K: M40B16 ei käi korralikult ja puterdab!

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
Marko S
Huviline
Postitusi: 3549
Liitunud: 11.10.2005 19:02 22
Peamine sõiduk: E39 530d
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

K: M40B16 ei käi korralikult ja puterdab!

Postitus Postitas Marko S »

Külmast peast läheb käima, kuid mitte alati.Teinekord vähemalt 5-10 korda pead käivitama, et läheks.Ja esimesed sekundid puterdab, tõstab pöörded ülesse ja jääb ilusti käima, kuniks soojaks läheb.Soojast peast hirmsasti väriseb mootor ja käib hirmus madalatel pööretel.Kuna tahhomeetrit pole, siis võin Teile ainult kellaaja öelda, millal ta seda tegi.Küünlad, jagajakaas, rootor ja ECU temp andur uued.Tühikäigumootor toimis või noh, liikus, kuid pesin profülaktika möttes ta puhtaks.Kui tühikäigumootori pistiku töötava mootori ajal tagant ära vötad, töusevad pöörded ja käib ilusti, kuid ikka on näha, et jätaks nagu vahele.Pihusti äkki ? Öhulugeja pistiku vötad ära, sureb välja.See eeldab siis seda, et lugeja on korras ? Mida vöiks veel vaadata ? Ahjaa, akukasti all on lambda pistik kuhu on kummilutt otsa tömmatud.Kas ongi see valmidus köigil või siis on summutijooks vahetatud ja pole viitsitud lambdat tagasi panna ? Kütusekulu on normaalne, aga jube bensiinilehk on üleval.Ja gaasid köik paigast ära, nii öelda mulle ülevaatusel.Seega, kust peaks alustama ? Mõni õhuleke ? Vaatasin küll kriitilise pilguga üle kõik voolikud, kuid ei täheldanud ühtegi katkist.

Tänud ette!

Marko
tryku
Huviline
Postitusi: 576
Liitunud: 26.12.2005 12:03 03
Peamine sõiduk: Volvo
Asukoht: Jõgeva/Tartu

Re: K: M40B16 ei käi korralikult ja puterdab!

Postitus Postitas tryku »

Ära piirdu ainult pistiku eemaldamisega, vaid mõõda üle igasse pistikusse tulev signaal ning anduridelt saadavad tulemused. Remondimanuaalidest peaksid saama vajalikud parameetrid, mille alusel hinnata erinevate detailide korrasolekut.

Kahtlust tekitab siiski see, et lambda pistik niisama seal vedeleb, tegu peaks olema piisavalt uue toitesüsteemiga, millel üldiselt kasutatakse siiski ka lambda andurit. Mõõda lambda anduri pistikust, kas sinna signaal tuleb peale, väga reaalne variant on see, et andur on lihtsalt kõrvaldatud.

Selleks, et veenduda kõikide silindrite ühtlases töötamises, mõõda võimalusel kompressioonid ära ning vaata ka süüteküünalde välimust. Kui kõik on ühesuguselt mustad, siis võib eeldada kõikide silindrite võrdset töötamist, millega võiks välistada pihustite rikke. Igatahes kui summutist on bensiini lehka tunda, on tegu suure hulga põlemata kütusega ning segu on väga rikas.
Wanker (auto) - see on mehaaniline olend, mis koosneb kahest lahutamatust osast: masinast ja juhist. Mõlemal neist on iseloom, tahe ja nõrkused.
Kasutaja avatar
Marko S
Huviline
Postitusi: 3549
Liitunud: 11.10.2005 19:02 22
Peamine sõiduk: E39 530d
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: K: M40B16 ei käi korralikult ja puterdab!

Postitus Postitas Marko S »

tryku kirjutas:Ära piirdu ainult pistiku eemaldamisega, vaid mõõda üle igasse pistikusse tulev signaal ning anduridelt saadavad tulemused. Remondimanuaalidest peaksid saama vajalikud parameetrid, mille alusel hinnata erinevate detailide korrasolekut.

Kahtlust tekitab siiski see, et lambda pistik niisama seal vedeleb, tegu peaks olema piisavalt uue toitesüsteemiga, millel üldiselt kasutatakse siiski ka lambda andurit. Mõõda lambda anduri pistikust, kas sinna signaal tuleb peale, väga reaalne variant on see, et andur on lihtsalt kõrvaldatud.

Selleks, et veenduda kõikide silindrite ühtlases töötamises, mõõda võimalusel kompressioonid ära ning vaata ka süüteküünalde välimust. Kui kõik on ühesuguselt mustad, siis võib eeldada kõikide silindrite võrdset töötamist, millega võiks välistada pihustite rikke. Igatahes kui summutist on bensiini lehka tunda, on tegu suure hulga põlemata kütusega ning segu on väga rikas.
Lambda osas sain selgusele, et kuna auto on ostetud ja sõitnud põhja soomes, siis sealsetel isenditel puuduvad lambdad ja katalüsaatorid.Seega see enam muret ei tee.Süüteküünlad olid minu teada kõik sellised pruunikad.Ma proovin täna üle vaadata uuesti ja siis saab täpselt teada.Kuigi jah, ma ju enam ei mäleta, milline küünal millises silindris oli, kuna uued sees ja vanad jätsin karpi alles.
Vasta