E46 2.0d versus bensukas

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7837
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: E46 2.0d versus bensukas

Postitus Postitas arnis »

Minu arvates on täiesti normaalne kui peale poolt miljonit on 1-2 pihustit vaja
vahetada/restaureerida või et termostaat kestab 250 000km.
Sa vist ei ole kursis, mida teevad teiste tootjate ökodiislid kohe peale
garantiiaja lõppu, vot see ei kannata tõesti kriitikat.

Teatud jubinate tootjate kvaliteet tõesti ei ole tipptasemel, kuid see
ei ole BMW haigus, vaid üldiselt, automaailma nutune pool.

Tehase andmetest saab bensuka puhul lähtuda, milline oli auto, kui
see kunagi ammu tehasest tuli, reaalsus on aga teine.
1990. TDS on samaergas või paremgi kui 2003. 100kW diisel.
Eeskujuliku jahutussüsteemi ja manuaalkasti puhul võib julgelt 20kW
juurde panna, mõlemale.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7837
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: E46 2.0d versus bensukas

Postitus Postitas arnis »

Ühekordne juhtum ei ole veel statistika, kuid kui A-tootjaga 2x seda juhtub,
siis tuleks vist pöörduda mõne kvaliteetse teise tootja juurde.
Suht debiilne, mingi plastmass laguneb :?
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Kasutaja avatar
Marti740
Huviline
Postitusi: 263
Liitunud: 25.07.2006 14:55 31

Re: E46 2.0d versus bensukas

Postitus Postitas Marti740 »

arnis kirjutas:Minu arvates on täiesti normaalne kui peale poolt miljonit on 1-2 pihustit vaja
vahetada/restaureerida või et termostaat kestab 250 000km.
Sa vist ei ole kursis, mida teevad teiste tootjate ökodiislid kohe peale
garantiiaja lõppu, vot see ei kannata tõesti kriitikat.

Teatud jubinate tootjate kvaliteet tõesti ei ole tipptasemel, kuid see
ei ole BMW haigus, vaid üldiselt, automaailma nutune pool.

Tehase andmetest saab bensuka puhul lähtuda, milline oli auto, kui
see kunagi ammu tehasest tuli, reaalsus on aga teine.
1990. TDS on samaergas või paremgi kui 2003. 100kW diisel.
Eeskujuliku jahutussüsteemi ja manuaalkasti puhul võib julgelt 20kW
juurde panna, mõlemale.
Peale poolt milli paar CR pihustit poleks tõesti hullu, aga pool milli on unistus. Lisaks turbot ja pumbad ja muu jama. Ja mõnede teiste tootjate probleemidega olen ka kursis, küllalt palju tegelenud PSA grupi autodega- suht sama kvaliteet, mis uuem pemm :lol: Aga peres on 2002 diisel Audi, millel 420k ees, 0 pihustit, turbot, pumpa vms vahetatud.
Olen nõus, et juppide kvaliteet on langenud kõigil tootjatel.
Kahjuks ka uuemad bensiinimootorid pole enam BMW-l tasemel. Tahaks uuemat osta, aga kuna päris tutikat ei soovi (ei ole laenu- ega liisinguinimene), siis lihtsalt ei julge. On muud teha kui igapäevaautot pidevalt turgutada.
ex740i:ex318i:ex540i:ex318iT
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7837
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: E46 2.0d versus bensukas

Postitus Postitas arnis »

2001a bemm, 0 turbot, 0 pihustit, 0 pumpa.
Vennal 99a bemm, 0 turbot, 0 pihustit, 0 pumpa.
Hakkame statistikat tegema või?
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: E46 2.0d versus bensukas

Postitus Postitas ttsys »

Ainuüksi 10 ja rohkem aastat vanade autode olemuse üle vaidlemine on vähemalt sama totter nagu hernehirmutiste moedemonstratsiooni analüüs. :)
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: E46 2.0d versus bensukas

Postitus Postitas ttsys »

