E30 kuumeneb üle

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
BMW325
Huviline
Postitusi: 129
Liitunud: 10.12.2002 16:20 54
Asukoht: Tallinn, Pärnu

E30 kuumeneb üle

Postitus Postitas BMW325 »

Küsimus, et mis võiks viga olla tänase ilmaga, et ühtäkki hakkas mu 325i mootor punaseni kuumenema. Kas mingi andur andis otsad? Või termostaat saab jaMadis Ka?

Teine küsimus, et milline peab välja nägema jahutusvedeliku taseme selle väiksema korgi ots, kas korkmaterjalist julla või midagi ei peaks seal otsas olema või ongi selline pisike hark?

Kas BMW-l on jahutusvedeliku paagil lihtsalt veel lahtise otsaga ülevoolu peenike voolik?

Kuhu maani on õige õlitase BMW-l, kas kahe kriipsu keskel?
Marko_J
Huviline
Postitusi: 510
Liitunud: 30.09.2002 22:04 59
Asukoht: Tln

Postitus Postitas Marko_J »

väga võimalik et peksab ka andur segast, mul juba päris pikka aega...aga lõpuks andis ka termostaat otsad ning tuli ära vahetada.
Kasutaja avatar
kimmo
Klubiliige - admin
Postitusi: 2998
Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas kimmo »

võimalikud vea põhjused:
* Madis Kal jahutusvedeliku tase
* vigane termostaat
* õhutamata jahutussüsteem
* Madis Kal õlitase

ventikasidurit, andurit ja pidureid võid samuti kontrollida.

paisupaagil peaks tasemekriipsud peal olema.

paisupaagil on jah ülejooksuvoolik, mis läheb esitiiva alla.

õlitase peaks olema ikka kahe kriipsu vahel.
Kasutaja avatar
Andry
Huviline
Postitusi: 299
Liitunud: 03.10.2002 10:13 47
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Andry »

vaata kas radikas on külm või kuum.
Kui külm siis viga seal, et vesi ei käi läbi radika, sel juhul viga kas termostaat või õhk sees. Õhk sees näiteks vähesest jahutusvedelikuhulgast.
Jah ventikasidur on ka võimalik probleeem, aga ei tahaks uskuda, et just praeguste külMadis Ke ilMadis Kega.
Kasutaja avatar
BMW325
Huviline
Postitusi: 129
Liitunud: 10.12.2002 16:20 54
Asukoht: Tallinn, Pärnu

Postitus Postitas BMW325 »

Näppisin kõikide andurite pistikud üle ja auto vedeles soojas 1,5 tundi ning asi läks paremaks, enam keema päris ei lähe ja salongi tuleb jälle ka sooja õhku, aga temperatuur on liiga kõrge ikka veel. Kuidas BMW-l jahutussüsteemi õhutada? Millisest korgist? (OPEL-il oskan kõike teha, aga BMW koha pealt veel suht dumm-dumm olen). Jahutuspaagi väike kork näitab siis ikka jahutusvedeliku taset? Mul see katki, korgist ots ära tulnud, kust sellise korki otsida? ;)
kala_6
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 17.10.2002 12:08 24
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kala_6 »

[quote][i]...ja salongi tuleb jälle ka sooja õhku...[/quote]

kui ennem ei tulnd sooja õhku siis võib viga olla termostaadis, see ei sulge külma mootori puhul suurt ringi, vaid uhab koguaeg läbi radika. endal esines sama probleem, abx termostaadi sisu vahetus. sellise ilmaga aga võib sõita või ilma ventikata, ise uhasin mitu suve ilma ventikata, ei tohtinud ainult kuhugi ummikusse toppama jääda. asi lõppes aga kurvalt - süüteandurid sulasid ära. nüüd ventikas ees ja probleeme pole.:)
Kasutaja avatar
Matu666
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 08.12.2002 00:52 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Matu666 »

