e36 M50B25 ökonomeeter "ujub"
Postitatud: 31.10.2011 23:35 37
Tervitus kaasfoorumlased!
Vaevab mu autot siis selline probleem, et sõites ~100km/h ühtlaselt, siis võib täheldada, et ökonomeetri seier ujuba +/-2l /100km.
Ütleks, et seda on tunda ka auto liikumises. Kui kütusekulu suureneb seieri järgi, siis auto just nagu ka kiirendaks ja vastupidi. Samas vahest seda asja just nagu ei kajastu. Seier püsib paigas ja auto käitub normaalselt.
Lambdade kohta ei oska miskit öelda, kuna autot omanud mõned kuud ja miskise arvuti taga pole ta käinud.
Lisaks on autol siiani peal ka TWIN-TEC'i KLR-system. Mingi hetk sain seda asja kohendatud ja mõranenud voolik vahetatud. Sai ka kütuseregulaatori mõranenud vaakumvoolik vahetatud.
Ära on kollektoril ka murtud klamber, mis hoiab tühikäigumootorit, aga see tundus seal suht tihedalt istuvat ja tühikäigus mingeid animaaliaid ei esine, ega ei ütleks, et kusagilt õhku võetakse vahele.
Mingine aeg sai auto käivitatud ilma õhulugejata ja siis ei tahtnud üldse käia- see võiks siis korras olla?
Tegelikult käitub auto üldse natukese mitte kõige paremini.
Kui kiirendada, siis poob kusagil ennem 3k rpi'i natukese ja siis ärkab ellu. Kusagil 5 kandis ehk pooks nagu uuesti. Kui jälgida selle tegevuse juures ökonomeetrit, siis on ka näha, et kui mootor nö poob, siis seier tuleb peidust välja ja on seal kusagil 20l/100km juures ja kui asi hakkab taas erksamalt liigutama, siis seier ka kaob taas 30l+ /100km.
Samas on ka ehk mõni süütepool natukese pidune, sest kui seal 3da käiguga hakata madalalt kiirendama, siis mootor vahest kakub. ( Lugesin teemat, kus kellelgi oli süütepool vigaseks ostunud).
Pikk jutt ja ka selgitust ehk vajav, aga ehk on kellelgi mõtteid.
Usun, et mõistlik oleks minna diagnostikasse ja vaadata, kas lambdad liigutavad ja mida loevad andurid.
Aga ehk on kellelgi samune teema juba läbi elatud.
Lugupidamisega,
Kert
Vaevab mu autot siis selline probleem, et sõites ~100km/h ühtlaselt, siis võib täheldada, et ökonomeetri seier ujuba +/-2l /100km.
Ütleks, et seda on tunda ka auto liikumises. Kui kütusekulu suureneb seieri järgi, siis auto just nagu ka kiirendaks ja vastupidi. Samas vahest seda asja just nagu ei kajastu. Seier püsib paigas ja auto käitub normaalselt.
Lambdade kohta ei oska miskit öelda, kuna autot omanud mõned kuud ja miskise arvuti taga pole ta käinud.
Lisaks on autol siiani peal ka TWIN-TEC'i KLR-system. Mingi hetk sain seda asja kohendatud ja mõranenud voolik vahetatud. Sai ka kütuseregulaatori mõranenud vaakumvoolik vahetatud.
Ära on kollektoril ka murtud klamber, mis hoiab tühikäigumootorit, aga see tundus seal suht tihedalt istuvat ja tühikäigus mingeid animaaliaid ei esine, ega ei ütleks, et kusagilt õhku võetakse vahele.
Mingine aeg sai auto käivitatud ilma õhulugejata ja siis ei tahtnud üldse käia- see võiks siis korras olla?
Tegelikult käitub auto üldse natukese mitte kõige paremini.
Kui kiirendada, siis poob kusagil ennem 3k rpi'i natukese ja siis ärkab ellu. Kusagil 5 kandis ehk pooks nagu uuesti. Kui jälgida selle tegevuse juures ökonomeetrit, siis on ka näha, et kui mootor nö poob, siis seier tuleb peidust välja ja on seal kusagil 20l/100km juures ja kui asi hakkab taas erksamalt liigutama, siis seier ka kaob taas 30l+ /100km.
Samas on ka ehk mõni süütepool natukese pidune, sest kui seal 3da käiguga hakata madalalt kiirendama, siis mootor vahest kakub. ( Lugesin teemat, kus kellelgi oli süütepool vigaseks ostunud).
Pikk jutt ja ka selgitust ehk vajav, aga ehk on kellelgi mõtteid.
Usun, et mõistlik oleks minna diagnostikasse ja vaadata, kas lambdad liigutavad ja mida loevad andurid.
Aga ehk on kellelgi samune teema juba läbi elatud.
Lugupidamisega,
Kert