E36 2.5 TURBO

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
mell01
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 01.11.2005 12:43 17
Asukoht: haapsalu

E36 2.5 TURBO

Postitus Postitas mell01 »

tahan osta turbot kas kellelgi on pakkuda
Indrek I
Huviline
Postitusi: 508
Liitunud: 17.01.2003 12:34 31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek I »

turbosi on mitmesugusedi ,esiteks räägi lähemalt mis firma(lisa ka tähis või mudel) ning postita teema varuosade alla
mell01
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 01.11.2005 12:43 17
Asukoht: haapsalu

Postitus Postitas mell01 »

soovin sellist mis istuks e36 91aasta 2,5i mootorile
Kasutaja avatar
Ailer
Huviline
Postitusi: 322
Liitunud: 01.10.2003 13:38 37
Asukoht: Lõunamaa

Postitus Postitas Ailer »

sellist turbot pole veel leiutatud. Seda ikka tead et turbomootor on vähe teistsugune(ma mõtlen materjale ja ehitust)? :roll:
F01 :)
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
mell01
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 01.11.2005 12:43 17
Asukoht: haapsalu

Postitus Postitas mell01 »

tean väga hästi et pole leiutatud:P soov on osta turbo ja aretada seepeale
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

mell01 kirjutas:tean väga hästi et pole leiutatud:P soov on osta turbo ja aretada seepeale
selliste teadmistega nagu järeldada võib, see isearetamine ei õnnestu. tuleb omada paksu rahakotti ja viia auto sinna kus see ära tehakse.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
mell01
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 01.11.2005 12:43 17
Asukoht: haapsalu

Postitus Postitas mell01 »

ma tean väga hästi et võin mootori purux lasta ja mida iganes veel ärge ajage sellist jama kui kellelgi on pakkuda turbot siis ostan tean juba väga hästi mis sellega edasi teha:)
mell01
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 01.11.2005 12:43 17
Asukoht: haapsalu

Postitus Postitas mell01 »

igatahes se saab väga raske olema ja kardan kolviga vast nägu saada:)
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

streetrace foorumis on pikemat aega audi 200 20v turbo myygis... k24 siis... see peaks sobima 2,5 mootorile
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Väikseks jääb tõenäoliselt. Aga jah... minu poolt kast õllet mell01'le kui ta selle asja reaalselt ka valmis teeb ja asi sõidetav on ning esimese 100 kilomeetriga tükkideks ei lenda :)
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

hmm... miks peaks väikseks jääma? audi peaks olema suurem õhutarbija kui bmw... aga see on ainult oletus.
mell01
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 01.11.2005 12:43 17
Asukoht: haapsalu

Postitus Postitas mell01 »

pole hullu mul aega teha seda talve jooksul.ja teen niikaua kui asi korras.nüüd voib teema lukku panna.kui turbo töötab ja asi korras annan teada. loodan et pole selleks ajaks lasknud 2mootorid purux.igatahes auto tuleb lihtsalt soitmiseks mitte näitamiseks mida see siis ka suudab kui kellelgi huvi siis e-mail on mell003@hot.ee
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Õhu tarbimine sõltub siiski mootori litraazhist. Ja loomulikult ka sellest, kas mootor on ülelaetud või mitte ;)

Ehk siis audi turbo on mõeldud väiksema litraazhiga mootorile (audi turbomootor peaks olema ju 2.2 liitrit minu teada). Ja niipalju kui külamehed räägivad, siis tegelikult pidi tehaseturbo jääma audile ka väikeseks. Ei suuda mootori pöördes olles rõhku ülal hoida.

Samas mida väiksem turbo, seda madalamalt pöördelt hakkab ülerõhku tekitama. Seega linnasõiduks võib just väike turbo hea olla.

Aga noh.. kogu see turboteema on paras raketiteadus, et asja korralikult teha, ei tunne ennast veel piisavalt adekvaatsena antud vallas.

Aga samas võin ma praegu ka täelikku kägu ajada :)
Kasutaja avatar
byerman
Huviline
Postitusi: 127
Liitunud: 16.01.2005 20:24 10
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas byerman »

asja point ei olegi ju tegelikult TURBO suuruses vaid selles palju ta survet suudab toota , tava mootorile aitab tavaliselt 0,5-0,8 bar. ja seda rõhku saab ju reg. Tegelikult mida suurem turbo ,seda parem .. Kuna- kui väike turbo peab näit. 6bar rõhu tek. poole rohkem tööd tegema ,kui suur turbo,
ja mida rohkem ta töötab seda kuumemaks läheb õhk ja teadagi jahetamat õhku mahub rohkem silindrisse. seepärast suur turbo teeb 6bar tekkitamiseks vähem tööd ja õhk jääb jahetamaks..


kui ma milleski olen valesti aru saanud siis andke teada
Viimati muutis byerman, 11.11.2005 17:21 06, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Jah, ole nii kena ja tutvu:

Corky Bell raamat "Maximum boost"
Sisaldab ka õpetusi kuidas ehitada turboga autot.

