1. leht 1-st

K: E46 2002 a. mootori probleem

Postitatud: 17.11.2005 10:24 54
Postitas indre_23
auto ostetud märtsis 2005 SV Autoturult. Ostmise hetkel tehti UM-s 24punkti test, kuid mingeid vigasid ei avastatud.
Probleem tekkis 1 kuu pärast - madalatel pööretel (800 - 2000 p/min) hakkas auto jõnksutama ja gaasi vajutamisest ei olnud mingit kasu - halvemal juhul suri mootor välja.
UM-s kontrolliti autot ca 4 kuud (selle aja jooksul jõuti vahetada küünlad, õhulugeja, bensufilter jne), kuid probleemi põhjust ei avastatud.
Lõpuks jõuti seisukohale, et vigane on gaasijaotus ja nukkvõlli nuka muundur (mis on mehhaaniliselt kulunud (2002 a. auto!!!)). Seega tuleb vahetada terve plokikaan.

Postitatud: 17.11.2005 10:33 43
Postitas indre_23
Kas keegi oskab soovitada, kust saaks varuosa tellida? Kas on kellelgi sarnaseid probleeme esinenud?

Postitatud: 17.11.2005 12:50 28
Postitas ...:::Freementar:::...
ma ei saa 100 % öelda et sama viga,

Kuid küsin juurde sult, kas sooja mootoriga sama asi ?

Muideks mis moto sul on ? maht ?

Postitatud: 17.11.2005 13:17 06
Postitas indre_23
Mootor on 2,0 - 105kw

Külma mootoriga on enam-vähem normaalne, aga soojaga läheb hoopis hullemaks.

Postitatud: 17.11.2005 13:57 54
Postitas Aimar
nuka andureid siin vahtatud küll juba 2001 aasta masinatel. Kuid selle peale peaks hakkama ka kollane tuli põlema.

Postitatud: 17.11.2005 14:02 25
Postitas patrik
mina küll ei jookseks plokikaant vahetama. ma arvan et um-is ei viitsitud süveneda lihtsalt

Postitatud: 17.11.2005 14:20 04
Postitas indre_23
Arvan ise samuti, et UM ei süvenenud probleemi sisusse - mootorit ei võetud kordagi lahti.
Otsingi praegu kohti, kust saaks abi.

Postitatud: 17.11.2005 16:14 40
Postitas Oliver P
Minu läks nukaandur kuid mingit väljasuremist küll ei esinenud.
Käisin lihtsalt Truumu juures kontrollis ja seal selgus ,et väljalaske poolne nukaandru on vigane.
Um ist sai siis uus ostetud hind oli 1400 eek umbes täpselt ei mäleta enam.
Auto 2001 nii ,et imestada pole midagi.
Järgmiseks läheb vahetusse roolilatt :shock:
Vot sulle 2001 aasta auto 75 000 läbisõit ja latt ;)

Postitatud: 25.11.2005 00:00 25
Postitas tiit26
Endal siis 2001, 320, 2,2 mootor ja mõlemad nukaandurid vahetatud esimese poole aastaga, mis minu käes jõudis olla. Pidid nagu Siemensi toodetud olema ja paras saast. Ei ole enam meeles, kumb enne läks, aga sümtomid olid sellised, et kui esimene läks, siis vahest lihtsalt gaasi vajutades kadus jõud ära. Lihtsalt ei lähe ja kõik, vahest jälle kadus see viga tükiks ajaks ära. Teisega oli juba jamam, siis suri lihtsalt suvalt välja. Näiteks parklast välja tagurdades, nii kui gaasi maha lasin, nii kõik. Päris jama oli, kui rahvas vahib, et mingi eriline algaja, ei saa üldse kohalt ära ;) Ja kui siis lõpuks liikuma sain, siis vahest jõnksutas ikka korralikult. Täitsa närvidele hakkas juba, poleks oodanud nii uuelt autolt selliseid jamasid nii lühikese aja jooksul. Aga õnneks sain abi Tartus DIA-s. UM, nagu ikka suured firmad ei süvene lihtsalt sinu asja ja lähevad lihtsamat teed, et lao aga papp lauale ja võibolla saab asi korda.

Postitatud: 25.11.2005 08:33 56
Postitas indre_23
Tundub, et täpselt sarnane asi, nagu mul. Paari nädala jooksul peaks teada saama, mis täpselt viga oli.

Postitatud: 01.12.2005 21:58 38
Postitas patrik
teema autor ei lisanud et tegu valvetronic mootoriga. pärast mõningast uurimist ja kõnesid um inimestele sai selgeks et klapiajamit ilma eriabinõudeta ei tasu torkida niiet um-i ainult. samas avanes juhiuksese selline vaatepilt:

Pilt

Re: K: E46 2002 a. mootori probleem

Postitatud: 01.12.2005 23:27 53
Postitas priitv8
indre_23 kirjutas: (mis on mehhaaniliselt kulunud (2002 a. auto!!!)).
Palju õnne! Olete valitud Valvetronic-ajami esimese põlvkonna beeta-testijate hulka. Aastaarvu järgi peaks see üsna varajane Valvetronic olema. Tänaseks on seda juba paar korda modifitseeritud.

Postitatud: 02.12.2005 01:13 18
Postitas Muhv
patrik kirjutas:. samas avanes juhiuksese selline vaatepilt:
Ja järgmine pilt võiks olla spidokast, kus 90000km eest 8 kinni kaetud :D

Postitatud: 02.12.2005 08:10 52
Postitas Raivo
Ei tahaks küll targutada, aga see räägib nii mõndagi SV Autoturu kohta :idea:
Loodetavasti teevad sellest kõik omad järeldused.

Postitatud: 02.12.2005 08:38 49
Postitas Tauri
no nukaandurid suht tyypviga. Sõbral juba kas 3. või 4. nukaandur peal 2001 aasta masinal- sureb samuti välja! Kuna UM juppidel garantii 2 aastat siis saab ta rõõmsalt garantiikorras iga 6 kuu tagant uued andurid peale- UM samuti midagi mõistlikku vea kohta ei räägi!

Postitatud: 02.12.2005 10:29 13
Postitas Ilves
Muhv kirjutas:
patrik kirjutas:. samas avanes juhiuksese selline vaatepilt:
Ja järgmine pilt võiks olla spidokast, kus 90000km eest 8 kinni kaetud :D
Saan ma õieti aru, et juhiukses olev airbag on paugu teinud ja siis koduste vahenditega tagasi kokku pakitud?

Re: K: E46 2002 a. mootori probleem

Postitatud: 09.05.2006 23:56 32
Postitas janz
priitv8 kirjutas:
indre_23 kirjutas: (mis on mehhaaniliselt kulunud (2002 a. auto!!!)).
Palju õnne! Olete valitud Valvetronic-ajami esimese põlvkonna beeta-testijate hulka. Aastaarvu järgi peaks see üsna varajane Valvetronic olema. Tänaseks on seda juba paar korda modifitseeritud.
Vana teema üles.
Kas on teada mis ajast alates need Valvetronicud beeta staatusest välja said?
Foorumites räägitakse miskist tarkvara uuendusest, mis kõik probleemid lahendab...

http://www.bmwland.co.uk/talker/viewtopic.php?p=65081