1. leht 1-st

E36 aknapesurid

Postitatud: 24.11.2005 18:17 44
Postitas erx27
Mure nimelt selles, et aknapesuvedelikku ei tule enam klaasile. Põhjus pole selles, et vedelikku pole. Tühja paagi korral peaks salongi ikkagi olema kosta seda "urinat", kui aknapesu hooba liigutada. Viimast aga ei kostu :?
Milles seisneb probleem ning kust tuleks seda hakata otsima :?:

Ootan teadjatelt infot ;)

PS. Asjaga on kiire, kuna ilmad juba niisked :)

Postitatud: 24.11.2005 20:12 55
Postitas Toomas
Võimalik et klaasipesuri mootor lihtsalt otsad andnud. Põhimõtteliselt lihtne kindlaks teha, kas viga pesuri mootoris või kuskil juhtmestikus. Lase pesuri mootori klemmidele akult otse vool pähe - vaata kas mootor toimib või mitte.
Või võta mootorilt pistik tagant ja ühenda kontroll-lamp taha, kui kangi vajutades läheb tuli põlema, siis ilmselt juhtmestik ok ja võib uut mootorit otsima hakata.

Postitatud: 24.11.2005 21:22 48
Postitas erx27
Toomas_K kirjutas:Võimalik et klaasipesuri mootor lihtsalt otsad andnud. Põhimõtteliselt lihtne kindlaks teha, kas viga pesuri mootoris või kuskil juhtmestikus. Lase pesuri mootori klemmidele akult otse vool pähe - vaata kas mootor toimib või mitte.
Või võta mootorilt pistik tagant ja ühenda kontroll-lamp taha, kui kangi vajutades läheb tuli põlema, siis ilmselt juhtmestik ok ja võib uut mootorit otsima hakata.
Kui palju ligikaudu uus mootor maksta võib :?:

Postitatud: 24.11.2005 21:52 45
Postitas Toomas
UM-s:

Toote kood: 61661380068 (WASH PUMP)
Hind käibemaksuga 458.65 eek

Postitatud: 24.11.2005 22:51 19
Postitas kiire1
Kui palju ligikaudu uus mootor maksta võib :?:[/quote]

romulast mine too parem 50-150 eeku oleneb kuidas kaubelda oskad

Postitatud: 25.11.2005 18:34 54
Postitas erx27
Toomas_K kirjutas:Võimalik et klaasipesuri mootor lihtsalt otsad andnud. Põhimõtteliselt lihtne kindlaks teha, kas viga pesuri mootoris või kuskil juhtmestikus. Lase pesuri mootori klemmidele akult otse vool pähe - vaata kas mootor toimib või mitte.
Või võta mootorilt pistik tagant ja ühenda kontroll-lamp taha, kui kangi vajutades läheb tuli põlema, siis ilmselt juhtmestik ok ja võib uut mootorit otsima hakata.
Kui otse akuklemmilt voolu peale panin, hakkas klaasipesuri mootor tööle. Seega ok.
Võtsin mootori pistiku tagant ja ühendasin kontroll-lambi taha, hakkasid kojamehed tööle. Tundub, et juhtmestik on ok.
Jääb üle ehk see variant, et ei anna salongis hooba liigutades ühendust :?:

Postitatud: 25.11.2005 19:22 10
Postitas Kalla
Toomas_K kirjutas:UM-s:

Toote kood: 61661380068 (WASH PUMP)
Hind käibemaksuga 458.65 eek
Analoog maksab 355 eeki.Tootja FEBI.

Postitatud: 28.11.2005 21:47 39
Postitas erx27
Jääb vist üle kiskuda hoob lahti ja uurida sealt viga.
Kas on kellelgi samasugust probleemi esinenud :?:

Postitatud: 02.12.2005 21:20 36
Postitas Siig
Omal juhtus seda pidi, et aknapesu mootor lasi läbi. Ju siis tihend, ostsin uue ning asi korras.