Heh, see ju kõlab nagu mingi vana, kulunud asja ostja hädaldamine teemal, et a la odavalt ei lasta vana moodi vegeteerida. Maailma pilt muutubki pidevalt. Mittesuitsetajad teavad, kui ebameeldiv on viibida kohtades, kus suitsetatakse. Sisuliselt sama ebameeldiv on seista sellise dpf kohitsuse saanud ja chipitud auto järel foori taga. Selliste linnast välja kupatamine on sama loogiline nagu lennukis suitsetamise keelamine. Masuut peabki out olema, et elektrile ruumi teha. Arusaadav, et selle mõttega leppimine ei tule kõigile pisarateta.
sigaelmar
Huviline
Postitusi: 3716
Liitunud: 02.07.2006 16:24 43

Re: E46 2.0d versus bensukas

Postitus Postitas sigaelmar »

Samas mul on tunne, et enamus elektriautod ongi sellepärast sellised peletised, et inimesed veel sisepõlemismootoriga autosid ka ostaks :)
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Kasutaja avatar
Marti740
Huviline
Postitusi: 263
Liitunud: 25.07.2006 14:55 31

Re: E46 2.0d versus bensukas

Postitus Postitas Marti740 »

arnis kirjutas:2001a bemm, 0 turbot, 0 pihustit, 0 pumpa.
Vennal 99a bemm, 0 turbot, 0 pihustit, 0 pumpa.
Hakkame statistikat tegema või?
Kas m6lemal masinal esimene omanik, et kindlalt teada kogu ajalugu? Palju ls on ?
ex740i:ex318i:ex540i:ex318iT
sigaelmar
Huviline
Postitusi: 3716
Liitunud: 02.07.2006 16:24 43

Re: E46 2.0d versus bensukas

Postitus Postitas sigaelmar »

Marti740 kirjutas:
arnis kirjutas:2001a bemm, 0 turbot, 0 pihustit, 0 pumpa.
Vennal 99a bemm, 0 turbot, 0 pihustit, 0 pumpa.
Hakkame statistikat tegema või?
Kas m6lemal masinal esimene omanik, et kindlalt teada kogu ajalugu? Palju ls on ?
Palju te nende autodega sõitnud olete? Ja see et te neid veel vahetanud pole, ei tähenda veel, et nendel midagi viga pole :roll:
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7837
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: E46 2.0d versus bensukas

Postitus Postitas arnis »

Marti740 kirjutas:
arnis kirjutas:2001a bemm, 0 turbot, 0 pihustit, 0 pumpa.
Vennal 99a bemm, 0 turbot, 0 pihustit, 0 pumpa.
Hakkame statistikat tegema või?
Kas m6lemal masinal esimene omanik, et kindlalt teada kogu ajalugu? Palju ls on ?
Pole raske aru saada, kas asju on või ei ole vahetatud. Igal detailil on tootmiskuu peal.
Ja üldse, miks selline hala? Loodad vastust: "Ei ma ei ole esimene omanik"?

Tegelen iga päev diagnostikaga, küll ma asjaga kursis olen, mis kuidas on.
Kordan, sellise hämaga ei ole üldse kena eputada. See, kui iga mõnesaja tuhande järel
mingi pisidetail lendab, on normaalne ja rohkem seda teemat ma tatra. Kui teile
ei meeldi teha seda, mida peab tegema, siis olete ise süüdi.
90+% E39-test mis minu juurest läbi käivad, omavad poolikut või puuduvat hooldust/ennetustööd:
aut-kasti õli, viskosidur, pagasiluugi reguleerimine/amortisaatorid, ATF-õli, porikoobaste hooldus,
veepump, pihustite hooldus (seibivahetus), webasto puhastus/tihendid ja kümneid muid protseduure.
Meil on siin kombeks teha hooldust siis kui vaja teha remonti ja remonti tehakse siis kui auto ei sõida.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: E46 2.0d versus bensukas

Postitus Postitas ttsys »

Valdavas osas vanadele masuudikatele, mis E38 ja E39 peal, saab pihustite remondikomplekti. See selgitab selle, miks pihustid orig koodiga. Kõik teavad, et üksi standarddiagnostika ei tuvasta sellist taastamist või remonti. Pealegi diagnostika näitab heal juhul +kaldega pihustite nn ära mineku; kindla diagnoosi jaoks on ikkagi vaja pihustid maha võtta ja stendi panna. Kusjuures vanal masuudikal võivad pihustid aastaid "kuseda" enne, kui see diisli lehka harjunud kodanikku häirima hakkab.:D DPF-i lööb aga selline pihusti üsna kiiresti täis.
usmang
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 03.02.2013 18:47 18

