1. leht 1-st

M50B20 tühikäigu Probleem

Postitatud: 27.01.2012 18:00 43
Postitas soundstream
Viga tekkis SL kollektori mahavõtmisega, aju oli umbes kuu aega maas, õhulugeja, poolid jms vahetatud sel ajal, auto seisis mitu kuud.
Autol nüüd algul tühikäik hüppab 1500-2000. paar kuni 7 korda hüppab, siis lähevad pöörded 3500 juurde.(ilma õhulugejata 3000 põõret) mingi aja töötab, pöörded langevad umbes 1000 peale(nagu mootori avariiresiimis, kui lambdat jms ei arvestata). Kas viga tõesti nii massiivses lisaõhus? kust vahelt ta niipalju lisaõhku saada võib? kollektori tihendid? karterituulutustoru juurest? pihustite vahelt ?? kollektorist õhulugeja poole lekked puuduvad.
Kütuserõhk tühikäigul ilus, ühtlane 2.5 bari.

Teema tegin selleks, et äkki keegi kinnitaks mõnda mu mõtet või annaks uue idee, mis vea põhjustab. Kui viga täna-homme selgeks ei saa, hakkan eetriga otsima.

Re: M50B20 tühikäigu Probleem

Postitatud: 30.01.2012 15:49 50
Postitas Ulvar
Minul mällis kunagi pööretega tühikäigul ja sõites segusiibri andur. Sai see Truumu juures vahetatud ja asi lahendatud.

Detail nr 2
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15