E46 318i N42 mootori õlikulu suur
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5622
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Re: E46 318i N42 mootori õlikulu suur
Kusjuures tuleb tuttav ette. Oli üks samaaegne sama mootoriga E46 Compact. Nojah 316i, aga pmlt sama. Ja kulutas ka sarnaselt. Lisaks lagises märkimisväärselt. Samuti said kõik need samad trikid tehtud ja tolku null. Kuni ta enam välja ei ilmunud kui ainult rõngaste vahetus üle jäi. Sestap jäi ka lõplik tõde selgitamata.
Tüüpviga?
Tüüpviga?
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Re: E46 318i N42 mootori õlikulu suur
Mul sama mootor ja läbisõit sama suur. Peale õlivahetust olen sõitnud 10000 km ja õlitase ikka sama.
M3
Re: E46 318i N42 mootori õlikulu suur
Pakun üheks võimalikuks veaks klapisääre tihendid.
______________________________
Vahest harva halva teega sõidaks maagi BMW-ga
Vahest harva halva teega sõidaks maagi BMW-ga
Re: E46 318i N42 mootori õlikulu suur
Ei taha küll uskuda, et kulunud klapisääretihendid NII suurt õlikulu põhjustavad. Pakuks ikkagi variandi, et õli põleb ära lihtsalt (sinine suits selle märgiks), ehk siis peaks/võiks ühe sellise mootori seibideks tõmbama ja eks siis ole näha, mis välja tuleb. Parem küsimus muidugi on, miks peaks nii vähe sõitnud mootoril kolvirõngad läbi olema Defektiga kolvirõngad juba tehasepoolt Igaks juhuks võiks ka kompressioonid ära mõõta (kui seda tehtud ei ole juba), kui näidud kesiseks jäävad, siis asi selge.
Re: E46 318i N42 mootori õlikulu suur
Tere!
Mul sarnane mure. Auto toodi kevadel Saksamaalt. Müüja andis teada, et Eestise sõites võttis mootor ca liitrijagu õli. Enne ostu tegin ka tehnilise ülevaatuse ja põlemisgaasid olid normis. Masin on muidu heas korras. Samas on õlikulu märgatav. Hiljuti tegin ka õli ja filtrivahetuse. Uurides foorumites antud teemat kahtlustasin, et viga on CCV ehk karterituulutuse klapis. Hankisin selle UM'ist uue. Täna vahetma asudes avastasin, et torudes ja vanas klapis on vaid veidi helepruuni õli kondentsi. Kui vaatasin klapi tootmisaega, siis sain aru, et seda on hiljuti vahetatud. Vanal on tootmisaeg 01.2012, uuel, mille UM'ist ostsin 12.2012.
Seega CCV viga ei paista olevat. Võtsin küljest ka kõik torud ning pesin brake cleaneriga ning suruõhuga läbi, kõik olid suhteliselt puhtad, vaid kergelt õlised.
Kui aga sisselaske kollektori töölauale asetasin, voolas alumisest avausest õli välja. Kuidas ja kus kohast sai selline kogus õli sinna. Õlised olid ka sisselaske kollektori ja plokikaane vahelised tihendid.
Fotod
Lisaks oli õline ka toru , mis viis sisselaske kollektorist selle all olevasse klappi ning edasi paralleelselt kütuse ning piduritorudega auto tagaossa. Mis torustik see on ja kuhu see ühendub?
Mul sarnane mure. Auto toodi kevadel Saksamaalt. Müüja andis teada, et Eestise sõites võttis mootor ca liitrijagu õli. Enne ostu tegin ka tehnilise ülevaatuse ja põlemisgaasid olid normis. Masin on muidu heas korras. Samas on õlikulu märgatav. Hiljuti tegin ka õli ja filtrivahetuse. Uurides foorumites antud teemat kahtlustasin, et viga on CCV ehk karterituulutuse klapis. Hankisin selle UM'ist uue. Täna vahetma asudes avastasin, et torudes ja vanas klapis on vaid veidi helepruuni õli kondentsi. Kui vaatasin klapi tootmisaega, siis sain aru, et seda on hiljuti vahetatud. Vanal on tootmisaeg 01.2012, uuel, mille UM'ist ostsin 12.2012.
Seega CCV viga ei paista olevat. Võtsin küljest ka kõik torud ning pesin brake cleaneriga ning suruõhuga läbi, kõik olid suhteliselt puhtad, vaid kergelt õlised.
Kui aga sisselaske kollektori töölauale asetasin, voolas alumisest avausest õli välja. Kuidas ja kus kohast sai selline kogus õli sinna. Õlised olid ka sisselaske kollektori ja plokikaane vahelised tihendid.
Fotod
Lisaks oli õline ka toru , mis viis sisselaske kollektorist selle all olevasse klappi ning edasi paralleelselt kütuse ning piduritorudega auto tagaossa. Mis torustik see on ja kuhu see ühendub?
BMW 318i e46 2003/09
Re: E46 318i N42 mootori õlikulu suur
Mis saagast sai? Muidu see torustik on ühendatud õlivarda toruga.
Re: E46 318i N42 mootori õlikulu suur
Minu auto probleemi põhjuse lahendus oli siis klapisääre tihendite vahetus.
Auto hakkas kevadel päris tõrkuma. Käivitades toimis, kuid paari minutiga hakkas tühikäik jupsima ja nukkvõll ragistama. Üks teooria oli, et kalli lisanukkvõlli liugpinnad on nässus ning vaja vahetada. See aga maksab ise UMis mingi 500€ lisaks tööraha ja muud varuosad.
Õnneks siiski nii hull polnud ja probleemiks osutusid 1 katkine süütepool, vanad küünlad ja liigsest õlist rikutud 1. lambdaandur. Esimese asjana vahetati küünlad, süütepool ja lambda. Auto sai korda. Soovisin aga põhjusest ka lahti saada ning lasin ka klapisääretihendid ja ketipinguti ka ära vahetada (kui mootor juba lahti käis).
Tartus tehti see kõik (töö+varuosad) 480€ eest ära. Senimaani on kõik hästi (pool aastat), ja õli pole pidanud juurde valama.
Auto hakkas kevadel päris tõrkuma. Käivitades toimis, kuid paari minutiga hakkas tühikäik jupsima ja nukkvõll ragistama. Üks teooria oli, et kalli lisanukkvõlli liugpinnad on nässus ning vaja vahetada. See aga maksab ise UMis mingi 500€ lisaks tööraha ja muud varuosad.
Õnneks siiski nii hull polnud ja probleemiks osutusid 1 katkine süütepool, vanad küünlad ja liigsest õlist rikutud 1. lambdaandur. Esimese asjana vahetati küünlad, süütepool ja lambda. Auto sai korda. Soovisin aga põhjusest ka lahti saada ning lasin ka klapisääretihendid ja ketipinguti ka ära vahetada (kui mootor juba lahti käis).
Tartus tehti see kõik (töö+varuosad) 480€ eest ära. Senimaani on kõik hästi (pool aastat), ja õli pole pidanud juurde valama.
BMW 318i e46 2003/09
Re: E46 318i N42 mootori õlikulu suur
Kui pole saladus kus neid töid Tartus tehti?
Re: E46 318i N42 mootori õlikulu suur
Ei viinud ise töökotta andsin Tartul tuttavale lahendada.
BMW 318i e46 2003/09