e36 probleemid

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Tundub, nagu oleks sama teema nagu mul ja paljudel teistel- roolivõimu voolikud hästi kergelt lekivad- nii palju ei leki, et õli väga ära kaoks ja samas ka piisavalt palju, et voolikud tatised oleks... Muuseas, hakkas silma, et sul tahas geneka-roolivõimu-veepumba rihm vahetamist vist :)
vull
Huviline
Postitusi: 2660
Liitunud: 08.07.2006 05:31 32

Postitus Postitas vull »

plaan on vahetada jah. rullikud ja veepump ka võibolla vahetusse kui vaja.
mõnikord viskab ullu kumina sisse, kui pidurdada ja mingeid kiireid pöördeid teha - võibolla on sidur, aga ei usu :D rihm lõtv vast ikka.
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Sellel peaks minu teada automaatpingutus olema, vähemalt enamusel on...
vull
Huviline
Postitusi: 2660
Liitunud: 08.07.2006 05:31 32

Postitus Postitas vull »

nojah, eks paistab. Tahaks mingi aeg patriku ja Valdeku juures ära käia, aga nädala sees on see sutsu kahtlane, L-P neid jälle pole...
Aga küsiks veel ühte asja - et kui mingil auklikumal teel sõita, siis kostub salongi selline kolin - kas on puksid vms läbi või on amordid liiga lõdvad juba? samas kui ma ise autot nö hüpitan oma keharaskusega, siis amordid ei jää hüppama, vaid käivad lihtsalt korra alla (tsekkisin just üle). samas üks tagumine vist ei taha üldse liikuda :| - või on see siis korras ja ülejäänud liiga pehmed?
Ceed
Huviline
Postitusi: 819
Liitunud: 14.05.2005 00:34 14
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ceed »

vull kirjutas:kui mingil auklikumal teel sõita, siis kostub salongi selline kolin - kas on puksid vms läbi või on amordid liiga lõdvad juba? samas kui ma ise autot nö hüpitan oma keharaskusega, siis amordid ei jää hüppama, vaid käivad lihtsalt korra alla (tsekkisin just üle). samas üks tagumine vist ei taha üldse liikuda :| - või on see siis korras ja ülejäänud liiga pehmed?
kui sul on all kaks erinevat töötavat amorti siis võib olla küll et üks on jäigem ja teine pehmem. Aga ma arvan et üks on lihtsalt töökorras ja teine hakkab läbi minema.

Aga kolin ei tule amortidest, sillas on viga kas puksid või sarniirid vms on läbi. Lase oskajal üle vaadata ;)
vull
Huviline
Postitusi: 2660
Liitunud: 08.07.2006 05:31 32

Postitus Postitas vull »

njah. ma vaatasin, et juhipoolne tagaratas on veidi viltu. ning selle ratta amort kui nii võib öelda ongi selline jäik ja ei liigu alla üldse. ostan alustuseks uued tagaamordid siis ja kui aega saab, käin kuskil puksikontrollis* ka ära :D

aga kas pukside ja amordipatjade seisukorda saab silmaga ka hinnata? et kui ma võtangi amordid alt, siis saaks ju vaadata.
Kasutaja avatar
krs
Huviline
Postitusi: 476
Liitunud: 01.03.2003 17:09 49
Peamine sõiduk: D-max
Asukoht: tartu

Postitus Postitas krs »

vull kirjutas:et kui ma võtangi amordid alt, siis saaks ju vaadata.
Mine ülevaatusele ja tee silla test.
Ceed
Huviline
Postitusi: 819
Liitunud: 14.05.2005 00:34 14
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ceed »

rakveres maksab ülevaatus punktis auto ülevaatus kontroll 100.- ;)
vull
Huviline
Postitusi: 2660
Liitunud: 08.07.2006 05:31 32

Postitus Postitas vull »

nüüd siuke küssa:
et kas esitulede klaasid on kõik plastmassist või tehakse neid klaasist ka? mõtlen just seda kõige pealsemat klaasi, mitte neid kahte ringikujulist seespool.
samas võivad nad vabalt klaasist ka olla - jube plastmassi kõla ja olekuga on lihtsalt :D
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

