1. leht 1-st

pihustituli

Postitatud: 23.03.2012 21:54 27
Postitas J1anno
Sõidu ajal lõi pihusti tule põlema, mootoril kadus jõud ära ja suri välja.
Uuesti käima pannes läheb korraks käima ja siis mõne sekundi pärast jääb seisma + pihisti tule põlema.

Milles võib asi olla?

Mõned kuud tagasi sai küttefilter ära vahetada.

Kas on viga juhtpihustis?
Kas mootor ei peaks avariireziimis olema võimeline töötama?


318tds 95a

Re: pihustituli

Postitatud: 24.03.2012 10:41 47
Postitas Tauri
ega ilma arvutita ei tea aga mul läks nii paagisisene pump.

Re: pihustituli

Postitatud: 24.03.2012 11:57 46
Postitas Lauri_R
Kas diisli haisu pole kapotiall?
See ei pea juhtpihusti kohe olema, mis näiteks umbe läheb või mõnel muul põhjusel töölepingu lõpetab.
Avariirežiim on ka veidi suhteline mõiste, mootor käitub vastavalt konkreetsele veale, mida hetkel ei tea täpselt. Ilmselt kütuse kättesaadavuses asi on. Arvuti järgi, ega´s midagi :D

Re: pihustituli

Postitatud: 24.03.2012 18:20 28
Postitas J1anno
Diislit ei leki ja haisu ka ei ole.
Kütet tundub, et peale nagu tuleks, õhumulle seal läbipaistvas voolikus ei ole. Kütet ka paagis 30+L

Huvitav on see, et kui auto välja sureb, siis kõrgsuvepump jääb kõrisema.
Ei oska öelda ,et kas see on normaalne või ei.
Huvitav oleks teada, et mis variandid saavad sellist asja põhjustada.
Kõrgsurvepumbas mingi jama ?

Eks peab mingipäev teenindusse lohistama, loodetavasti on seal viga näha.