E91 320D olemus

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
reizor
Huviline
Postitusi: 289
Liitunud: 16.01.2009 18:00 46

E91 320D olemus

Postitus Postitas reizor »

Kuna kätte on jõudnud aeg soetada endale ökonoomsem auto, sest tänu elukoha alalisele vahetusele koguneb nädalas kilometraazi. Silma on jäänud e91 320D-d. Olen elupõhiline bensiini autodega kulgeja olnud, seega puudub kogemus diislitega. Seda enam, et aeg on tehnoloogias kiiresti edasi läinud.

Viimasel ajal on tänavapilti massiliselt antud autosid tekkinud, äkki keegi oskab natukene tagasisidet anda, ning suunata.

Kuidas on antud mootori vastupidavuse ning hoolduskuludega lood ? Vag grupi autod on hädas DPF filtrist tulenevate jamadega, kahemassilise hooratta suremise ning pumppihustite lühisesse minemisega. Kas antud 320D-d saadavad massiliselt samad vead ?
Viimati muutis reizor, 25.04.2015 17:48 09, muudetud 3 korda kokku.
Rain.
Klubiliige - admin
Postitusi: 6404
Liitunud: 17.11.2005 16:20 10
Asukoht: Tallinn/Pärnu

Re: E91 320D olemus

Postitus Postitas Rain. »

Mitte PDF vaid pigem DPF filter. Probleeme on ka bemmidel, aga kui see peaks probleemiks muutuma, siis on kaks lahendust - kas uus asemele või vahelt välja progeda.

Siin foorumis on E91 320d nii kasutajal ImreR kui Raemees ja eks nad oskavad selle auto kohta nii mõndagi pajatada. Kindlasti on kedagi veel, kuid teisi ei tea. Võid nende käest uurida, kui nad just siia teemasse ei satu.
ImreR
Klubiliige
Postitusi: 2609
Liitunud: 26.03.2006 21:10 40
Peamine sõiduk: BMW E39 530d
Asukoht: Hiiumaa

Re: E91 320D olemus

Postitus Postitas ImreR »

Nii, nende antud küsimustega mul pole veel(ptuiptuiptui) probleeme olnud. Minul on probleemiks tihendite lekkimine. Põhjus sai alguse sellest, et ma sain auto juba rikkis termostaadiga. Antud mure on sellel autol päris hästi varjatud, sest temp. seierit ei ole ja seda peab varjatud menüüst otsima(mida ma muidugi alguses ei tednud). Vahetasin küll EGR termostaadi ära talvel, aga terve külma perioodi sõitsin siiski ringi katkise mootori termostaadiga. Sellest tulenevalt oli karterituulutus umbes. Lasin UM-s selle korda teha ja tihendid jäid pidama. Kuniks ikka pidin KKK ära vahetama, selleksajaks oli aga uuesti tuulutus kinni ja tihendid uuesti lekkisid(KKK ja karter). Kui nüüd see mure kõrvale jätta, siis ma olen ülirahul hetkel oma autoga(sõitnud veidi üle aasta ja 32000 km).
Muudest jamadest siis, näiteks andis saba tuledemoodul(Troostautost sain abi). Väikesed jamad elektroonikaga, aga see oli põhjustatud Sakslaste rumalusest ja järelpaigaldatud kärukonksu moodulist.
Vaatamata sellele, et autol olid enne all nii 16" kui ka 17" runflat rehvid ja lisaks madaldus, saan ma kiita veermiku. Selle aastaga olen pidanud vahetama ainult parema alumise õõtsa(mis ei olnud veel surnud, aga näitas väsimuse märke). UM-is avastati pisike lati lõtk, aga sellest murest pole ükski kasutatud BMW omanik prii.
Kui minukäest küsida, siis jään endale kindlaks, et see on hea auto. Suurepärase juhitavusega ja isegi see pisike 2,0 diisel(120 kw) on päris muheda minekuga, mulle piisab. Kui keegi peaks ära ostma, siis järgmine oleks samuti sama mudel, sest uute ei jaksa veel osta. Ilmselt siis valiks lihtsalt vähe uuema ja LCI mudeli.
Loodan, et said väikese ülevaate ja sain olla kuidagigi abiks.
EBK Kossutiim
Vasta