E36-l peaks need ikka klaasist olema veel, uuematel asjadel on plastikust. Vähemalt minu teada on nii :roll:
KnX
Huviline
Postitusi: 695
Liitunud: 03.10.2007 00:52 25

Postitus Postitas KnX »

Äkki sul mingid vuhvlid plastist "klaasid" eelmise omaniku poolt ette pandud (kui selliseid üldse tehakse)?
Igatahes minu Helladel on küll päris klaasist ja on ikka näha ja tunda, et klaas... :roll: :P
vull
Huviline
Postitusi: 2660
Liitunud: 08.07.2006 05:31 32

Postitus Postitas vull »

no maitea... mul 2 paari tulesid ja mõlemad paistavad sellised imelikud - oleks küll nagu klaas, aga samas nagu poleks ka :? ühed on Boschid, teisi ei tea.
e* mõlemad on bosch-id
vull
Huviline
Postitusi: 2660
Liitunud: 08.07.2006 05:31 32

Postitus Postitas vull »

nüüd siuke küssa, et mis juppe oleks selle uksekaitse liistu jaoks vaja?
kas 4 ja 11 või 4,11 ja 12?
http://bmwfans.info/original/E36/Lim/32 ... 1_2762/#24
4. paistab just selline, nagu mul praegu ukse küljes on, aga võibolla on 4. ja 11. vahele veel nr12 ka vaja?
või mis see WEISS seal tähendab?:P
KnX
Huviline
Postitusi: 695
Liitunud: 03.10.2007 00:52 25

Postitus Postitas KnX »

Muud ei oska öelda, aga Weiss tähendab valge :)
E: Niipalju kui joonisest aru saan, siis tundub, et 12 läheb 11ne sisse..
vull
Huviline
Postitusi: 2660
Liitunud: 08.07.2006 05:31 32

Postitus Postitas vull »

ma vahepeal käisin poes ära juba ja sain teada, et 11. läheb 4. otsa :P
ja ukse ning liistu vahele rohkem miskit ei lähe ka jah? ala kummiribad liistude üles/alla äärde
kulgur
Huviline
Postitusi: 81
Liitunud: 07.11.2007 01:52 34
Asukoht: tartu

Postitus Postitas kulgur »

Ei hakka uut teemat tegema sellise võhikliku küsimuse pärast, aga mulle on arusaamatuks jäänud süütepoolide roll ning kas nad on küünaldega kontaktis? Tahaks küünlaid masinal kontrollida(e36 320) aga esmapilgul kapoti alt uurides ei teagi kus neid sealt leida.... :P Masin turtsub kergelt vabakäigul ning ei teagi kumba siin vahetama hakata kas süütepoole või küünlaid..
Kasutaja avatar
Fred
Huviline
Postitusi: 4695
Liitunud: 10.04.2006 20:40 57
Peamine sõiduk: F34
Asukoht: Norge

Postitus Postitas Fred »

Võta mootorilt plastkate maha, seal all ongi poolid reas ning nende all küünlad. Odavam tuleb muidugi küünalde vahetus, ent ennem veendu, kas nad üldse tahavadki vahetust.
Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Kui ei tea, millal küünlad vahetatud on, oleks need mõttekas nagunii ära vahetada.
kulgur
Huviline
Postitusi: 81
Liitunud: 07.11.2007 01:52 34
Asukoht: tartu

Postitus Postitas kulgur »

selge, aga kuida ma saan kindlaks määrata süütepoolide korrasolekut...
Kasutaja avatar
sander k
Huviline
Postitusi: 1578
Liitunud: 02.07.2007 17:26 44
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas sander k »

Ega ise ei saagi väga määrata nende korrasolekut. Pead mõne autoelektriku juurde diagnosti viima nemad ütlevad.

Kui sul mõni süütepool on läbi siis see pidi väga halvasti ka mõjuma ajule.
kulgur
Huviline
Postitusi: 81
Liitunud: 07.11.2007 01:52 34
Asukoht: tartu

Postitus Postitas kulgur »

selge, tänud!
Vasta