1. leht 1-st

Mure tmp

Postitatud: 03.12.2005 12:28 24
Postitas Golden
Probleem on selles kui auto kohapeal käib läheb ilusti mootor soojaks aga kui sõidan siis tmp langeb milles võiks asi olla

Postitatud: 03.12.2005 12:32 51
Postitas lauri86
termostaat kinni jäänud suure ringi peale ilmselt, kuidas kohapeal soojaks läheb, kiiresti või võtab omajagu aega?

Postitatud: 03.12.2005 12:35 11
Postitas Golden
lauri86 kirjutas:termostaat kinni jäänud suure ringi peale ilmselt, kuidas kohapeal soojaks läheb, kiiresti või võtab omajagu aega?
---------------------Kohapeal läheb ilusti soojaks

Postitatud: 04.12.2005 20:53 01
Postitas Jarlo
Kõige tüüpilisemad peetis termostaadi tunnused. Mul ka eelmine talv see läbi elatud.

Postitatud: 21.01.2006 22:07 29
Postitas Siim_K
Panen ka siia teemasse oma mure;)

nimelt on ka nii et temp läheb alla sõites(no väljas ikka kõva pakane ka) aga tundub et siis see suur ring käib kogu aeg, sest kohapeal temp on normaalne...

SIIT ka küsimus, mida tähendab NORMAALNE temperatuur BMW mootoritel? ÜLDISELT

Aga kui ei saa üldiselt vastata siis paluks temperatuuri vahemikku M20B25 mootorile, et millal see termokas avaneb ja kuidas sellest aru saab näidkut vahtides?

Veel üks küsimus, kas tehakse ka erineva avanemis temperatuuriga termokaid E30-tele(2.5-le kui jälle üldiselt ei saa;)


Äkki saaks inffi!?
Siim@oleks tänulik :cool:

Postitatud: 21.01.2006 22:43 01
Postitas hollow
termostaate on 86 ja 92 kraadi
mina aga leian, et mitte termostaat ei ole peetis vaid lihtsalt nii kylm, et sõites jahtub maha auto... -25 kraadise külmaga sõites 60km/h on radika juures temperatuur umbes -60 kraadi... ta nagu peakski maha jahtuma või nii... kui suur on tõenäosus, et kõigil BMW omanikel nüüd järsku on termostaadid läbi ja kõigil lahtises asendis (99% juhtudest jääb termostaat kinnisesse asendisse)

vaata paar teemat all pool on teema papp ja e36

Postitatud: 21.01.2006 22:52 53
Postitas ruut
hollow kirjutas:(99% juhtudest jääb termostaat kinnisesse asendisse)
kuskohast selline väide pärineb? tundub veidi uskumatu. ise olen kuulnud/kohanud valdavalt juhtumeid, kus termostaat lõpetab töö avatud asendis.

Postitatud: 22.01.2006 00:20 07
Postitas kaidu
ja minul lõpetas ükskord dermostaat töö kinnises asendis ja oligi plokikaan peetis .mul ei lähe kulmaga termostaat lahtigi kui juhtub lahti minema siis kukub järsult

Postitatud: 22.01.2006 00:58 10
Postitas Aaro
Jahtumise poole pealt ütleks siis ka paar söna.
Söitsin täna maanteel ligi 50km kiirus häbi häbi oli nii 110 - 130 km/h väljas kraade -20, temperatuur minu masinal ei langenud mitte kriipsu võrragi alla e. temp. seier oli täpselt keskel.

EDIT unustasin lisada, et mingeid nõukogude liidu aegset pornot masinale nagu radika kinnikatmist ei ole tekitanud.

Re: Mure tmp

Postitatud: 22.01.2006 02:03 49
Postitas Indrek I
Golden kirjutas:Probleem on selles kui auto kohapeal käib läheb ilusti mootor soojaks aga kui sõidan siis tmp langeb milles võiks asi olla
Mis autoks ja mis mootor ,sellised asjad võiks alati ikka mainida

Postitatud: 22.01.2006 10:30 06
Postitas toom
Siim_K - le, et minu bmw peab vist normaalseks temperatuuriks seda, kui temp näidik on täpselt keskel, sinnamaani tõuseb ta suhteliselt kiiresti ja jääb pidama. Üle selle on läinud sinult eelmine aasta EOS ralli ajal, kui oli paar kilomeetrit hääästi aeglast venimist (siduriga mängimist).

Postitatud: 22.01.2006 10:38 23
Postitas Tarvo
kalju kirjutas:Jahtumise poole pealt ütleks siis ka paar söna.
Söitsin täna maanteel ligi 50km kiirus häbi häbi oli nii 110 - 130 km/h väljas kraade -20, temperatuur minu masinal ei langenud mitte kriipsu võrragi alla e. temp. seier oli täpselt keskel.

EDIT unustasin lisada, et mingeid nõukogude liidu aegset pornot masinale nagu radika kinnikatmist ei ole tekitanud.
Niii ta peabki olema.

Postitatud: 22.01.2006 11:33 33
Postitas tauno666
oli endal sama jama...vahetasin termostaadi ja asi korras!

Postitatud: 22.01.2006 13:54 19
Postitas Siim_K
Et siis mootorile parem osta 82kraadine termokas?
ja kui seier on keskel=normaalne töörežiim nii talvel kui suvel???

Tänud vastajatele,
Ega ilmselt minu masinal seda termokat keegi vahetand ei ole küll:)

Postitatud: 22.01.2006 16:25 09
Postitas truumu
Meie kliimas 88*C parem

Postitatud: 22.01.2006 21:35 48
Postitas Siim_K
Nonii, nüüd süda rahul sest peale veepumba ja termostaadi vahetust on seier jälle ilusti keskel ja seda umbes 5min möödudes hommikusest käivitamisest! ja bensukulu ka ca liiter vähem!!! tõsijutt!(linnas sõites)

Et kui kellelgi veel see jama siis....papp kätte ja poodi ja vahetus ja kõik ok!