M54B30 mootor, lekkeid pole aga võtab palju õli

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
kotkapoeg
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 04.12.2010 15:26 25
Peamine sõiduk: E46
Asukoht: Tartu

M54B30 mootor, lekkeid pole aga võtab palju õli

Postitus Postitas kotkapoeg »

Tean et selle mootori kohta räägitse et sööb palju õli.
Aga enda oma võtab kuidagi liiga palju ca 1000 km peale 1 liiter.
Väliselt lekkeid ei näe, mootor on alt puhas ja põhjakate samuti.
Tundub, et just mootori pöördesse laskmisel hakkab õli kaduma,
sest kui vähe agressiivsemalt sõita siis varsti süttib kollane õli tuluke armatuuril.
Kas tuleb sääreklapi tihendid ära vahetada? Või võib viga olla ka millestki muus?
Kasutaja avatar
Tauri_J
Huviline
Postitusi: 3533
Liitunud: 30.10.2011 08:45 55
Asukoht: Tartu

Re: M54B30 mootor, lekkeid pole aga võtab palju õli

Postitus Postitas Tauri_J »

Tossab või?
Kasutaja avatar
Cert85
Huviline
Postitusi: 2274
Liitunud: 28.03.2007 17:52 36
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: M54B30 mootor, lekkeid pole aga võtab palju õli

Postitus Postitas Cert85 »

Sellest peaks siin foorumis juttu olema. Kuna selle masina kolvirõngad on tehtud pehmest materjalist, et hõõrdumist võimalikult väikseks viia, siis selle tõttu nad ka kuluvad kiiresti.

Endal oli samuse mootoriga auto, usun, et vahetusvälba vahel sai vast 2-3l juurde ikka kallata. Kuigi sinu nimetatud õlikulu on juba väga suur.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Jan320
Huviline
Postitusi: 1069
Liitunud: 30.04.2005 20:58 47

Re: M54B30 mootor, lekkeid pole aga võtab palju õli

Postitus Postitas Jan320 »

Cert85 kirjutas:Sellest peaks siin foorumis juttu olema. Kuna selle masina kolvirõngad on tehtud pehmest materjalist, et hõõrdumist võimalikult väikseks viia, siis selle tõttu nad ka kuluvad kiiresti.

Endal oli samuse mootoriga auto, usun, et vahetusvälba vahel sai vast 2-3l juurde ikka kallata. Kuigi sinu nimetatud õlikulu on juba väga suur.
Kas see on kindel ,et kolvirõngad on pehmed või see on linnalegend, pealegi võtavad ka 2,2 ja 2,5 õli kas seal on ka kolvirõngad pehmed!
Jan320
Huviline
Postitusi: 1069
Liitunud: 30.04.2005 20:58 47

Re: M54B30 mootor, lekkeid pole aga võtab palju õli

Postitus Postitas Jan320 »

Kuno_T kirjutas:Õli eemaldab õlirõngas (ülevalt 3.).

Veenduda tuleb ka karteri rõhuregulaatori korrasolekus (nn tuulutusklapp).
Ok! Siis õlirõngad pehmest materjalist või kuidas,Kuno palju praegu,peale klapitihentite vahetust õli kulub 10 000 peale-
kotkapoeg
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 04.12.2010 15:26 25
Peamine sõiduk: E46
Asukoht: Tartu

Re: M54B30 mootor, lekkeid pole aga võtab palju õli

Postitus Postitas kotkapoeg »

Miks peale nende vahetust on vaja vanos korda teha?
zaruljom
Huviline
Postitusi: 621
Liitunud: 25.01.2007 08:47 21

Re: M54B30 mootor, lekkeid pole aga võtab palju õli

Postitus Postitas zaruljom »

kuna see on ka juba kohvi ja üks lammutamine.
Vasta