3. leht 3-st

Re: E36 tüüpvead

Postitatud: 30.09.2010 22:11 40
Postitas Rynn0
Tahaks teada kui palju teil on mootori pöörded kui teel olles sõidate 100km/h, mul on mingi nõks üle 3000. Natuke häiriv on sest kui makk ei tööta siis on mootori häält maru hästi salongi kuulda.

Re: E36 tüüpvead

Postitatud: 30.09.2010 22:25 10
Postitas Ulvar
Manuaalkastiga need tuurid sinna kanti jäävadki jah.

Re: E36 tüüpvead

Postitatud: 30.09.2010 22:32 25
Postitas Rynn0
Ahjaa, unustasin mainida, et manuaal kast on mul jah.
Okei, eks see siis ole ka üks puudusi E36'l

Re: E36 tüüpvead

Postitatud: 30.09.2010 23:04 32
Postitas Fred
Rynn0 kirjutas:Tahaks teada kui palju teil on mootori pöörded kui teel olles sõidate 100km/h, mul on mingi nõks üle 3000. Natuke häiriv on sest kui makk ei tööta siis on mootori häält maru hästi salongi kuulda.
R6 mootoriga on normaalne umbes 2300 rpm, R4 isiklikest kogemustest 2750-2800 rpm (manuaal) 100ga sõites. Kui 100ga sõites pöörded üle 3000, siis kahtlustaks, et differ vale ülekandega.

Re: E36 tüüpvead

Postitatud: 01.10.2010 21:37 41
Postitas Rynn0
Kastidel on ju koodid peal mis tähendavad lühikesi ja pikki käiguvahesi, nii on ka diffriga ju, aeglane ja kiire. Oskab keegi öelda mis on pika käiguvahega kasti kood ja kiire diffri?

Re: E36 tüüpvead

Postitatud: 01.10.2010 22:55 54
Postitas Syn
Fred kirjutas:R6 mootoriga on normaalne umbes 2300 rpm, R4 isiklikest kogemustest 2750-2800 rpm (manuaal) 100ga sõites. Kui 100ga sõites pöörded üle 3000, siis kahtlustaks, et differ vale ülekandega.
Eelmine E36 oli 2.0 R6 ja 100km/h samamoodi pöörded 3000. Ja ma polnud ainus kellel nii. Seega vast ikka see asi õige. Ja hääl hääleks, aga möödasõite oli maruhea teha. Kui normaalselt ruumi oli, siis polnud vaja käiku alla lapata.

Re: E36 tüüpvead

Postitatud: 01.10.2010 23:21 30
Postitas Rynn0
Syn kirjutas:
Fred kirjutas:R6 mootoriga on normaalne umbes 2300 rpm, R4 isiklikest kogemustest 2750-2800 rpm (manuaal) 100ga sõites. Kui 100ga sõites pöörded üle 3000, siis kahtlustaks, et differ vale ülekandega.
Eelmine E36 oli 2.0 R6 ja 100km/h samamoodi pöörded 3000. Ja ma polnud ainus kellel nii. Seega vast ikka see asi õige. Ja hääl hääleks, aga möödasõite oli maruhea teha. Kui normaalselt ruumi oli, siis polnud vaja käiku alla lapata.
Pean ka tõdema, et mürin oli mu auto viga. Täna vahetasin nukkvõlli ära ja nüüd asi palju vaiksem.Enne auto klõbises. Peale nuka vahetust ei suutnud maanteel sõites naeru pidada. :D

Re: E36 tüüpvead

Postitatud: 02.10.2010 10:35 52
Postitas Fred
Õigus jah, vabandan, kaheliitrisel on tõesti pöörded kolmetuhandekandis sajaga sõites (omasin kunagi E36 2,0 touringut lühikest aega), mis tähendab, et diffri ülekanne on numbriliselt suur (3,64 või 3,91 ntks), aga 323, 325, 328jne mudelitel on see number väiksem (3,15 näiteks), siis kiirendus pole nii terav (selle kompenseerib mootori suurem võimsus), aga pöörded madalamad ja võtab vähem kütti.

Re: E36 tüüpvead

Postitatud: 06.10.2010 00:22 22
Postitas Rynn0
Ei viitsi uut teemat aga tahaks teada kas E36 on olemas ka multifunktsionaalset rooli?

Re: E36 tüüpvead

Postitatud: 06.10.2010 19:26 33
Postitas marek555
Rynn0 kirjutas:Ei viitsi uut teemat aga tahaks teada kas E36 on olemas ka multifunktsionaalset rooli?
Mitte küll tehase poolt aga kui tahtmist ja oskust, saab seda viga parandada :)
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1162150

Re: E36 tüüpvead

Postitatud: 06.10.2010 20:25 15
Postitas Brutality
Viimase otsa M3'd said ka selle vinge rooli omale. Muidu neid ei leidu jah.

Re: E36 tüüpvead

Postitatud: 22.11.2010 11:53 13
Postitas Renku
lisaks veel et tagaklaasi tihendinurgad mädanevad ära :D endal hetkel jupsib ka roolivõim nii et vasemale lapates praktiliselt ei toimi enam üldse,tuleb vist lammarisse uue järele minna autoks 318m40 93a

Re: E36 tüüpvead

Postitatud: 22.11.2010 18:50 26
Postitas taunod
See tihend õnneks ei maksa palju. Mäletamist mööda kolme soti kanti :roll: