M52b20 swap m52b28 e36

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
axs112
Huviline
Postitusi: 289
Liitunud: 27.07.2008 20:54 36

M52b20 swap m52b28 e36

Postitus Postitas axs112 »

Tere

Kuna olematu jõu ja suure küttekuluga mootor m52b20 mind enam ei rahulda siis plaan on panna m52b28.kui lihtne on vahetus, Kas ainult piisab mootori, juhtmestiku, ja aju vahetust?
Neid mootoreid on nii ühe kui ka kahe vanosega kas juhtmestik on sama?Mida tuleb jälgida mootorit ostes,kaasas peab olema ka vist süütelukk ja ja võti(immo teema)?
Mootor läheb e36 cabriole
Kasutaja avatar
jargo
Huviline
Postitusi: 6100
Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
Peamine sõiduk: bmw 330ci
Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
Kontakt:

Re: M52b20 swap m52b28 e36

Postitus Postitas jargo »

võid minu teemat lugeda.viimased kaks lehekülge olen sellest natuke jahunud.
ise tegelen ka hetkel sama asjaga.
http://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=4&t=123870" onclick="window.open(this.href);return false;
330ci 6k man
e36 Z3 3,1 NA 300+whp:Best ET 11,60@190 kmh
axs112
Huviline
Postitusi: 289
Liitunud: 27.07.2008 20:54 36

Re: M52b20 swap m52b28 e36

Postitus Postitas axs112 »

mul vast see tunduvalt lihtsam sest mul veojõu kontrolli ei ole ja mul juba orginaalis r6 vahel,vähemalt ma loodan,et nii see on aga kas kõigil 2.8 sisteemidel on immo?Mis vahe siis on ühe vanosega ja kahe vanosega?
Kasutaja avatar
raxx
Huviline
Postitusi: 1660
Liitunud: 29.12.2005 16:37 45
Peamine sõiduk: BMW X5
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: M52b20 swap m52b28 e36

Postitus Postitas raxx »

Kõigil m52b28 mootoritel on immo ja ühe vanosega mootori käima saamine on kordades lihtsam e36-e peal ;)
BMW M3 Touring
Kasutaja avatar
jargo
Huviline
Postitusi: 6100
Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
Peamine sõiduk: bmw 330ci
Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
Kontakt:

Re: M52b20 swap m52b28 e36

Postitus Postitas jargo »

axs112 kirjutas:mul vast see tunduvalt lihtsam sest mul veojõu kontrolli ei ole ja mul juba orginaalis r6 vahel,vähemalt ma loodan,et nii see on aga kas kõigil 2.8 sisteemidel on immo?Mis vahe siis on ühe vanosega ja kahe vanosega?
mul oli ka vahepeal 2,0 vahel.ikkagi on tegemist piisavalt.et normaalset 2,8-t saada tuleb vahetada:
1.tagasild(2,8 on vent ketastega ja differ on teise ülekandega.poolassid on jämedamad)
2.käigukast(2,0 käigukast ei pruugi istuda)
3.käiguhoovastik
4.kardaan(lühem)
5.summuti
6.roolivõimu toru(minul vähemalt 2,0 oma ei istunud)
7.mootor koos komponentidega
8.immo
9.summuti klapi juhtmestik ja toru
mootorit ostes vaadata ,et oleks kindlasti kaasas(ilma milleta asi jama):
1.aju
2.immoplokk
3.immorõngas
4.immorõnga ja ploki vaheline lisaplokk
5.immokivi,kui võtit kaasa ei saa
6.hooratas koos sidurikorviga(automaadi puhul pead ise kuskilt lisaks otsima hakkama)
7.õhulugeja
8.õhufiltrikopsik
9.mootori juhtmestik
10.roolivõimendi pumba sobivust kontrollida(neid m52 mootorite peal kahte tüüpi)
11.lambdaanduri pistikud võivad olla erinevad


igal juhul kui mootorit vahetada,siis oleks hea kui saaksid kuskilt ühe kere pealt kõik vajaminevad jupid.hilisem juppide(ükshaaval)kokkuost võib minna kulukaks.
minu enda arvates ei olnud 318-st 320 tegemine nii hull kui 320-st 328 tegemine!
330ci 6k man
e36 Z3 3,1 NA 300+whp:Best ET 11,60@190 kmh
Kasutaja avatar
redline
Huviline
Postitusi: 2181
Liitunud: 08.02.2006 19:04 31
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Re: M52b20 swap m52b28 e36

Postitus Postitas redline »

Tegelikult pole asi nii keeruline. Kõik sobib külge, pane ainult terve mootori püstak vahele ja 2.0 ajule uus soft. Olen isegi pannud 2.0 külge 2.8 aju ;)
Õhulugeja tuleb ikka 2.3/2.8 oma panna ja ka pihustid, muu vist peaks klappima. Bmwfans abiks.

