E30 320 '84a Salongiahi

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
tuudur
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 09.05.2003 13:50 08

E30 320 '84a Salongiahi

Postitus Postitas tuudur »

Kuna oma auto jaoks (320 '84a.) sobivat teemat ei leidnud, teen uue. Oleks nimelt vaja teada, kuidas radikas sealt kerge vaevaga ära oleks võimalik vahetada. Kui keegi selle tee läbi käinud, oleks tore teada, millised mutrid, detailid kinni-lahti jne
Indrek I
Huviline
Postitusi: 508
Liitunud: 17.01.2003 12:34 31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek I »

ehk siis lühidamalt:

võtad välja armatuurlaua(mõlemal küljel 2 polti ning armatuuri ja roolisamba küljes on veel üks polt),eeldab et näidikud ja muu seal küljes lahti võetud(aju ning ka selle kinnitus mõne poldiga)

siis tulesina küljes ees on suur plekk paneel(sealt pääsed ka kojamehe mootori juurde),selle võtad ära siis näed salongi vendikat,ning ahju mutreid mis igas nurgas(neid 4tk)

siis sissealske kollektori all tuleseina küljest tuleb lahti teha kaks lõdvikut mis jooksedad ahju sisse

ning kisud mõne pistiku ahju küljest lahti ja rebid ahju autost välja ning siis näed kus radikas kinni (ristpea kruvidega)ning keerad kruvid lahti ja väljas ta siis ongi.See muidugi kui kavatsed salongi radikat vahetada

Loodan et tekst on kuidagi arusaadav aga kel rohkem aega võib ju sellest pikemalt kirjutada
tuudur
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 09.05.2003 13:50 08

Postitus Postitas tuudur »

Tänud päris põhjalik info, eks midagi taolis ootasingi Siiski eks tuleb ka endal mõttes kõik läbi töötada ja siis asja kallale asuda, korralik lammutamine saab tulema ikka küll. Esimese hoobiga tulegi teist detaili meelde mis sellist lammutamist vajaks..
Küsik vaid vb nii palju kas rool, makk, käigukasti ümbrised võivad jääda nii nagu on, et armatuurlaud kätte saada. Kellad aga maha, sest vist muidu ühte kruvi lahti ei saa.
Kasutaja avatar
Tarmo
Huviline
Postitusi: 8446
Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tarmo »

kui kellad maha võtad siis seda on oluliselt lihtsam teha kui rool on maas.
Rool ju ühe mutriga kinni.

see kõige lihtsam asi.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
tuudur
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 09.05.2003 13:50 08

Postitus Postitas tuudur »

ahh ei küsisin seepärast, et võimalikult vähese lammutamiseta hakkama saada, eks need rool ja kellad muidugi mul siin korra ennegi ära käinud
Vasta