Link: http://gallery.gt-club.com/albums/userp ... _boost.pdf
Suurus 25mb (teha Save as).
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
zeron
Huviline
Postitusi: 172
Liitunud: 02.08.2005 17:26 26
Asukoht: Pärnu mk

Postitus Postitas zeron »

mell tahad autost päris raketti teha v? Lihtsam oleks lennuk osta :D Kui hakkama saad siis tule tee sõitu :P Laseme rosina rooli :D Teeks mõned saltod :P
Minevik: Ford Scorpio 2.0 89a 85kW, BMW 320 110kW 91a, Toyota Corolla 1.3 89a, BMW 524 TDA 85kW 90a, BMW 316 75kW 92a
Olevik: BMW 318i 83kW 92a
R6
Huviline
Postitusi: 175
Liitunud: 01.10.2005 14:29 44

Postitus Postitas R6 »

päris vinge võib jah olla 141+ turbo veel noja :D
Kasutaja avatar
Krst
Huviline
Postitusi: 54
Liitunud: 12.04.2004 15:43 36

Postitus Postitas Krst »

byerman kirjutas:asja point ei olegi ju tegelikult TURBO suuruses vaid selles palju ta survet suudab toota , tava mootorile aitab tavaliselt 5-8 bar.
:shock:
mell01
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 01.11.2005 12:43 17
Asukoht: haapsalu

Postitus Postitas mell01 »

evo turbo on siis ideaalne?
Kasutaja avatar
Ailer
Huviline
Postitusi: 322
Liitunud: 01.10.2003 13:38 37
Asukoht: Lõunamaa

Postitus Postitas Ailer »

selle teema võiks küll lukku panna
F01 :)
Kasutaja avatar
tr22nsmees
Huviline
Postitusi: 328
Liitunud: 02.07.2003 15:59 10
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tr22nsmees »

Krst kirjutas:
byerman kirjutas:asja point ei olegi ju tegelikult TURBO suuruses vaid selles palju ta survet suudab toota , tava mootorile aitab tavaliselt 5-8 bar.
:shock:
mind võttis ka millegipärast silmi punnitama... 0.6 kuni 1.2 bar annab ju tavaliselt juba suht vägeva effekti :? :?:

Võib olla ajan ühikud segi, kuid tuttav 1.6 Lantra, millele ise pandud turbo puhus rõhku ~0,8, kiirendas mu 535i'ga 190'ni päris võrdselt.
W12
Kasutaja avatar
Silver_S
Huviline
Postitusi: 347
Liitunud: 12.07.2004 20:46 22
Asukoht: hps/tln
Kontakt:

Postitus Postitas Silver_S »

Ei byerman lihtsalt ajas yhikud sassi.

edit: 5-8 PSI äkki?
BMW 530d -01 142kw Pilt
ciccero
Huviline
Postitusi: 175
Liitunud: 04.12.2003 23:23 29

Postitus Postitas ciccero »

141 kw`st pidi saama 0,6 bar juures 290 kw originaal sisuga mis pidi päris hästi kannatama(juhul kui mootr väga peetis ei olnud enne turbo installi)(soome turboonud rääkisid).
56 328 438
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

ciccero kirjutas:141 kw`st pidi saama 0,6 bar juures 290 kw originaal sisuga mis pidi päris hästi kannatama(juhul kui mootr väga peetis ei olnud enne turbo installi)(soome turboonud rääkisid).
mingid numbrid kuskil ei klapi. 290kw sealt nüüd küll ei saa :lol:
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
MarkoA
Klubiliige
Postitusi: 534
Liitunud: 06.05.2003 19:11 52
Peamine sõiduk: F01 740XD ,E90 320i
Asukoht: harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas MarkoA »

ega eriti ei usu et 290 hobuski saab
Kristjan
Huviline
Postitusi: 352
Liitunud: 30.10.2002 19:26 49
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kristjan »

290hj saab 2,5 m20'estki ;)

ma ei saa aru miks kõik kardavad seda turbot? ei juhtu ju midagi kui üle ei pinguta rõhuga ei tule seda kepsu välja ei sula need kolvid ära jne jne
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

Kristjan kirjutas:290hj saab 2,5 m20'estki ;)

ma ei saa aru miks kõik kardavad seda turbot? ei juhtu ju midagi kui üle ei pinguta rõhuga ei tule seda kepsu välja ei sula need kolvid ära jne jne
näita siis meile ka seda imepilli, teeksime ka endale sellised.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Raivo
Huviline
Postitusi: 3609
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

raimo_r kirjutas:
Kristjan kirjutas:290hj saab 2,5 m20'estki ;)

ma ei saa aru miks kõik kardavad seda turbot? ei juhtu ju midagi kui üle ei pinguta rõhuga ei tule seda kepsu välja ei sula need kolvid ära jne jne
näita siis meile ka seda imepilli, teeksime ka endale sellised.
Kristjani käeharjutus oli vist see projekt?
530d
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

jajah, seda autot enam ei ole ju. see ~5000eegi eest stock sisu, suvalise turbo ja wg'ga kestab heal juhul suve. selliseid autosid on päris mitu olnud.
ja niimoodi tehes räägivad härr belli valemid veidi teist juttu kui 290hj
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Vasta