E46 320D Õlisurve probleem

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: E46 320D Õlisurve probleem

Postitus Postitas teet82 »

Õlisurve kaob peale mootori seisma jätmist, ükski klapp ei jää seda hoidma peale mootori seisma jätmist, nagu siin aastaid tagasi mõned arvanud on. Kui õlituli pikalt põleb, siis jooksevad lihtsalt kanalid või õlifilter tühjaks mingil põhjusel, kas või kulunud saalede tõttu. Kunagi sai M30 mootoril vahetatud kogu õlifiltri korpus sarnase jama pärast, seal olid igal juhul mingid klapid sees, läbi mille filter tühjaks jooksis.
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Kasutaja avatar
Kermo144
Huviline
Postitusi: 158
Liitunud: 15.01.2013 19:23 22

Re: E46 320D Õlisurve probleem

Postitus Postitas Kermo144 »

Enda 2.0D 100kw sama jama, et külmalt käivitades paar sekundit õlituli põleb ja mootor lagiseb kuni tuli kustub. E46le läheb täpselt 5l mootoriõli.
Kasutaja avatar
illukas316
Huviline
Postitusi: 792
Liitunud: 13.11.2011 19:41 12
Peamine sõiduk: E46 320d

Re: E46 320D Õlisurve probleem

Postitus Postitas illukas316 »

Ju see selline vana mootori sündroom on. Ei ole kuulnud, et keegi peale kapremondi läbimist kurdaks. (Kui siis ainult rahakoti kerguse üle.)

Samas nagu enne mainisin, mu peldik teeb juba 3a seda ja pole veel tähendanud, et otseselt midagi halvemaks oleks läinud. Läbisõitu mootoril 415000, aga jõu ning kütuse- ja õlikuluga on kõik korras.
Vasta