318 e46 automaatkasti anomaalia
Postitatud: 25.09.2012 10:35 23
Tere!
2012 aasta veebruaris kärssas ülalpool mainitud autol maha käigukasti aju. UM lasi selle Tartus DIA labis (vist!?) ära paranada ja pani kasutatud solenoidi. Käigukasti õli vahetati ka ära. 6 kuud hiljem on tekkinud autol järgmine anomaalia. Hommikul süüdet sisse keerates läheb vahel hammasratta tuluke põlema ( veakood oli, et solenoid ei saa voolu). Samas aku juhtme võtan maha minutiks on kõik korras. On olnud kordi, kus aku juhtme eemaldamine ei aita, samas auto seisab 2 päeva ja siis käivitades on kõik korras. On päevi kui auto käivitub mitu päeva järjest ilma, et hammasratas põlema läheb. Päeval, kui auto on kord sõitma hakanud enam hamasratas enam põlema pole läinud, see juhtub ainult hommikuti, kui auto on seisnud.
Muidu töötab kast täiesti normaalselt. Käisin Tartus ka RSautos aga seal ei leidnud nad midagi, sest veakoodi polnud ja hammasratas too hetk taas ei põlenud. Teab keegi soovitada Tartus mõnda kohta kuhu võiks pöörduda? Enda mõistus on juba ammu otsas.
Autoks siis 1999. aasta e46 318 ja 4-käiguline automaatkast ( ei ole steptronic).
PS! United sellele tööle garantiid ei andud seega sinna ma tagasi ei taha minna hetkel veel.
2012 aasta veebruaris kärssas ülalpool mainitud autol maha käigukasti aju. UM lasi selle Tartus DIA labis (vist!?) ära paranada ja pani kasutatud solenoidi. Käigukasti õli vahetati ka ära. 6 kuud hiljem on tekkinud autol järgmine anomaalia. Hommikul süüdet sisse keerates läheb vahel hammasratta tuluke põlema ( veakood oli, et solenoid ei saa voolu). Samas aku juhtme võtan maha minutiks on kõik korras. On olnud kordi, kus aku juhtme eemaldamine ei aita, samas auto seisab 2 päeva ja siis käivitades on kõik korras. On päevi kui auto käivitub mitu päeva järjest ilma, et hammasratas põlema läheb. Päeval, kui auto on kord sõitma hakanud enam hamasratas enam põlema pole läinud, see juhtub ainult hommikuti, kui auto on seisnud.
Muidu töötab kast täiesti normaalselt. Käisin Tartus ka RSautos aga seal ei leidnud nad midagi, sest veakoodi polnud ja hammasratas too hetk taas ei põlenud. Teab keegi soovitada Tartus mõnda kohta kuhu võiks pöörduda? Enda mõistus on juba ammu otsas.
Autoks siis 1999. aasta e46 318 ja 4-käiguline automaatkast ( ei ole steptronic).
PS! United sellele tööle garantiid ei andud seega sinna ma tagasi ei taha minna hetkel veel.