3. leht 3-st

Postitatud: 19.12.2006 08:22 53
Postitas ...:::Freementar:::...
Seda topelt süsteemi olemasolu DSC puhul ei teadnudki. Enda arust võtsin lihtsalt DSC maha vajutades teda korra aga kiirendamisel ikke kõvasti tunda kuidas mootor "poob" ehk ei lase korralikult pöördesse.
Nüüd kohe proovima seda teist varianti et DSC nuppu peal hoida.

Postitatud: 20.12.2006 12:32 35
Postitas ...:::Freementar:::...
Aimar kirjutas:Mu autol on lihstalt DSC nupp ASC asemel.
Väljalülitamisel siis 2 astet:
1. Traction jääb peale
2. kõik OFF
Kas kindlasti peab hakkama armatuuril lisaks tavapärasele kollasele tulele midagi muud süttima ?
Kui vajutan korra ja süttib kollane tuli. Kiirendamisel tunne et kõik ikke ei ole maha tulnud. (traction).

Kust saad infot et kas sul DSC või DSCII kui nii väidad.

Postitatud: 20.12.2006 19:23 13
Postitas Markii7
Kui hoiad DSC nuppu pikemalt all peaks kõik kontrollid maas olema ja kaks kollast tuld ka süttima... kui vajutad korraks siis on ainult veojõukontroll maas (külglibisemise korral ikka kontrollitakse pidureid ja mootorit)

UM:
Dünaamiline stabiilsuskontroll (DSC) optimeerib sõidustabiilsust paigaltvõtmise või kiirendamise ajal ning parandab ka veojõudu. Lisaks sellele tunneb süsteem ära ebastabiilsed sõidutingimused nagu ala- või ülejuhitavus ja aitab hoida sõiduki ohutut suunda. Kaasaegne anduritehnoloogia jälgib ratta pöörlemiskiirust, sõiduki külgkiirendust ja pöördumist vertikaaltelje ümber. Neid andmeid töödeldakse, et saada infot auto tegeliku liikumise kohta igal hetkel ja võrreldakse sellega, kuidas auto peaks parasjagu liikuma gaasipedaali asendi ja rooli pööramisnurga põhjal otsustades. Kui need kaks andmeloetelu ei sobi ja auto stabiilsus on ohus, lülitatakse sisse DSC, mis mõjutab pidurisüsteemi või mootori juhtsüsteemi. See aitab vältida ohtlikke olukordi, näiteks külglibisemist.

Automaatne stabiilsuskontroll + veojõukontroll (ASC+T) on DSC alafunktsioon, mis hoiab ära vedavate rataste tühipöörlemist. See tagab optimaalse veojõu ja sõidustabiilsuse. Kui vedava silla üks ratas on kindlal pinnal, teine aga libedal või lahtisel pinnal, pidurdatakse libisema kippuvat ratast nii palju kui võimalik, kuni teine ratas saab oma haardumise tagasi. Ja vastupidi, eesmärgiga tekitada vajadusel täiendavat tühipöörlemist, näiteks autot lumest välja kiigutades, võib ASC+T funktsiooni välja lülitada.

Postitatud: 22.12.2006 01:04 05
Postitas ...:::Freementar:::...
ühkordsel vajutusel tuleb maha eelnevalt loetud funktsioonid. Mingit lisatuld ei sütti kahjuks. Kiirendamisel on aga küll tunne et difri tööd aju reguleeriks.

Postitatud: 22.12.2006 12:33 37
Postitas Ilves
Minu E46-l DSC-ga läheb ühekordsel vajutusel traction controli kollane tuli põlema ja nuppu all hoides hakkab kollaselt põlema hüüumärk. Kui ükski hoiatustuli ei põle on kõik kontrollid järelikult peal.

Ja difrit ei juhi seal midagi. Pannakse pidurit ja puuakse mootorit :)

Postitatud: 22.12.2006 17:47 43
Postitas Raivo
Ilves kirjutas:Minu E46-l DSC-ga läheb ühekordsel vajutusel traction controli kollane tuli põlema ja nuppu all hoides hakkab kollaselt põlema hüüumärk. Kui ükski hoiatustuli ei põle on kõik kontrollid järelikult peal.
Täpselt sama oli minu omal.
Ehk siis 1x vajutades läheb veojõukontroll maha.
2x nuppu all hoides läheb külglibisemisekontroll maha.

Postitatud: 24.12.2006 18:43 01
Postitas ...:::Freementar:::...
Raivo kirjutas:
Ilves kirjutas:Minu E46-l DSC-ga läheb ühekordsel vajutusel traction controli kollane tuli põlema ja nuppu all hoides hakkab kollaselt põlema hüüumärk. Kui ükski hoiatustuli ei põle on kõik kontrollid järelikult peal.
Täpselt sama oli minu omal.
Ehk siis 1x vajutades läheb veojõukontroll maha.
2x nuppu all hoides läheb külglibisemisekontroll maha.
Täna vaatasin kõik kaitsmed ka üle et mine tea. Kuid ei miskit. See 2x variant mul tööle ei hakka.

Postitatud: 27.12.2006 17:30 58
Postitas ...:::Freementar:::...
Probleemile sain nüüd pihta. Esimese vajutuskorra järel läheb maha veojõukontroll ja all hoides külglibisemisseade. Ühtegi tuld põlema ei hakka kuigi jah peaks. Eks siis mingi viga küljes, kuid siiski süsteem ise paistab toimivat.

Postitatud: 28.12.2006 00:10 12
Postitas quattro
kas se seade ka jäädavalt võimalik välja lülitada :?:
talveks vähemalt :D libedaga kohalt minema ei saa ja kui libisema hakkab siis on ka jama

Postitatud: 28.12.2006 11:56 18
Postitas rixa
quattro kirjutas:ärge libedaga ja teelt välja minemise ohu korral ,selle elektroonika puhul midagi head lootke :D
ütleme nii,et kui seda jama autol poleks,siis oleks ka minu e 46 praegu terve ( küsimus et kui kasko otsustab auto korda teha kas on võimalik se jama jäädavalt välja lülitada??? )
BS! Enda lollusi pole mõtet elektroonika kaela ajada.