1. leht 1-st

M54B30 mootor, lekkeid pole aga võtab palju õli

Postitatud: 19.09.2012 22:11 46
Postitas kotkapoeg
Tean et selle mootori kohta räägitse et sööb palju õli.
Aga enda oma võtab kuidagi liiga palju ca 1000 km peale 1 liiter.
Väliselt lekkeid ei näe, mootor on alt puhas ja põhjakate samuti.
Tundub, et just mootori pöördesse laskmisel hakkab õli kaduma,
sest kui vähe agressiivsemalt sõita siis varsti süttib kollane õli tuluke armatuuril.
Kas tuleb sääreklapi tihendid ära vahetada? Või võib viga olla ka millestki muus?

Re: M54B30 mootor, lekkeid pole aga võtab palju õli

Postitatud: 20.09.2012 11:44 41
Postitas Tauri_J
Tossab või?

Re: M54B30 mootor, lekkeid pole aga võtab palju õli

Postitatud: 20.09.2012 12:36 23
Postitas Cert85
Sellest peaks siin foorumis juttu olema. Kuna selle masina kolvirõngad on tehtud pehmest materjalist, et hõõrdumist võimalikult väikseks viia, siis selle tõttu nad ka kuluvad kiiresti.

Endal oli samuse mootoriga auto, usun, et vahetusvälba vahel sai vast 2-3l juurde ikka kallata. Kuigi sinu nimetatud õlikulu on juba väga suur.

Re: M54B30 mootor, lekkeid pole aga võtab palju õli

Postitatud: 20.09.2012 20:35 07
Postitas Jan320
Cert85 kirjutas:Sellest peaks siin foorumis juttu olema. Kuna selle masina kolvirõngad on tehtud pehmest materjalist, et hõõrdumist võimalikult väikseks viia, siis selle tõttu nad ka kuluvad kiiresti.

Endal oli samuse mootoriga auto, usun, et vahetusvälba vahel sai vast 2-3l juurde ikka kallata. Kuigi sinu nimetatud õlikulu on juba väga suur.
Kas see on kindel ,et kolvirõngad on pehmed või see on linnalegend, pealegi võtavad ka 2,2 ja 2,5 õli kas seal on ka kolvirõngad pehmed!

Re: M54B30 mootor, lekkeid pole aga võtab palju õli

Postitatud: 20.09.2012 20:58 39
Postitas Jan320
Kuno_T kirjutas:Õli eemaldab õlirõngas (ülevalt 3.).

Veenduda tuleb ka karteri rõhuregulaatori korrasolekus (nn tuulutusklapp).
Ok! Siis õlirõngad pehmest materjalist või kuidas,Kuno palju praegu,peale klapitihentite vahetust õli kulub 10 000 peale-

Re: M54B30 mootor, lekkeid pole aga võtab palju õli

Postitatud: 26.09.2012 20:41 28
Postitas kotkapoeg
Miks peale nende vahetust on vaja vanos korda teha?

Re: M54B30 mootor, lekkeid pole aga võtab palju õli

Postitatud: 26.09.2012 22:05 59
Postitas zaruljom
kuna see on ka juba kohvi ja üks lammutamine.