1. leht 1-st

Bmw e46 320d turbo ?

Postitatud: 29.05.2013 18:12 59
Postitas Fytch
Palun kinnitust v lisainformatsiooni 320 ja 520/525 turbo erinevuste kohta?
Kui vaadata nende toote numbreid siis need on samad... et on neil üldse mingit vahet?

Re: Bmw e46 320d turbo ?

Postitatud: 03.06.2013 15:12 55
Postitas arnis
530D ja 525D turbod üksteise otsa istuvad, tegu on siiski M57 mootoriga.

Ma oletan, et 320D ja 520D turbo on samuti samasugused, kuna mõlemal on ju M47 mootor.
E46'l võiks ettevaatlik olla M47N mootori sobivusega.

Aga see, et M47 ja M57 mootorite turbod on omavahel vahetatavad, seda ma ei usu.
Ootame veel mõne arvamuse.

Re: Bmw e46 320d turbo ?

Postitatud: 03.06.2013 18:27 57
Postitas Fytch
arnis kirjutas:530D ja 525D turbod üksteise otsa istuvad, tegu on siiski M57 mootoriga.

Ma oletan, et 320D ja 520D turbo on samuti samasugused, kuna mõlemal on ju M47 mootor.
E46'l võiks ettevaatlik olla M47N mootori sobivusega.

Aga see, et M47 ja M57 mootorite turbod on omavahel vahetatavad, seda ma ei usu.
Ootame veel mõne arvamuse.
Kinnitusi jms annaks ringi teha, aga üks väitis, et 525 mootori võimsus on suurem ja turbo lahjem, ja et lahjemat turbot ei ole mõtet peale panna.
Sobivusega on tõesti, et M47 sobib M47'sega ju. :d


Lisa küsimus *

Palju on turbo tööiga umbes ? või kaua ta võib vastu pidada?

Re: Bmw e46 320d turbo ?

Postitatud: 03.06.2013 22:05 17
Postitas arnis
M47 mootoriga võiks õige hoolduse (regulaarsed õlivahetused, sh. karterituulutusfilter)
puhul olla VÄHEMALT 400 000, suurema kiusamisega vähemalt 300 000.
M57 mootoriga sama teema, aga kiusamisega on võimalik äkki 250 000.
Halva hooldusega poole vähem. Manuaalil TAVALISELT kestab turbo kauem,
võib-olla isegi kolmandiku võrra kauem. Nimelt automaadiga on pöörded tihti üle
4000, manuaaliga nimetatakse 4000 juba kiusamiseks :)

Ütleme nii, et halvim doonor oleks halva hooldusega 99 aasta 530dA, millel veel
EI ole turbot vahetatud :D Aga lõtkude abil on võimalik juba väike diagnoos panna.
Minimaalne lõtk risti teljega on lubatud, kuid >2mm pikiteljeline on halb näitaja.
Auto müümiseks kõlbab, aga 5 aastat ära see ei rebi.
Õiget kilometraaži spidoplokilt otsida ei saa. Vast on usaldusväärsem vaadata interjööri.
Istmete katted, rooli nahk, surevad pikslid, konijäljed laes ütlevad rohkem kui 234123km :D

Kui enda kompressor ei ole veel turbiinile/korpusele haiget teinud, siis on isegi kaalutav variant
turbot taastada. Kahjuks korralikke spetsialiste on vähe. Keegi võiks foorumis oma kokkupuuteid
jagada, seoses turbokompressori taastamisega. Mina oletaks, et 200 000 on täiesti reaalne :?

Re: Bmw e46 320d turbo ?

Postitatud: 04.06.2013 19:20 37
Postitas Fytch
Suured tänud :)

Leidsin turbo, ainult et 110kw oma, aga mootor sama, et peaks samamoodi sobima?
Ja kontrollima peaks siis lõdvikuid, et kas käivad ringi ja loksu ( rohkem kui 2mm ei tohi olla )

Endal pidi turbo täitsa peeneks olema, muidu oleksid mehaanikud isegi korda saanud selle, aga ütlesid, et see sul täitsa purudeks, et osta uus. :d

Re: Bmw e46 320d turbo ?

Postitatud: 04.06.2013 20:28 34
Postitas Tauri_J
110kw turbo ei sobi 100kw-sele

Re: Bmw e46 320d turbo ?

Postitatud: 04.06.2013 20:47 45
Postitas Fytch
Palju neil vahet on v mis neil vahet on ?

Re: Bmw e46 320d turbo ?

Postitatud: 04.06.2013 20:54 36
Postitas Tauri_J
ühte juhitakse vaakumiga teist elektriga

Re: Bmw e46 320d turbo ?

Postitatud: 05.06.2013 07:06 05
Postitas arnis
http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/S ... brication/" onclick="window.open(this.href);return false;

Siit näeb, et seda S167A=no varianti kasutati ka uutematel autodel, kuid kui turbo
on käes, on kerge selgeks teha, kumb ta siis on, elektrilise või vaakumjuhtimisega.

Re: Bmw e46 320d turbo ?

Postitatud: 16.06.2013 11:55 05
Postitas Russel
arnis kirjutas:..Keegi võiks foorumis oma kokkupuuteid
jagada, seoses turbokompressori taastamisega..
Minu autol on Jaak Kuuli poolt taastatud turbo. Võll läks pooleks. Taastatud turboga olen sõitnud alates eelmise aasta oktoobrikuust, umbes 15 000km.

Re: Bmw e46 320d turbo ?

Postitatud: 09.08.2017 13:35 09
Postitas oke139
Kuna olen turbo uuringutel siis lisaks ka endapoolt kogutud infi, googeldades võib selle teema leida ja siit ka veidi vale infi koguda...
110kw ehk m47n mootoril kasutati nii vaakumit kui elektrit, varasematel kasutati vaakumjuhtimist, hilisematel elektrit.
100kw mootoril on gt1549V turbo, 110kw on GT1749V turbo.
Realoem näitab, et 110kW turbo peaks sobima tootekoodi järgi 100kw-sele ja ka ise usun seda, muidugi tuleks siis võtta vaakumiga variant. Endal kahjuks/õnneks on juba korralik turbo 100kw-sel seega proovida ei saa. Muidugi võiks teha ka veidike VNT-e kaarte ümber aga olulisi muutusi turbode vahel ei tohiks esineda.