E46 330i 170kw 2002a Aut. Käigukast

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
stemn
Huviline
Postitusi: 505
Liitunud: 09.01.2007 00:24 49
Asukoht: Tallinn, Harjumaa

E46 330i 170kw 2002a Aut. Käigukast

Postitus Postitas stemn »

Terv,

Mure siis selline, et hommikul viskas autol automaat käigukast avarii reziimi, liigub ainult 3da käiguga edasi ja tagurpidi. :evil:
Eelnevalt on ta korra juba olnud seal ning tookord õlivahetus ja uus soft parandas vea.
Samuti hiljuti täheldasin, et 3dal käigul kui pöörded 4-5k rpm ja gaas lahti lasta siis ei vahetanud kohe käiku ära nagu ülejäänute käikudel tegi. Seega ilmselt viga seal.
Küsimus nimelt järgmine - milles probleem olla võiks, kas käigukasti 3 käigu sidurid vms? Ise suhteliselt võhik ning ootakski asjalikkude meeste numbreid Tallinnas kes annaksid ka mingise garantii remondile.


Tänud,
Sten
E39 530iT
Kasutaja avatar
stemn
Huviline
Postitusi: 505
Liitunud: 09.01.2007 00:24 49
Asukoht: Tallinn, Harjumaa

Re: E46 330i 170kw 2002a Aut. Käigukast

Postitus Postitas stemn »

Sai siis käidud täna Diislijoodiku(Kuno_T) juures ning tema kastis vigu ei tuvastanud. tegi nullimise ning töötab kenasti. Temas tekitas natukene kahtlusi geneka laadimisvool mis kõikus kõvasti. Hetkel tundub, et autol mingi kotermann peal kuid võibolla viga hoopis elektroonika poolel.. Eks näeb mis edasi saab kui tihedalt avarii reziimi viskama hakkab :?
Viimati muutis stemn, 08.09.2010 16:47 10, muudetud 1 kord kokku.
E39 530iT
Kasutaja avatar
stemn
Huviline
Postitusi: 505
Liitunud: 09.01.2007 00:24 49
Asukoht: Tallinn, Harjumaa

Re: E46 330i 170kw 2002a Aut. Käigukast

Postitus Postitas stemn »

Kuno_T kirjutas:Mitte laadimisvool, vaid laadimispinge, või täpsemalt, pinge mootori juhplokis (sest seda sai jälgitud), mis kohati vajus alla 13 V. Kusjuures kasti ja mootori plokki olid salvestunud sellised vead, mis proovisõidul ei esinenud. Samuti tegi starter käivitamisel sellist häält nagu oleks aku tühi või omadega õhtal. Seega tuleks kõigepealt ära lahendada teema: pinge pardas- aku- generaator- starter. Starteri viga võib põhjustada ka kasti vale pigaldus, kui mootori ja kasti vahelised puksid on deformeeritud ja kast ei paikne mootri suhtes õigesti.

Mootori ja kere vahelist pingelangu tuleks ka kontrollida, see jäi tegemata, ei tulnud kohe meelde.
Tundub, et viga pole käigukastis ja tegemist tõelise kotermanniga kuna pole rohkem tüli teinud too asi. tundub et tuleks viga otsida siis generaatori/starteri/aku jne poolelt. :roll:
E39 530iT
Vasta