Tere!
Mul sarnane mure. Auto toodi kevadel Saksamaalt. Müüja andis teada, et Eestise sõites võttis mootor ca liitrijagu õli. Enne ostu tegin ka tehnilise ülevaatuse ja põlemisgaasid olid normis. Masin on muidu heas korras. Samas on õlikulu märgatav. Hiljuti tegin ka õli ja filtrivahetuse. Uurides foorumites antud teemat kahtlustasin, et viga on CCV ehk karterituulutuse klapis. Hankisin selle UM'ist uue. Täna vahetma asudes avastasin, et torudes ja vanas klapis on vaid veidi helepruuni õli kondentsi. Kui vaatasin klapi tootmisaega, siis sain aru, et seda on hiljuti vahetatud. Vanal on tootmisaeg 01.2012, uuel, mille UM'ist ostsin 12.2012.
Seega CCV viga ei paista olevat. Võtsin küljest ka kõik torud ning pesin brake cleaneriga ning suruõhuga läbi, kõik olid suhteliselt puhtad, vaid kergelt õlised.
Kui aga sisselaske kollektori töölauale asetasin, voolas alumisest avausest õli välja. Kuidas ja kus kohast sai selline kogus õli sinna. Õlised olid ka sisselaske kollektori ja plokikaane vahelised tihendid.
Fotod
Lisaks oli õline ka toru , mis viis sisselaske kollektorist selle all olevasse klappi ning edasi paralleelselt kütuse ning piduritorudega auto tagaossa. Mis torustik see on ja kuhu see ühendub?