Re: E46 2.0d versus bensukas

Postitus Postitas usmang »

Tere.... kuna siis käib tihe sõna sõda kas sõita diisel või bensiini mootoriga, siis mõtlesin et uurin mis spetsialistid arvavad minu arvetest ja sõitudest.
Autoks on mul diisel mootriga 730d, sõitnud olen temaga natuke yle aasta aja ja läbisõitu on kogunenud zirka 26 000 km.
Arvutades kokku autojupidele ja remondile kulunud raha, sain kokku umbes täpselt 896.- eurot.
Selle sees on siis kõik, nii tavahooldus (filtrid+õli), eelsyytekyynlad ja käputäis igasugu tihendeid mida vahetatakse antud mootril (sisselaskes kõik+egr+õli vahejahuti vms.)

Mis siis on suure ringi arvamus kas tasub diisel autoga sõitmine ära või ei ?
Endale nagu ei tundu, et hetke seisuga midagi väga diisli vastu saaks olla sellise arvete + läbisõidu suhtega, aga teie arvamust..
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: E46 2.0d versus bensukas

Postitus Postitas ttsys »

Teema pealkirja vaatasid? Lapsepõlvest multikat mäletad, kus arutleti mitu on hunnik? Tahad teada, kas 896 on hunnik või ei ole? :D
Mõni ostab mitu autot korraga, uued, bensukad, masuudikad ja maksab 5 aastat 0€, sest garantii + hooldus, remont = 0€. Selles võtmes on see 896 üks korralik hunnik. :D
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 5357
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11

Re: E46 2.0d versus bensukas

Postitus Postitas ooDDoo »

bensukaga oleks selle maa peale 100 euri kuludeks läinud ja kütte peale lisa 4-500 eur.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Kasutaja avatar
Tauri_J
Huviline
Postitusi: 3533
Liitunud: 30.10.2011 08:45 55
Asukoht: Tartu

Re: E46 2.0d versus bensukas

Postitus Postitas Tauri_J »

muidugi oleks, selgeltnägija :roll:
Kasutaja avatar
Marti740
Huviline
Postitusi: 263
Liitunud: 25.07.2006 14:55 31

Re: E46 2.0d versus bensukas

Postitus Postitas Marti740 »

arnis kirjutas:
Marti740 kirjutas:
arnis kirjutas:2001a bemm, 0 turbot, 0 pihustit, 0 pumpa.
Vennal 99a bemm, 0 turbot, 0 pihustit, 0 pumpa.
Hakkame statistikat tegema või?
Kas m6lemal masinal esimene omanik, et kindlalt teada kogu ajalugu? Palju ls on ?
Pole raske aru saada, kas asju on või ei ole vahetatud. Igal detailil on tootmiskuu peal.
Ja üldse, miks selline hala? Loodad vastust: "Ei ma ei ole esimene omanik"?

Tegelen iga päev diagnostikaga, küll ma asjaga kursis olen, mis kuidas on.
Kordan, sellise hämaga ei ole üldse kena eputada. See, kui iga mõnesaja tuhande järel
mingi pisidetail lendab, on normaalne ja rohkem seda teemat ma tatra. Kui teile
ei meeldi teha seda, mida peab tegema, siis olete ise süüdi.
90+% E39-test mis minu juurest läbi käivad, omavad poolikut või puuduvat hooldust/ennetustööd:
aut-kasti õli, viskosidur, pagasiluugi reguleerimine/amortisaatorid, ATF-õli, porikoobaste hooldus,
veepump, pihustite hooldus (seibivahetus), webasto puhastus/tihendid ja kümneid muid protseduure.
Meil on siin kombeks teha hooldust siis kui vaja teha remonti ja remonti tehakse siis kui auto ei sõida.
Ma ei hala üldse. Kui ise oled rahul siis on ju kõik hästi. :cool:
See on tõsi, et paljude jaoks on hooldus võrdne õlivahetusega. Sellegipoolest osa loetletud töödest ei kuulu hoolduse või ennetava hoolduse alla.
ex740i:ex318i:ex540i:ex318iT
Vasta