1. leht 1-st

E36 2,0 R6 vanosega starteri probleem

Postitatud: 10.04.2013 00:25 52
Postitas marqz23
Tere,

Mure selline, et sai hakatud starterit vahetama, kuna see ei haaku iga kord.
Lähenesin ülevalt poolt.. eemaldasin sisselaske kolle ja kõik muu, mis ette jäi.. aga nüüd ei saa kuidagi starteri poltidele hästi ligi..
Kust oleks kõige parem neile läheneda ja mis selle padruni mõõt võiks olla?

Tänud kes süveneda viitsivad ;)

Margus

Re: E36 2,0 R6 vanosega starteri probleem

Postitatud: 10.04.2013 09:21 16
Postitas Raas
Kõige parem on vast läheneda siis, kui auto on kanali peal. Üks istub tagasilla juures ja keerab ning teine starteri juures asetab padrunit poldile. Loomulikult saab ka lühema pikendusega, aga nii oli minu arust kõige parem. Vähemalt nii sain mina kätte ja sisselaske kollet ei näppinud.
Täpset mõõtu ei oska öelda, aga torx on sellise suurusega, mis vastab tavalise padruni mingi 9-11 poole.

Re: E36 2,0 R6 vanosega starteri probleem

Postitatud: 10.04.2013 12:42 54
Postitas marqz23
Tänud! Kas sumpa ja gardaani võtsid eest ära ja lasid käigukasti alla poole? :roll:

Re: E36 2,0 R6 vanosega starteri probleem

Postitatud: 10.04.2013 14:58 48
Postitas Raas
318'l vahetasin starterit, siis ei teinud väga midagi. võib-olla lasin kasti veidi allapoole, aga midagi ei lammutanud. Peaasi, et käsi ulatub starteri poldile padrun otsa panna, kui just pimesi ei viitsi mängida ja katsetada. Tol korral oli vist meetri jagu pikendust.

Nüüd hiljuti tegin mootori swappi (M52), siis kõik oli pilla palla laiali ja ei mäleta, mis komplektsuses auto oli kui starteri maha võtsin. Summutaja ja kardaan vist polnud küljes. See ei tohiks väga midagi mõjutada ka. Aga sel korral oli pikendust juba 1.5-2m jagu. Oli parem põhja all keerata.

Iseenesest suurem probleem on starter sealt kätte saada. Kui ülevalt maha lammutatud, siis peaks lihtsalt tulema. Kui lammutatud pole, siis pikalt nikerdades mahub alt ka välja.