Kast sobib, aga 2.0 kast nõrgem, tagasild samamoodi.
56792145
Kasutaja avatar
jargo
Huviline
Postitusi: 6100
Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
Peamine sõiduk: bmw 330ci
Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
Kontakt:

Re: M52b20 swap m52b28 e36

Postitus Postitas jargo »

eks ta oleneb jah,mida tegelikult saada soovid!mina pidasin silmas originaalilähedase 328 ehitamist!
hiljem tead ka ,mis autole kuskilt juppe osta,muidu mõtle siniseks,et mis tagasild või mille sidur jne.
eriti veel kui masin kolmandatele isikutele müüdud!
330ci 6k man
e36 Z3 3,1 NA 300+whp:Best ET 11,60@190 kmh
axs112
Huviline
Postitusi: 289
Liitunud: 27.07.2008 20:54 36

Re: M52b20 swap m52b28 e36

Postitus Postitas axs112 »

Eks hetkel olegi plaan,et panna mootor vahele ja tööle pärast jõuan seda kasti ja tagasilda vahetada,et siis nagu ma aru saan läheb siis 2.0 kast 2.8 -le vahele? Nii aga teada tahaks mis vahe on ühe vanose ja kahe vanosega mootoril,vist 2 vanosega oli e46 mootor?
Kasutaja avatar
jargo
Huviline
Postitusi: 6100
Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
Peamine sõiduk: bmw 330ci
Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
Kontakt:

Re: M52b20 swap m52b28 e36

Postitus Postitas jargo »

axs112 kirjutas:Eks hetkel olegi plaan,et panna mootor vahele ja tööle pärast jõuan seda kasti ja tagasilda vahetada,et siis nagu ma aru saan läheb siis 2.0 kast 2.8 -le vahele? Nii aga teada tahaks mis vahe on ühe vanose ja kahe vanosega mootoril,vist 2 vanosega oli e46 mootor?
2,0 käigukast pidi sobima alla vaid 2,0 hooratta ja siduriga.samas võib see kiiresti libisema hakata.
330ci 6k man
e36 Z3 3,1 NA 300+whp:Best ET 11,60@190 kmh
Kasutaja avatar
redline
Huviline
Postitusi: 2181
Liitunud: 08.02.2006 19:04 31
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Re: M52b20 swap m52b28 e36

Postitus Postitas redline »

See viimane info küll tõele ei vasta. Olen isiklikult pannud isegi 1.8 kasti 2.8 mootori otsa ja seda koos 2.5 kahemassilise hooratta ja siduriga. Samuti olen pannud 1.8 kastiga m30b35 hooratta + siduri, mis on suurem läbimõõdult kui m50/m52 hooratas (kasti sees pidi ühte ribi natuke käiama).

Olen proovinuid 2.0 sidurit 2.8 otsas ja ütlen ausalt, kaua ei kesta kui ikka massiivselt pähe anda :lol:
56792145
Kasutaja avatar
jargo
Huviline
Postitusi: 6100
Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
Peamine sõiduk: bmw 330ci
Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
Kontakt:

Re: M52b20 swap m52b28 e36

Postitus Postitas jargo »

redline kirjutas:See viimane info küll tõele ei vasta. Olen isiklikult pannud isegi 1.8 kasti 2.8 mootori otsa ja seda koos 2.5 kahemassilise hooratta ja siduriga. Samuti olen pannud 1.8 kastiga m30b35 hooratta + siduri, mis on suurem läbimõõdult kui m50/m52 hooratas (kasti sees pidi ühte ribi natuke käiama).

Olen proovinuid 2.0 sidurit 2.8 otsas ja ütlen ausalt, kaua ei kesta kui ikka massiivselt pähe anda :lol:
no ja nüüd sa siis ütled mulle seda,mina otsisin tikutulega enda mootori otsa kasti :D ,mis sobiks.peaaegu oleksin igori käest 120€ 328 kasti ostnud :D .väidetavalt ei pidanud 2,0 kast otsa minema.just mingi ribi pärast.kust ja kuhu see vastu käima oleks hakanud,ei tahtnud keegi ütelda.poleks pidanud,ei uut kardaani,käikari hoovastikku,ega käigukasti ostma. :evil:
330ci 6k man
e36 Z3 3,1 NA 300+whp:Best ET 11,60@190 kmh
taunod
Huviline
Postitusi: 3965
Liitunud: 10.08.2007 06:54 43
Asukoht: Viljandi

Re: M52b20 swap m52b28 e36

Postitus Postitas taunod »

Ma kasutasin s50-l 2.8 hooratast koos siduriga ja korv käis ka vastu.
Täpsemalt siis vastu nr. 5-te.
Pilt
2X328 '95
Kasutaja avatar
redline
Huviline
Postitusi: 2181
Liitunud: 08.02.2006 19:04 31
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Re: M52b20 swap m52b28 e36

Postitus Postitas redline »

Seda põhjustab see, et jääb korv liiga kaugele kastist. Nt paned kahemassilise asemele ühemassilise. Probleemi lahendamiseks tuleb kahvli teisele poole teha custom jupp ja kasutada pikemat töösilindri varrast. Aga see kehtib ilmselt ainult S seeria kasti puhul, sest m50/m52 puhul ei pea midagi ümber tegema.
56792145
axs112
Huviline
Postitusi: 289
Liitunud: 27.07.2008 20:54 36

Re: M52b20 swap m52b28 e36

Postitus Postitas axs112 »

Aga suured tänud,eks talvel hakkan aktiivselmalt tegelema.
unis
Huviline
Postitusi: 3628
Liitunud: 03.12.2006 13:20 45
Peamine sõiduk: E36 M3/F31 320D
Asukoht: tallinn/rakvere

Re: M52b20 swap m52b28 e36

Postitus Postitas unis »

Ei hakanud uut teemat tegema ja loodan,etteemagataja ei pahanda. ;)Küsiks siinkohal milline ühemassiline hooratas sobib s50b30 mootori otsa? M30? Ja kas saab kasutada orig. sidurit (minuarust peaks olema seal leevenditega ketas)? Uurisin ka ise aga jäi natuke lahtiseks,seepärast uurin igaks juhuks üle.
If everything seems under control, you're just not going fast enough
Vasta