bmw 325 e30

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
e36forever
Huviline
Postitusi: 582
Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
Asukoht: Berlin/Tartu

bmw 325 e30

Postitus Postitas e36forever »

Sai vaatamas käidud ühte e30 325-te ja tilkus mootoriõli, et millised probleemid võivad üldse olla, sest minek oli hea.(õli ei tulnud hoogsalt, aga tilkus)
Ja kuskilt veermiku juurest eest tilkus mingit roosat asja ka.
Huvitaks , et mis see olla võib.
(tegemist oli ixiga)
Siim_K
Huviline
Postitusi: 587
Liitunud: 15.10.2002 16:51 30
Asukoht: Mägi-Eesti

Re: bmw 325 e30

Postitus Postitas Siim_K »

e36forever kirjutas:Sai vaatamas käidud ühte e30 325-te ja tilkus mootoriõli, et millised probleemid võivad üldse olla, sest minek oli hea.(õli ei tulnud hoogsalt, aga tilkus)
Ja kuskilt veermiku juurest eest tilkus mingit roosat asja ka.
Huvitaks , et mis see olla võib.
(tegemist oli ixiga)
Kindel et mootori õli? kui, siis mis seal ikka, kas klapikambrikaanest, väntvõlli otstest...siin VÕIB tegemist olla kap.rem. mootoriga, millel minek on hea, aga tihendite arvelt on kokkuhoitud...

roosakas/punakas vedelik on roolivõimendi süsrteemi lekkimisest pärit, suure tõenäosusega... teien variant: pooltelje otsi (kaitse kummilõdvikutesse) on pandud sellist määret, miks-põhjusi mitmeid,
mis sõites kuumeneb ning vedeldub ja hakkab sealt välja pressima vms

mis iXiga konkreetselt on tegu?
ilma autota
Raivo
Huviline
Postitusi: 3609
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

Ma arvan et see on tingitud roolilatist (puanane õli). Ehk siis õli voolab pooltelgede kummiluttide sisse, kust too omakorda välja vaikselt tuleb.
See on igatpidi kahjulik, kuna roolivõimu vedelik uhub ka pooltelje vahel oleva määrde(tavoti?) ära. Ning kui liikuvate detalidide vahel möginat pole, siis teatud aja pärast juhtub teate isegi mis..
530d
e36forever
Huviline
Postitusi: 582
Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
Asukoht: Berlin/Tartu

Postitus Postitas e36forever »

e36forever
Huviline
Postitusi: 582
Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
Asukoht: Berlin/Tartu

Postitus Postitas e36forever »

äkki kellelgi kokkupuuteid selle autoga?
Tanel_P
Huviline
Postitusi: 1759
Liitunud: 07.08.2004 21:07 40
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tanel_P »

Ma tean ainult niipalju öelda, et see auto just hiljuti vahetas omanikku. Nüüd sama auto jälle müügis, ainult et teler sees ja hind soolasem. Ise vaatamas käinud ei ole. :roll:
e36forever
Huviline
Postitusi: 582
Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
Asukoht: Berlin/Tartu

Postitus Postitas e36forever »

Milline see hind varem oli?
Kas esiotsa mats oli juba varem?
Siim_K
Huviline
Postitusi: 587
Liitunud: 15.10.2002 16:51 30
Asukoht: Mägi-Eesti

Postitus Postitas Siim_K »

e36forever kirjutas:Milline see hind varem oli?
Kas esiotsa mats oli juba varem?

See masin on tuttav jah,

mina käisin seda masinat vaatamas 2003a. siis müüs esimene Eesti omanik, nüüd peaks jah juba teine vähemalt olema.

Siis oli masin 28 000 tingituna(43 000 oli lehes 2002a. lõpus) ning igati heas korras... ma ei saand võlga õigel ajal tagasi...kahju...

nüüd ei tea sest masinast midagi, peale selle, et veljed on alla pandud(mis on vale ET'ga, võibolla pole hullugi aga...) TV(!?), muusikat juurde jne...

hind ise ju palju ei olegi...
ilma autota
e36forever
Huviline
Postitusi: 582
Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
Asukoht: Berlin/Tartu

Postitus Postitas e36forever »

Aga üldse ixist rääkida, kui kallid on erinevate sillaosade hinnad ja , mis bmw-ga neid võrrelda?
Kas mootor on sama, mis tavalisel bmw 325-l?
Tanel_P
Huviline
Postitusi: 1759
Liitunud: 07.08.2004 21:07 40
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tanel_P »

Ma räägin omanikuvahetusest 2005 aastal. Minu meelest ei olnud ta eelmise müügi ajal matsu pannud, sest nägu oli teistsugune (natukene). :|
MairoG
Huviline
Postitusi: 813
Liitunud: 29.01.2005 22:50 03
Asukoht: Tln ja Läänemaa

Postitus Postitas MairoG »

Sry OT pärast, kuid kas see auto on nüüd siis juba matsu pill :cry:
Nägin seda esimest korda sel suvel Nõmme keskuse juures, oli teine ikka igati ilus asi. Mis sellel autol siis niiväga viga on et kõik omanikud on selle nii kiiresti müüki paisanud. Foorumis on palju teemasi kus ka seda sama autot on mainitud. :D Ja hinnaks oli tal vist mingi 30-35 kilo, võin ka eksida hinna suhtes.
Pille
Klubiliige
Postitusi: 1383
Liitunud: 11.12.2003 13:59 31

