1. leht 1-st

K: E30 vedrustuse kohta

Postitatud: 19.11.2005 13:14 39
Postitas Jan01
Kui palju erineb e30 325 ja 318 alusvanker, ehk siis mis pulgad on 325-l kõvemad/jäigemad ja kas neid 318-le panna saab?

Postitatud: 19.11.2005 17:00 13
Postitas Indrek I
325-el on taga ketaspidurid(1.8-sal trumlid),ees vendileeritud ketaspidurid(1.8-sal tavalised kettad ning ka erinevad supordid) ning stabikavarras taga(1.8-sal pole ning esimene stabikavarda paksus on väiksem),esi amordid on 1.8-sal väiksema diameetriga

sa võid ju 323i,325i,318is või uuema 320i tagusilla ja esisilla külge kruvida

Postitatud: 20.11.2005 11:37 13
Postitas Jan01
OK, aga kas esimesi pidurikettaid ja supporte annab vahetada ka?
Kas neil kere osas mingit vahet ei ole, et 325 kuskilt tugevam/jäigem?

Huvi tekkis sellepärast, et plaan üks e30 tagasihoidlik kurvisõiduauto teha, kasutades m10 mootorit. Ei teagi kas tasuks osta 318 m10 mootoriga ja 325-e pealt kõvemad jupid ümber laduda või osta 325 ja m10 kone sinna peale tõsta :idea:

Postitatud: 20.11.2005 14:02 03
Postitas Riho
kui jutt 87 ülesse siis tagumine plekk mis stange all on erinev 325 on 2 toru jaoks ruumi 1,8 on aint ühe jaoks

Postitatud: 20.11.2005 18:08 52
Postitas Tanel_P
Ta vist mõtleb M10 mootoriga (kuni 87), aga kas siis M40 mootoriga (87 ja üles) on see osa ka erinev?

Postitatud: 26.11.2005 15:40 46
Postitas Bemaripoiss13
Mul näiteks on E 30 '87 up variant ja on ikka veel M 10 konega ( loe mootoriga ) ?! Juba tehase poolt ...

Postitatud: 26.11.2005 16:01 02
Postitas Tanel_P
Oot, ma natuke tuhlan paberites, et teha selgeks, kas see on võimalik. Anna kerenumber ka palun.

Postitatud: 26.11.2005 16:10 59
Postitas Bemaripoiss13
Mina või ?

Postitatud: 26.11.2005 16:17 22
Postitas Tanel_P
Sina jah, saada PSiga mulle.

Postitatud: 26.11.2005 20:52 57
Postitas Indrek I
Jan01 kirjutas:OK, aga kas esimesi pidurikettaid ja supporte annab vahetada ka?
Kas neil kere osas mingit vahet ei ole, et 325 kuskilt tugevam/jäigem?

Huvi tekkis sellepärast, et plaan üks e30 tagasihoidlik kurvisõiduauto teha, kasutades m10 mootorit. Ei teagi kas tasuks osta 318 m10 mootoriga ja 325-e pealt kõvemad jupid ümber laduda või osta 325 ja m10 kone sinna peale tõsta :idea:
jah annab esimesi pidurikettaid ja suporte vahetada ,tasub panna ka laiem amort siis ehk siis 325i püstmik

ei ole ,on väikseid erinevusi nagu aku taga(seega aku massi ühendus taga),tosooli paagi kinnitus p. esimese kannu küljes(2.5),õhukulu mõõtija kinnitus ja mõned pisi värgid veel

kergem on sul isegi 325i esi ja tagusild enda 318i kerele tõsta