E36 M40B16 Plokikaane tihend läbi?
Postitatud: 25.12.2011 12:12 51
Sümptom on üks ja väga lihtne, masin ajab valget suitsu välja nagu vanakurat.
Enne ilmnemist tehtud tööd: Uus termostaat, uus(kasutatud) salongiradika klapp, uus tosool.
Õhutamise käigus keerasin õhutusnipli radikal katki ja asendasin hariliku poldiga. S*tt mõte, sest paisupaagi kork ei reageerinud ülerõhule ja aur tuli välja igalt poolt mujalt. Katkise radika valasin kurguni täis ja sõitsin kuskil 15km sedasi. Temp näidik püsis keskel ja kapoti alt auru välja ei visanud.
Hiljem sai vahetatud ka radikas ja seekord õigesti õhutatud. Auto läheb soojaks ja kõik on tip-top, välja arvatud meeletu valge suits tagant. Paistab, et mootori temperatuurist see suurt ei sõltu, võib-olla veidi jääb vähemaks sooja mootoriga.
Nii palju taustaloost, nüüd küsimus spetsidele: Kas katkisega radikaga sõites võis siiski mootor kuuma saada ja seetõttu lõppes näiteks otsa plokikaane tihend või võis ta üldse kõik jutud kõveraks tõmmata?
Teine küsimus: Mis sellise mure lahendamine endas hõlmab ja palju see kino maksma võib minna?
Enne ilmnemist tehtud tööd: Uus termostaat, uus(kasutatud) salongiradika klapp, uus tosool.
Õhutamise käigus keerasin õhutusnipli radikal katki ja asendasin hariliku poldiga. S*tt mõte, sest paisupaagi kork ei reageerinud ülerõhule ja aur tuli välja igalt poolt mujalt. Katkise radika valasin kurguni täis ja sõitsin kuskil 15km sedasi. Temp näidik püsis keskel ja kapoti alt auru välja ei visanud.
Hiljem sai vahetatud ka radikas ja seekord õigesti õhutatud. Auto läheb soojaks ja kõik on tip-top, välja arvatud meeletu valge suits tagant. Paistab, et mootori temperatuurist see suurt ei sõltu, võib-olla veidi jääb vähemaks sooja mootoriga.
Nii palju taustaloost, nüüd küsimus spetsidele: Kas katkisega radikaga sõites võis siiski mootor kuuma saada ja seetõttu lõppes näiteks otsa plokikaane tihend või võis ta üldse kõik jutud kõveraks tõmmata?
Teine küsimus: Mis sellise mure lahendamine endas hõlmab ja palju see kino maksma võib minna?