Postitus Postitas Pille »

e36forever kirjutas:Aga üldse ixist rääkida, kui kallid on erinevate sillaosade hinnad ja , mis bmw-ga neid võrrelda?
Kas mootor on sama, mis tavalisel bmw 325-l?
Mootor on sama. Osad esisilla jupid on kallimad kui tavalisel. Aga teatavasti saab osa neist ka asendada tavaliste juppidega, ja osa ei saa (esindus sulle NEVER ei ütle, et see tavalise E30 jupp sobib ka iX-le, seda peab iX-i friigi käest uurima pigem). Erinevate sillaosade hindu ja võrdlusi ei viitsi hakata välja tooma, see ikka sõltub konkreetsest jupist, millega tegu on.
Ise varsti aasta aega iX-i omanik olnud ning siiani pole midagi juhtunud, et jupi hind hinge kinni võtaks. Kõik ok.
Kasutaja avatar
AndresS
Huviline
Postitusi: 776
Liitunud: 21.03.2003 11:52 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas AndresS »

Pille kirjutas:
e36forever kirjutas:Aga üldse ixist rääkida, kui kallid on erinevate sillaosade hinnad ja , mis bmw-ga neid võrrelda?
Kas mootor on sama, mis tavalisel bmw 325-l?
Mootor on sama. Osad esisilla jupid on kallimad kui tavalisel. Aga teatavasti saab osa neist ka asendada tavaliste juppidega, ja osa ei saa (esindus sulle NEVER ei ütle, et see tavalise E30 jupp sobib ka iX-le, seda peab iX-i friigi käest uurima pigem).
Mootor on sama, kuid sealgi on detaile, mis on teistsugused.
Igasugustes abi- ja juhtseadmetes on erinevusi.
Esisild on ikka täiesti teine.
Palju asju on tegelikult teised.

Esinduse pihta pole ka mõtet tõrva pilduda, kuna enamus juppe ongi ixil teise koodiga. Vahe võib olla väike, kuid seda ju varuosamüüja ETK-st ei näe. Ja seda, et varuosamüüja peast üle 15 aasta vana ja väikeses koguses toodetud mudeli varuosa mõõtmeid ja ristsobivust detailselt peast ei tea, pole ka nagu õiglane argumendina kasutada.
Näitena on esimesed pidurivoolikud ixil ca 2cm pikemad. Jah, sobib ka tavamudeli 5X odavam voolik kuid kui rattad täiesti välja keerata, on see voolik nagu pillikeel seal. Mõnele sobib nii, mõni jälle ei taha võtta mõttetut riski.

Aga üldiselt on ixi ja tavamudeli erinevustest siin foorumis piisavalt räägitud. Parem oleks otsingut kasutada. Räimeks aetud riist on igavene nuhtlus. Korralik asi aga pakub palju vastu.
Kasutaja avatar
Svenp
Huviline
Postitusi: 750
Liitunud: 12.10.2004 12:46 45
Asukoht: UK/Tartu

Postitus Postitas Svenp »

Siim_K kirjutas:mina käisin seda masinat vaatamas 2003a. siis müüs esimene Eesti omanik, nüüd peaks jah juba teine vähemalt olema.
2003 ei saanud esimene Eesti omanik müüa, sest see oli minu sõber, kellega ma koos käisin seda autot ostmas eelmise Eesti omaniku käest paar aastat varem :) Mingisugune esiosa kõks oli tal juba siis olnud, kapoti all oli osa detaile puudu (tulede tagumised plastkatted). Eestisse on see auto toodud 1998. aastal, sest esimene tehnoülevaatuseleht pärines sellest ajast ja läbisõit oli seal märgitud 148 tkm. 2003. aastaks oli auto umbes 220 tkm läbinud, mis kulumisjälgede põhjal hinnates ka õige oli.
Sõidurõõm
Siim_K
Huviline
Postitusi: 587
Liitunud: 15.10.2002 16:51 30
Asukoht: Mägi-Eesti

Postitus Postitas Siim_K »

Svenp kirjutas:
Siim_K kirjutas:mina käisin seda masinat vaatamas 2003a. siis müüs esimene Eesti omanik, nüüd peaks jah juba teine vähemalt olema.
2003 ei saanud esimene Eesti omanik müüa, sest see oli minu sõber, kellega ma koos käisin seda autot ostmas eelmise Eesti omaniku käest paar aastat varem :) Mingisugune esiosa kõks oli tal juba siis olnud, kapoti all oli osa detaile puudu (tulede tagumised plastkatted). Eestisse on see auto toodud 1998. aastal, sest esimene tehnoülevaatuseleht pärines sellest ajast ja läbisõit oli seal märgitud 148 tkm. 2003. aastaks oli auto umbes 220 tkm läbinud, mis kulumisjälgede põhjal hinnates ka õige oli.
mnjah, mulle ta mainis et on esimene siinkandis!?
aga ok, siis oli ta tibi-tobi auto...
ilma autota
Vasta