K: E30 vedrustuse kohta

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Jan01
Huviline
Postitusi: 40
Liitunud: 30.05.2005 20:36 01
Asukoht: Tln - Järvamaa

K: E30 vedrustuse kohta

Postitus Postitas Jan01 »

Kui palju erineb e30 325 ja 318 alusvanker, ehk siis mis pulgad on 325-l kõvemad/jäigemad ja kas neid 318-le panna saab?
Indrek I
Huviline
Postitusi: 508
Liitunud: 17.01.2003 12:34 31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek I »

325-el on taga ketaspidurid(1.8-sal trumlid),ees vendileeritud ketaspidurid(1.8-sal tavalised kettad ning ka erinevad supordid) ning stabikavarras taga(1.8-sal pole ning esimene stabikavarda paksus on väiksem),esi amordid on 1.8-sal väiksema diameetriga

sa võid ju 323i,325i,318is või uuema 320i tagusilla ja esisilla külge kruvida
Jan01
Huviline
Postitusi: 40
Liitunud: 30.05.2005 20:36 01
Asukoht: Tln - Järvamaa

Postitus Postitas Jan01 »

OK, aga kas esimesi pidurikettaid ja supporte annab vahetada ka?
Kas neil kere osas mingit vahet ei ole, et 325 kuskilt tugevam/jäigem?

Huvi tekkis sellepärast, et plaan üks e30 tagasihoidlik kurvisõiduauto teha, kasutades m10 mootorit. Ei teagi kas tasuks osta 318 m10 mootoriga ja 325-e pealt kõvemad jupid ümber laduda või osta 325 ja m10 kone sinna peale tõsta :idea:
Kasutaja avatar
Riho
Huviline
Postitusi: 262
Liitunud: 02.12.2003 16:37 12
Peamine sõiduk: e39 530i e30 316it e30 318i
Telefon: 5260142
Asukoht: AMBLA Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Riho »

kui jutt 87 ülesse siis tagumine plekk mis stange all on erinev 325 on 2 toru jaoks ruumi 1,8 on aint ühe jaoks
Tanel_P
Huviline
Postitusi: 1759
Liitunud: 07.08.2004 21:07 40
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tanel_P »

Ta vist mõtleb M10 mootoriga (kuni 87), aga kas siis M40 mootoriga (87 ja üles) on see osa ka erinev?
Bemaripoiss13
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 13.01.2005 19:14 42
Asukoht: Tallinn/Harku
Kontakt:

Postitus Postitas Bemaripoiss13 »

Mul näiteks on E 30 '87 up variant ja on ikka veel M 10 konega ( loe mootoriga ) ?! Juba tehase poolt ...
Viin on hea ...
Tanel_P
Huviline
Postitusi: 1759
Liitunud: 07.08.2004 21:07 40
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tanel_P »

Oot, ma natuke tuhlan paberites, et teha selgeks, kas see on võimalik. Anna kerenumber ka palun.
Bemaripoiss13
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 13.01.2005 19:14 42
Asukoht: Tallinn/Harku
Kontakt:

Postitus Postitas Bemaripoiss13 »

Mina või ?
Viin on hea ...
Tanel_P
Huviline
Postitusi: 1759
Liitunud: 07.08.2004 21:07 40
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tanel_P »

Sina jah, saada PSiga mulle.
Indrek I
Huviline
Postitusi: 508
Liitunud: 17.01.2003 12:34 31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek I »

Jan01 kirjutas:OK, aga kas esimesi pidurikettaid ja supporte annab vahetada ka?
Kas neil kere osas mingit vahet ei ole, et 325 kuskilt tugevam/jäigem?

Huvi tekkis sellepärast, et plaan üks e30 tagasihoidlik kurvisõiduauto teha, kasutades m10 mootorit. Ei teagi kas tasuks osta 318 m10 mootoriga ja 325-e pealt kõvemad jupid ümber laduda või osta 325 ja m10 kone sinna peale tõsta :idea:
jah annab esimesi pidurikettaid ja suporte vahetada ,tasub panna ka laiem amort siis ehk siis 325i püstmik

ei ole ,on väikseid erinevusi nagu aku taga(seega aku massi ühendus taga),tosooli paagi kinnitus p. esimese kannu küljes(2.5),õhukulu mõõtija kinnitus ja mõned pisi värgid veel

kergem on sul isegi 325i esi ja tagusild enda 318i kerele tõsta
Vasta