Sul on ikka piisava külmataluvusega jahutusvedelik sees???
Sihuke mulje jäi ,et jahutusvedelik sul lihtsalt jäässe läks ja siis kuumeneski mootor üle!(kui väidad ,et sooja õhku ka ei tulnud)!
Kasutaja avatar
Tarmo
Huviline
Postitusi: 8450
Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tarmo »

tundub jah, et kui soojas oli siis sulas mingi tropp kusagilt ära ja vesi hakkas jälle ringi käima.
Kontrolli jahutusvedeliku külmumistemperatuuri.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4221
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

tee asi enne korda kui plokikaan läheb - see läheb muidiu peris kallix maksma oma 1500 + muud kulud
Kasutaja avatar
Tarmo
Huviline
Postitusi: 8450
Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tarmo »

Kas said murest jagu???
Mul omal oli sarnane juhus.
Soojaks ei läinud ja tahtis keema ka minna.
VIGA: sisesoojendus radikas oli ära külmand
Ühesõnagajahutusvedelik liiga lahja.
Sulatasin garaazis ülesse ja lasin vana jah,vedeliku välja kallasin -36 kraadi sisse.
Asi kohe teine läheb soojaks ja kuumaks ei lähe.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Kasutaja avatar
BMW325
Huviline
Postitusi: 129
Liitunud: 10.12.2002 16:20 54
Asukoht: Tallinn, Pärnu

Postitus Postitas BMW325 »

Sain korda jah, valasin tubli hulga konsentraati juurde, rohkem pole sellist häda täheldanud! Nüüd uued mured juba. Käima ei taha kuidagi minna külmaga starterist, aku on tugev, tõmmates läheb kohe, mis võiks põhjuseks olla, et ta nii teeb?;) Küünlad?;)
Mikk
Huviline
Postitusi: 80
Liitunud: 30.09.2002 18:50 41
Asukoht: Läänemaa

Postitus Postitas Mikk »

mul oli sigullil sama häda.benssu oli, küünlad OK.aga starterist käima ei läind.niigui nööri otsa panin asja läks matsust.:P
Tom
Huviline
Postitusi: 742
Liitunud: 03.01.2003 15:28 41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tom »

Endal oli just e28 M535-ga peaaegu sama jama. Nimelt hommikul ei tahtnud salongi vent ei tahtnud tööle hakata, näppisin siis igast suva nuppe (suht alles ostsin selle pilli :cool: ) ja vent hakkas puhuma, kuna pea kõik aknad seest jääs olid ja rõvedalt külm kah panin siis asja ikka täiega puhuma. Umbes 10km hiljem oli siis termokas punase ääre peal, mina :o ja jätsin ta seisma mingi 10miniks või nii ja siis panin uuesti hääle sisse ainult vendi panin seisma ja sõitsin mingi 3 km veel, termokas lõbusalt keskel. Auto seisis mingi 4 tundi õues külmas (veits oli päikest kah) ja siis sõitsin 13km tagasi nii et vent puhusk 2 kriipsuga algul ja pärast 1 kriipsuga, õnneks oli temrokas jälle keskel :P

Ma siin uus nii et tere kõigile :)
kolmesajane
Huviline
Postitusi: 2
Liitunud: 02.08.2005 20:49 12
Asukoht: Keila

Õhk sees

Postitus Postitas kolmesajane »

Üks variant on ka et õhk on veesärgis...õhutamine käib termostaadi pealt, 17või19nega ja suur ring 8 võtmega.
truumu

Postitus Postitas truumu »

:shock: :shock: :shock:
On viitsimist 2,5a. vanusele teemale vastata?
Tanel_P
Huviline
Postitusi: 1759
Liitunud: 07.08.2004 21:07 40
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tanel_P »

Eks mõni ikka leidub, aga karta on, et see hädaline on oma abi juba ammu saanud... :roll:
Kasutaja avatar
bmw530
Huviline
Postitusi: 80
Liitunud: 10.11.2004 17:22 10
Kontakt:

Postitus Postitas bmw530 »

plokikaan kõver
Bmw 750 IL =) Iga Liiter Asjaeest !
Vasta