahutamatust osast: masinast ja juhist. Mõlemal neist on iseloom, tahe ja nõrkused.
Kasutaja avatar
jaano90
Huviline
Postitusi: 184
Liitunud: 18.04.2009 22:38 51
Asukoht: Tartu

Re: E36 ja veelombid

Postitus Postitas jaano90 »

õpin koolis autot ja nii meile seletati, aga ennegi õpetajad valesti õpetanud :D
Kasutaja avatar
Renku
Huviline
Postitusi: 516
Liitunud: 18.05.2009 00:09 56
Peamine sõiduk: A6 quattro
Asukoht: Tln

Re: E36 ja veelombid

Postitus Postitas Renku »

truumu kirjutas:Sügis jälle käes ja tänavad lompe täis :(
Tahaks tuletada meelde E36 omanikele ühte auto omapära
Lambda anduri pistik asub sellel olendil väga ebapraktilises kohas
Kui hakkate allveelaeva mängima, seisate varsti teeääres nagu mõni vana mosse
Põhjuseks lambda pistiku märgumine ja lühis
Antud mure jääb ära, kui leiate aega tõstukile sõitmiseks ja pistiku töötlemiseks mingi vett tõrjuva aerosooliga(näit WD40)
Kilesse pakkida pistikut ei tohi, siis koguneb sinna lisaks ka kondents ja vesi ei valgu välja...

tere.. a kus täpsemalt see lamdapistik muidu asub seal.. tähh..
=||= 0000
Kasutaja avatar
Renku
Huviline
Postitusi: 516
Liitunud: 18.05.2009 00:09 56
Peamine sõiduk: A6 quattro
Asukoht: Tln

Re:

Postitus Postitas Renku »

Riff kirjutas:Tere klubilised, tekkis selline mure, et suure lopa ja veega lihtsalt sõitse poos hinge kinni üle 3000 pöördel ning bensiini näidik hakkas järsul langema kuni selleni et mitte midagi ei näidanud.
Mis võib probleem olla, kui keegi oskab seletada.

Ettte tänades
jah võimalik et paagis oleva bensupumbareostaadi ujuk lõpetas töölepingu.. :)
=||= 0000
tryku
Huviline
Postitusi: 576
Liitunud: 26.12.2005 12:03 03
Peamine sõiduk: Volvo
Asukoht: Jõgeva/Tartu

Re: E36 ja veelombid

Postitus Postitas tryku »

Tahtsin uurida lambda pistiku klemme, kuid ei saanud lahti pistikut. Keerasin selle kronsteini kasti küljest lahti ning said rohkem käepärasemasse kohta. Ma sain aru, et tuleb sama moodi pooleks nagu näiteks õhulugeja pistik? Igatahes kui proovisin keerata, siis käis kronsteini sees ringi.
Wanker (auto) - see on mehaaniline olend, mis koosneb kahest lahutamatust osast: masinast ja juhist. Mõlemal neist on iseloom, tahe ja nõrkused.
Kasutaja avatar
Inz999
Huviline
Postitusi: 243
Liitunud: 14.03.2008 16:51 35
Asukoht: Pärnu

Re: E36 ja veelombid

Postitus Postitas Inz999 »

loksuta edasi-tagasi, kui lahti ei tule siis ujuta wd40-ga ja vahepeal proovi edasi-tagasi keerata seda, endal oli sama jant, pistik oli liiva täis, ja käis jube tuugalt lahti.
Kasutaja avatar
Renno Rebane
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 15.10.2007 11:44 48
Asukoht: Tallinn

Re: E36 ja veelombid

Postitus Postitas Renno Rebane »

Tervist, endal oli kah nende tüüpiliste sümptomitega lambdajama hiljuti. Sai siis nüüd uus lambda peale pandud ja nüüd mootor töötab kohapeal ühtlaselt, kuid kiirendusega selline lugu, et 1. ja 2. käik kiirendavad normaalselt, 3ndal, 4ndal ja 5ndal mitte otseselt ei jõnksuta ega turtsu vaid lihtsalt kuidagi jääb nõrgemaks teatud pööretel vms. ja siis jälle normaalselt edasi. Nagu mingi lünk tuleb vahepeal sisse, häirib päris parajalt. Kas lambda võib niimoodi teatud käikudel/kiirustel/pööretel susserdada või on tekkind lihtsalt mingi eraldi probleem?
BMW 730d 142kW '00
BMW 318i 83kW '93
warum
Huviline
Postitusi: 120
Liitunud: 21.02.2010 11:41 05

Re: E36 ja veelombid

Postitus Postitas warum »

loll küsimus aga palju umbes graade on seal lamda anduri piirkonnas,siis oleks kohe lihtsam sinna midagi vaadata
husta
Huviline
Postitusi: 346
Liitunud: 06.02.2010 15:34 26

Re: E36 ja veelombid

Postitus Postitas husta »

Renno Rebane kirjutas:Tervist, endal oli kah nende tüüpiliste sümptomitega lambdajama hiljuti. Sai siis nüüd uus lambda peale pandud ja nüüd mootor töötab kohapeal ühtlaselt, kuid kiirendusega selline lugu, et 1. ja 2. käik kiirendavad normaalselt, 3ndal, 4ndal ja 5ndal mitte otseselt ei jõnksuta ega turtsu vaid lihtsalt kuidagi jääb nõrgemaks teatud pööretel vms. ja siis jälle normaalselt edasi. Nagu mingi lünk tuleb vahepeal sisse, häirib päris parajalt. Kas lambda võib niimoodi teatud käikudel/kiirustel/pööretel susserdada või on tekkind lihtsalt mingi eraldi probleem?
Mul oli ka kunagi sedasi kiirendades, et jõud mingi kindlal pöördel kadus ära, lõpuks oli nii et kui ikka korralikult vajutada siis lendas tagant selline suits välja et jube ühesõnaga mina võtsin küündlad ette. Vahetasin ära ning siis kadus ka see ära see polnud mitte bmw-ga vaid teist marki autoga, kuid ei anna pead et sul selline asi võib olla.
Kasutaja avatar
Karel_L
Huviline
Postitusi: 319
Liitunud: 21.03.2010 21:32 32
Peamine sõiduk: Ford Focus ST
Asukoht: Tallinn

Re: E36 ja veelombid

Postitus Postitas Karel_L »

Sellist asja ma ei teadnudgi, olen ikka sõitnud lompidest läbi, ning väiksed tagasilöögid on olnud, rihm hakkab vilisema, ning sel hetkel kaob ka jõud, kuid kui vilin läbi sõidab jälle normaalselt, eks peab kuskil kanalile ajama ja vaatama selle lambda asja üle.
Ford Focus ST 2008a
Kasutaja avatar
marko323
Huviline
Postitusi: 1050
Liitunud: 14.08.2006 16:35 52
Asukoht: saue

Re: E36 ja veelombid

Postitus Postitas marko323 »

sai ka täna lamda üle kontrollitud ja ühtlasi diagnostika raha kokku hoitud :D
lamda pistik oli otsast lõpuni vett täis!
kiskusin lahti ning lasin WD40 üle ja mure lahendatud.
Vasta