Mure E36 M52B20 mootoriga (õlituli)
Postitatud: 27.07.2011 01:40 53
Tere.
Mul suht selline imelik probleem autoga.
nii sai ostetud sellise veaga, et õlituli hakkas soojalt põlema, jutt oli et õlipump jamab/ ei tööta korralikult. Sai remonti viidud ja seal ei hakkatud kohe pumpa ära vahetama, vaid vahetati alguses õli ( sees oli täis sünt), panin pool sünt õli sisse. Probleem kadus, remondist öeldi weel et tuleb ära vahetada karteri tuulutusklapp (membraan mõrane).
Klappi kohe ära ei vahetanud ja paar nädalat ei olnud prob. kuid siis hakkas jälle pihta. Mootor oli töösoe ja foori all hakkas õlituli pölema. Mhh okei, ostsin siis karterituulutus klapi, sai see ka ära vahetatud ..kõik jälle timm kuni mingi 2 nädalat möödas siis hakkas jälle pihta. Milles jama??
Tegemist automaadiga ja mootor on siis M52B20.
Tyhikäik ka kuidagi suht naljakas 500rmp ja nt kui drive sees siis kui oled foori taga siis vahest võib isegi suts alla 500 olla.
Vahest on nii, et kui autol mootor töösoe ja see õlituli jebib, siis nt seisab 20 minutit, siis prob. kaob.
Õlituli hakkab pölema kuskil 500rmp juures, kui gramm gaasi anda siis tuli kustub.
Mootor ise erk ja kuskilt ei poo isegi madala pöördega on minekut.
Mootori töös mingeid kahtlasi helisid ei ole kõik oleks nagu korras aga see "****" õli tuli teeb muret!
Ülevaatusel oli CO täiesti korras.
Äkki keegi oskab tarka nõu anda? omal mõistus otsas:S
Ise manomeetrit ei oma, ja õlisurvet mõõta pole hetkel võimalik.
Mul suht selline imelik probleem autoga.
nii sai ostetud sellise veaga, et õlituli hakkas soojalt põlema, jutt oli et õlipump jamab/ ei tööta korralikult. Sai remonti viidud ja seal ei hakkatud kohe pumpa ära vahetama, vaid vahetati alguses õli ( sees oli täis sünt), panin pool sünt õli sisse. Probleem kadus, remondist öeldi weel et tuleb ära vahetada karteri tuulutusklapp (membraan mõrane).
Klappi kohe ära ei vahetanud ja paar nädalat ei olnud prob. kuid siis hakkas jälle pihta. Mootor oli töösoe ja foori all hakkas õlituli pölema. Mhh okei, ostsin siis karterituulutus klapi, sai see ka ära vahetatud ..kõik jälle timm kuni mingi 2 nädalat möödas siis hakkas jälle pihta. Milles jama??
Tegemist automaadiga ja mootor on siis M52B20.
Tyhikäik ka kuidagi suht naljakas 500rmp ja nt kui drive sees siis kui oled foori taga siis vahest võib isegi suts alla 500 olla.
Vahest on nii, et kui autol mootor töösoe ja see õlituli jebib, siis nt seisab 20 minutit, siis prob. kaob.
Õlituli hakkab pölema kuskil 500rmp juures, kui gramm gaasi anda siis tuli kustub.
Mootor ise erk ja kuskilt ei poo isegi madala pöördega on minekut.
Mootori töös mingeid kahtlasi helisid ei ole kõik oleks nagu korras aga see "****" õli tuli teeb muret!
Ülevaatusel oli CO täiesti korras.
Äkki keegi oskab tarka nõu anda? omal mõistus otsas:S
Ise manomeetrit ei oma, ja õlisurvet mõõta pole hetkel võimalik.