E36 2,0 kolmes viimases küünlaaugus õli

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
indrek044
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 08.09.2005 12:36 32

E36 2,0 kolmes viimases küünlaaugus õli

Postitus Postitas indrek044 »

Ilmselt on läbi klapikambrikaane tihend? Oskab keegi teadjam mees öelda,kas ikkagi tegu väsinud tihendiga või võib probleem peituda ka kuskil mujal? Oskab keegi pakkuda ka hinda kirjeldatud tihendi kohta. Igal juhul tänud ette!
heiko12
Huviline
Postitusi: 43
Liitunud: 15.06.2005 12:19 57
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas heiko12 »

mul oli ka sama jama aga ma arvan et see võis tulla sellest et kui õli vahetati et siis töömees vääratas kuna paar kuud hiljem kontrollides oli kõik ilusti puhas
indrek044
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 08.09.2005 12:36 32

Postitus Postitas indrek044 »

Selles probleem ei ole, kuna hiljuti vahetasin süüteküünlaid, siis oli samuti seal õli. Esialgu arvasin sama, et õli sattunud sinna õli valades. Nüüd ei ole seda tehtud, aga õli taas antud aukudes...
indrek044
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 08.09.2005 12:36 32

Postitus Postitas indrek044 »

Keegi siis ei oska miskit kosta :?: :|
Kasutaja avatar
marek320
Huviline
Postitusi: 299
Liitunud: 19.08.2004 19:41 57
Asukoht: Worldwide

Postitus Postitas marek320 »

Korralik tihend peaks kuskil 300-400 eeku komp. olema. Probleem võib peituda ka pisikeses mõras kaanes, a alusta tihendi vahetusega.
E60 530i
Metallide termotöötlus.
Kasutaja avatar
Hans
Huviline
Postitusi: 2193
Liitunud: 17.11.2003 00:42 10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Hans »

Klapikambrikaan ise natuke propelleris või siis väsinud tihend.
Visuaalselt peaks ju ära nägema kust õli niriseb.

Endal aitas uue kaane ja tihendi panek.
E30 316i ´90, E34 518i ´95
indrek044
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 08.09.2005 12:36 32

Postitus Postitas indrek044 »

Tänud arvamuste eest :) , vaatan hoolikalt järgi ja uurin milles viga.
Vasta