K: 323i E30 bensiinipump

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kristo_K
Huviline
Postitusi: 252
Liitunud: 30.03.2005 19:24 05
Asukoht: Tallinn/Tartu

K: 323i E30 bensiinipump

Postitus Postitas Kristo_K »

Tere!
Ostsin hiljuti 2,3l mootori bensiinipumba, kuid tekkis küsimus, et milleks on pumba külge bens. paagi poole ühendatud üks "kopsik"? Kuna ei ole sissepritse süsteemidega eriti sina peal ning plaan on see pump paigaldada karburaatormootoriga autole, siis mõtlesin et kas seda "kopsikut" on sinna üldse vaja.
Klõpsisin paar pilti ka sellest:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
truumu

Postitus Postitas truumu »

See kopsik peaks olema rõhu stabilisaator.
Aga see pump ei sobi kohe mitte karpaga mootorile(uputab selle täiega ära).
Karpa toitesurve ca.0,2-0,3bar
Pritsungi pump(standard) annab 8,0bar(sisemine ohutusklapp piirab).
Elektrilised karpade pumbad (näit. Mitsubishi, Honda) on teist tüüpi-membraanpumbad ja on piiratud elektriliselt.
Kristo_K
Huviline
Postitusi: 252
Liitunud: 30.03.2005 19:24 05
Asukoht: Tallinn/Tartu

Postitus Postitas Kristo_K »

Aga kui rõhuregulaator vahele panna ning tagasivool bensiinipaaki vedada, siis surub ikka nõelklapi lahti?
Ning mis vahe on sellel rõhu stabilisaatoril ja rõhu regulaatoril?
truumu

Postitus Postitas truumu »

Stabilisaator silub rõhu kõikumisi(pihustite töö, kiirendus jms)
Vaevalt Sa leiad rõhuregulaatori 8.0->0,2 bar jaoks, mis suudaks rõhku reguleerida tootlikuse juures ca.2-3 l/min
Isegi 2.5-3.0 bar(standard pritsungi regulaator) on karpale liiast.
Nõelklapp ja ujuk(uued) peavad max. 0,5 bar kinni, siis hakkavad uputama.
Kristo_K
Huviline
Postitusi: 252
Liitunud: 30.03.2005 19:24 05
Asukoht: Tallinn/Tartu

Postitus Postitas Kristo_K »

Selge, tänan abi eest.
Vasta