1. leht 1-st

diisli käivitus

Postitatud: 21.12.2005 21:29 16
Postitas rixa
Kas see on normaalne, et diislit käivitamiseks peab 3-4 sekundit käiama ja kui ei ole, siis milles võib põhjus olla?
Kuna esimene diiselmootoriga auto, siis ei oska ise midagi arvata.
Kütusekulu on muidu vist ok, maanteel 7 kanti ja linnas 9 kuskil.
Autoks siis 330xd 2001st aastast.

Postitatud: 21.12.2005 22:18 54
Postitas AARE540
Kas sa eelsoojendust ikka kasutad enne käivitust? Ei ole sõiduautode puhul küll diisliga kuigi palju kokku puutunud kuid niipalju kui olen, aitab eelsoojendus diisli käivitamisele TUBLISTI kaasa... :roll: Olen seda kogenud ka kallite metsamasinate puhul...

Postitatud: 21.12.2005 22:29 27
Postitas rixa
Rumal küsimus, aga kuidas see käib? Süüdet sisse keerates hakkab korraks kollane spiraali tuli põlema, aga see on hästi korraks.

Tuleb kuskilt auto manual otsida ilmselt.

Postitatud: 21.12.2005 22:47 01
Postitas AARE540
Nu vat seal see teema ongi. Kui süüte sisse keerad, siis kohe ei käivita, vaid hoiad niikaua võtit käivitamisele eelnevas asendis niikaua kuni see spiraal ise kustub, siis annad starterit ja usun, et peaks asi laksust käima, nii uue auto puhul ei tohiks kuni -20 mingit probleemi olla :) Proovi :) Kui sa võtme sellest asendist üle keerad siis muidugi kustub see kohe :D
Rumala küsimuse kohta- küsija suu pihta ei lööda :)

Postitatud: 22.12.2005 11:31 56
Postitas rixa
Tundub, et selles ikka viga ei ole. Hommikul põles see spiraal jah mõne sekundi kauem - ilm oli ka külmem. Imelik on ka see, et sooja mootoriga läheb isegi natuke kehvemini käima veel.

Panen vist UM'i diagnostikasse aja kinni.

Postitatud: 25.12.2005 12:28 43
Postitas rixa
Täna hommikul jõudis siis asi selleni, et enam starterist ei käivitunud.
Sai oma aku tühjaks, sai juhtmetega - isegi ei luba mitte.
Lõpuks proovisime tõmmata ja kohe läks matsust - 5m sai tõmmatud umbes.

Ei saagi nagu aru, kui kuskil midagi umbes oleks, siis ta ju ei käiks ka korralikult, aga selllega pole mingeid probleeme.

Postitatud: 25.12.2005 16:18 28
Postitas krs
Mul oli e36 umb sama jama(pikk käivitus ja jne), aitas kõrgsurvepumba regull ja mingi tagasivoolu regull. Tartus Dias tehti. Asi korras(käivitub hetkeliselt). Diisliga võib vilets aku ka põhjuseks olla.

Postitatud: 25.12.2005 16:55 00
Postitas Raino
Diisli põhi vead talve tulles

Kehv aku
Väsinud starter
eelsüüte küünaldest mõned läbi

Kui on aku on kehv ning starter kah veel kollitab siis on küll jama.

Postitatud: 04.01.2006 10:18 16
Postitas rixa
Nüüd siis niikaugel, et UM-is leiti, et 6-st pihustist 4 läbi täitsa. Kas 5000 EEKi/tk. ongi normaalne hind või on mingeid odavamaid alternatiive ka?

Postitatud: 04.01.2006 10:50 34
Postitas Hans
Romulad läbi kammida!
Võid ka siit foorumist Valdeku kontakti otsida või www.hot.ee/impulss
Valdek suur diisli fänn, võibolla leiab lahenduse või on tal kohe midagi pakkuda.

Postitatud: 04.01.2006 11:07 47
Postitas Raivo
rixa kirjutas:Nüüd siis niikaugel, et UM-is leiti, et 6-st pihustist 4 läbi täitsa. Kas 5000 EEKi/tk. ongi normaalne hind või on mingeid odavamaid alternatiive ka?
Karm värk.
Vaatan, et alles ostsid auto ja juba selline ebameeldiv üllatus.

Kas Karla-auto vms diislite spetsremondi kohad ei suuda mingit lahendust pakkuda?

Postitatud: 04.01.2006 11:39 24
Postitas Raino
rixa kirjutas:Nüüd siis niikaugel, et UM-is leiti, et 6-st pihustist 4 läbi täitsa. Kas 5000 EEKi/tk. ongi normaalne hind või on mingeid odavamaid alternatiive ka?
oho
Kuidagi karm hind..

Lihtsam on lasta pihusti otsad ära vahetada.Neid saab vahetada ainult viiel pihustil sest see pihusti mis on juhtmega tuleb täis tükis välja vahetada.
UMi hinnad on pisut kirved.On teisigi kohti kus saab seda lasta teha.

Postitatud: 04.01.2006 11:55 23
Postitas rixa
Tänud vastuste eest. Hetkel oli lihtsalt nati paanika, kuna auto üldse enam ei käivitunud. Lasin 2 kõige rohkem läbi olevat ära vahetada.
Ülejäänutele hakkan siis alternatiive otsima.

Postitatud: 04.01.2006 12:51 29
Postitas Raino
rixa kirjutas:Tänud vastuste eest. Hetkel oli lihtsalt nati paanika, kuna auto üldse enam ei käivitunud. Lasin 2 kõige rohkem läbi olevat ära vahetada.
Ülejäänutele hakkan siis alternatiive otsima.
Kiirustasid pisut ma oleks leidnud Sulle terve komplekti kasutatuid mis väga ok töötavad.

Postitatud: 05.01.2006 20:55 03
Postitas rixa
Hetkel siis suur häda möödas. Auto käivitus ka hommikul, nagu minu arvates diisel peaks käivituma - st. paremini kui suvaline bensukas.
Ära sai vahetatud II ja IV silindri pihustid. Tulevikus siis ilmselt tuleb vahetada ka I ja III silindri oma.

Postitatud: 10.01.2006 20:50 09
Postitas 325diisel
td/tds mootoritel saab küll vahetada pihusti otsa neljanda silindri pihustil millel juhe taga. ise oma masinal vahetasin kodus ära, pärast kontrollisin töökojas ja töötas nagu peab. ega seal pole muud vahet võrreldes teiste ülejäänu viie pihustiga kui mingi raud pulk vedru keskel mida teistel pole. kahjuks uuemate mootorite pihustitest ei tea midagi.