Postitatud: 02.12.2005 21:46 05
Postitas Meelis
erx27 kirjutas:Jääb vist üle kiskuda hoob lahti ja uurida sealt viga.
Kas on kellelgi samasugust probleemi esinenud :?:
mul oli kunagi samasugune probleem. Vett ei tulnud, kui ühendasin mootori otse akule, siis töötas. Aga kui ühendasin sinna klemmide külge indikaatori siis oli seal midagi väga valesti. igatahes vool nagu oli + otsa peal kogu aeg sees, välja arvatud siis kui hooba kangutasin.

Lõppkokkuvõttes aitas salongis asuva hoova vahetusest ...

Usun, et siin võib sama probleem olla.

Postitatud: 05.12.2005 13:35 20
Postitas erx27
meelis k kirjutas:Lõppkokkuvõttes aitas salongis asuva hoova vahetusest ...

Usun, et siin võib sama probleem olla.
Vahetasin salongis hoova ära ja nüüd töötab kenasti :D

Postitatud: 11.06.2008 14:13 46
Postitas Joonatan
Kaevan aga rõõmsalt vana teema üles.

Mul sama probleem - pesuri kangi tõmmates ei tee seda pinisevat mootori häält ja pesuvahendit ei tule. Autoks on '95 323i coupe

Lugesin, et "Lase pesuri mootori klemmidele akult otse vool pähe - vaata kas mootor toimib või mitte. Või võta mootorilt pistik tagant ja ühenda kontroll-lamp taha" - a probleem selles, et ma nii võhik, et ple elu sees enne auto kapoti all midagi teinud. Mul aku vist pagassis kah ja mootoriruumis ainult pisike must karp kus vist "+" peal. Et kuidas ma seal toimima pean. Ja pesupaaki (2,5L) jookseb see tasememõõdik, ja siis see pump juhtmega. Muud vist polnud. Et mida ma kuhu ühendama pean? Puust ja punaseks oleks super.

Keegi tuttav arvas midagi kaitsemtest? VÕib neis põhjus olla? Kui jah, sis seletab keegi kus ja milline sest neid seal karbis ikka väga palju...

Maanteekiirusega niiskete ilmadega suht nutune sõita kui esiklaas plägane seega palun abi ASAP :D

Tänud!

Postitatud: 11.06.2008 15:35 46
Postitas Roman_V
Joonatan kirjutas:Kaevan aga rõõmsalt vana teema üles.

Mul sama probleem - pesuri kangi tõmmates ei tee seda pinisevat mootori häält ja pesuvahendit ei tule. Autoks on '95 323i coupe

Lugesin, et "Lase pesuri mootori klemmidele akult otse vool pähe - vaata kas mootor toimib või mitte. Või võta mootorilt pistik tagant ja ühenda kontroll-lamp taha" - a probleem selles, et ma nii võhik, et ple elu sees enne auto kapoti all midagi teinud. Mul aku vist pagassis kah ja mootoriruumis ainult pisike must karp kus vist "+" peal. Et kuidas ma seal toimima pean. Ja pesupaaki (2,5L) jookseb see tasememõõdik, ja siis see pump juhtmega. Muud vist polnud. Et mida ma kuhu ühendama pean? Puust ja punaseks oleks super.

Keegi tuttav arvas midagi kaitsemtest? VÕib neis põhjus olla? Kui jah, sis seletab keegi kus ja milline sest neid seal karbis ikka väga palju...

Maanteekiirusega niiskete ilmadega suht nutune sõita kui esiklaas plägane seega palun abi ASAP :D

Tänud!
Alustuseks osta kruvikas indikaatoriga (mingi odav MAXIMA variant) ja võta sõber appi. Ühenda pump lahti ja pista sinna see kruvikas, pärast seda tõmba kangist, kui indikaator läheb põlema- siis vool on ja pump võib läbi olla (võivad ka kontaktid oksüdeerunud olla); kui aga ei lähe põlema - siis otsi viga kas "kangis", juhtmestikus, või siis on tõesti mõni kaitse läbi...
Loodan, et leiad vea ;)