1. leht 1-st

K: e36 318is

Postitatud: 21.02.2011 23:09 06
Postitas mis-w2rk-on
Niisiis kuna varsti läheb üks is elustamisele, siis küsiks natsa infi, nimelt kas e36 is-il on originaalis 4 süütepooliga süütesüsteemi ja mis vahe sellel on võrreldes coilpackiga mõtlen just juhtmestiku teemat ja aju erinevust sest antud autol oli originaalis coilpack aga nüüd neli erali pooli samuti huvitab keti märkide asukoht(et üle kontrollida) probleem ongi just mitte käivitumises. Muidugi võite veel pakkuda et mida kontrollida.

Ette tänades Sander

Ahhjaa kui sellest midagi kasu on siis auto on 92 aasta oma ja m42 konega

Re: K: e36 318is

Postitatud: 22.02.2011 12:59 13
Postitas UPS
Üks väike vasturääkivus on siin tekstis. 92a autol peabki olema neli eraldi süütepooli, uuema tüübi kompkatpooli võib kohata alates 93a. autodel. Nii et originaal see uuema tüübi süütepool seal auto peal kindlasti ei ole. Erinev on kogu süütesüsteem minu teada lõpetades ajuga. Kui tahad asendada, siis tuleb vahetada kogu süütesüsteem korraga.

Re: K: e36 318is

Postitatud: 22.02.2011 19:56 04
Postitas mis-w2rk-on
Siis on ennem midagi vahetatud, kuna algselt oli coilpack peal. Igatahes point on selles et üks sossepp vahetas mootorit ja mida iganes veel ning peale seda ta enam käima ei läinud.

Re: K: e36 318is

Postitatud: 22.02.2011 22:54 22
Postitas rait.
Kontrollida tuleks vändaka signaali, kütuse rõhku, pihusti impulssi, primaari signaali jne. Selleks vajad vastavat tehnika, tavalise digitestriga kõike mõõta ei saa.

Pöördu spetsialistide poole Patrik või Truumu. Sealt saad kiire lahenduse oma probleemile.

Rait

Re: K: e36 318is

Postitatud: 23.02.2011 00:12 13
Postitas mis-w2rk-on
Noh patrik või truumu oleks päris hea variant, aga kuna auto pole minu ja omast vabast tahtest seda teen, siis ei taha raha ka sinna alla panna. Pms võtsingi ette endale prooviks et kui raske siis on üht pisikest nelja silindrilist käima saada :D Tsiteerides Clarksoni HOW HARD CAN IT BE


Edit: Coilpacki teema lahenenud, vaja veel keti märkide asukohad teada saada

Re: K: e36 318is

Postitatud: 23.02.2011 11:11 00
Postitas Svenp
Ketimärke sel mootoril pole. Kui väntvõll on abinõuga fikseeritud 1. silinder ÜSS, siis nukkvõlli tagumise otsa kandid peavad ühel joonel olema (st saad joonlaua peale panna), parim on seda muidugi spets rakisega paika panna. Nukkvõlli ketirataste nooled peavad üles vaatama ehk mootori klapikambrikaane tasapinna suhtes 90 kraadise nurga all.

Re: K: e36 318is

Postitatud: 23.02.2011 18:30 33
Postitas mis-w2rk-on
Suur tänu info eest :D nii et pms võib teema lukku panna

Re: K: e36 318is

Postitatud: 24.02.2011 09:20 20
Postitas rait.
Said käima?

Re: K: e36 318is

Postitatud: 24.02.2011 12:54 07
Postitas mis-w2rk-on
Täna hakkan tegema

Re: K: e36 318is

Postitatud: 24.02.2011 18:12 23
Postitas mis-w2rk-on
Nii asi edeneb, aga vaja teada millises järjekorras süütepoolid sädet annavad ja milline on esimene süütepool

Re: K: e36 318is

Postitatud: 28.02.2011 00:25 32
Postitas rait.
mis-w2rk-on kirjutas:Nii asi edeneb, aga vaja teada millises järjekorras süütepoolid sädet annavad ja milline on esimene süütepool
Selle saad ära mõõta ajust tuleva primaari signaali klemmi asukoha järgi.
25 - 1 sil
52 - 2 sil
24 - 3 sil
51 - 4 sil
Võtad primaari pistikud lahti ja aju pistiku ka ning mõõdad kuhu miski juhe tuleb, ning siis saad teada kus 1 jne. Ehk on abi.

Parimat
Rait

Re: K: e36 318is

Postitatud: 28.02.2011 23:37 06
Postitas mis-w2rk-on
Tänud