1. leht 1-st

K: 323i E30 bensiinipump

Postitatud: 26.11.2005 14:43 53
Postitas Kristo_K
Tere!
Ostsin hiljuti 2,3l mootori bensiinipumba, kuid tekkis küsimus, et milleks on pumba külge bens. paagi poole ühendatud üks "kopsik"? Kuna ei ole sissepritse süsteemidega eriti sina peal ning plaan on see pump paigaldada karburaatormootoriga autole, siis mõtlesin et kas seda "kopsikut" on sinna üldse vaja.
Klõpsisin paar pilti ka sellest:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 26.11.2005 18:33 06
Postitas truumu
See kopsik peaks olema rõhu stabilisaator.
Aga see pump ei sobi kohe mitte karpaga mootorile(uputab selle täiega ära).
Karpa toitesurve ca.0,2-0,3bar
Pritsungi pump(standard) annab 8,0bar(sisemine ohutusklapp piirab).
Elektrilised karpade pumbad (näit. Mitsubishi, Honda) on teist tüüpi-membraanpumbad ja on piiratud elektriliselt.

Postitatud: 26.11.2005 18:37 11
Postitas Kristo_K
Aga kui rõhuregulaator vahele panna ning tagasivool bensiinipaaki vedada, siis surub ikka nõelklapi lahti?
Ning mis vahe on sellel rõhu stabilisaatoril ja rõhu regulaatoril?

Postitatud: 26.11.2005 18:56 24
Postitas truumu
Stabilisaator silub rõhu kõikumisi(pihustite töö, kiirendus jms)
Vaevalt Sa leiad rõhuregulaatori 8.0->0,2 bar jaoks, mis suudaks rõhku reguleerida tootlikuse juures ca.2-3 l/min
Isegi 2.5-3.0 bar(standard pritsungi regulaator) on karpale liiast.
Nõelklapp ja ujuk(uued) peavad max. 0,5 bar kinni, siis hakkavad uputama.

Postitatud: 26.11.2005 20:28 18
Postitas Kristo_K
Selge, tänan abi eest.