1. leht 2-st

Häda M54B25 mootoriga

Postitatud: 19.10.2013 20:35 38
Postitas marek255474
Nimelt, ühes töökojas suudeti klapikambrikaane vahele nii palju silikooni uhada, et õlivahetusel selgus et terve õlifilter ja selle plänn olid silikoni juppe ja puru täis. Küsisin UM et kuidas aasja korda saaks, sealt vastati et tuleks kogu mootor lahti kakkuda ja kõik manuaalselt ära puhastada. Samas töökojas väideti ,et õlifiltri juures olev ülevääluklapp suunab õli tagasi karteri ja see sodi ei tohiks ülituskanalitesse jõuda. Et küsimus siis laiali ringile, et mis peale hakata ja mis töösid töökojalt nõuda.

tänades

Re: Häda M54B25 mootoriga

Postitatud: 20.10.2013 09:33 34
Postitas ooDDoo
Klapikambri kaanel on ainult 2 kohta mootori tagaosas kuhu silikooni tuleb panna.

Re: Häda M54B25 mootoriga

Postitatud: 20.10.2013 14:31 30
Postitas marek255474
Arusaadav, aga probleemiks on see, et juba on pandud ja kõik kohad täis seda. Et mootorit puhtaks saada, peaks kõik laiali kakkuma või on võimalik ,et silikon ei sattunud õlituskanalitesse. Olen kuulnud, et õlifiltril on ülelöögi klapp, mis suunab õli mootori kui filter läheb umbe. Kas on see tõene jutt või suunab see hoopis tagasi karteri ja silikoni ei sattu mootori õlikanalitesse?
Et mõni BMW ekspert võiks arvamust avaldada, kas peaks kogu mootori laiali võtma ja kõik kanalid ja asjad üle vaatama või piisab kui karter puhastada ja klapikambrikaan silikonist puhtaks teha. uus õli on juba sees ja klapikamber iseenesest oli puhas ja uus filter ja õli oli ka puhas.

ET KAS VÕTTA TÜKKIDEKS VÕI PIISAB NATUKESEST PUHASTAMISEST JA HÜDROTÕUKURITE VAHETUSEST.

tänades

Re: Häda M54B25 mootoriga

Postitatud: 21.10.2013 07:43 06
Postitas marek255474
tere.

Klõbisema hakkas, siis töökojas arvati,et hüdrotüukuri viga. siis soovitati mul õli ära vahetada, et äkki õli vana juba ja siis ma selle silikoni asja avastasingi. hüdrotõukur klõbiseb siiani.

ma pean tööle nüüd tõttama , aga keegi hea inimene võiks mulle Helsitada ja lühidalt nõu anda, mis teha vaja oleks. Siis saan töökojale garantiitöö kätte anda.

5280134 ette tänades..

Re: Häda M54B25 mootoriga

Postitatud: 22.10.2013 22:08 11
Postitas arnis
marek255474 kirjutas:Nimelt, ühes töökojas suudeti klapikambrikaane vahele nii palju silikooni uhada, et õlivahetusel selgus et terve õlifilter ja selle plänn olid silikoni juppe ja puru täis. Küsisin UM et kuidas aasja korda saaks, sealt vastati et tuleks kogu mootor lahti kakkuda ja kõik manuaalselt ära puhastada. Samas töökojas väideti ,et õlifiltri juures olev ülevääluklapp suunab õli tagasi karteri ja see sodi ei tohiks ülituskanalitesse jõuda. Et küsimus siis laiali ringile, et mis peale hakata ja mis töösid töökojalt nõuda.

tänades

Loogiline lahendus oleks selline, et nad võtavad selle uuesti lahti, eemaldavad selle jama, mis nad valedesse kohtadesse toppisid ja vähemalt igalt poolt veel kuhu ligi pääseb.
Kui filter on korras, siis ei tohiks tahked ained õlituskanalitesse ronida. Õlifiltri korgi avamisel võib teatud osa purust aga teisele poole filtrit jõuda ja siis küll piisab ühest kuupmillimeetrisest tükikesest.
Aga kui tekkis klõbin, siis töö võta vastu alles siis, kui see klõbin on kadunud :D
See, kes toob auto remonti, ei pea valima, mida vaja teha kui remonditavas kohas käkk kokku keerati.
Korda on vaja teha see, mis nende tulemusel tuksi läks. Kui õlituskanalid näiteks oleksid ummistunud
ja kõik saaled ja tontteab mis veel surnuks kulunud, siis tuleb lihtsalt kõik ära vahetada. Ka diagnostika
ei ole sinu töö. Kui nad keelduvad seda tegemast, siis pead minema UM-i ja sealt saadud arve viima sinna, kus tööga hakkama ei saadud :) Enne aga vaja kõik kirjalikult kirja panna ja allkirjastada, soovitavalt digiallkirjaga.

Ma küll pole kindel, aga minuteada on õlifiltri juures ainult kaks auku, in ja out. Teine asi on see, et vaevalt see silikoon nüüd filtri ära ummistas. Silikoon ei ole väga ummistava toimega.

See on nende valida, mida nad teevad. Panete kirjalikult kirja, et nemad teevad hetkel nagu arvavad õigeks ja kui 2 aasta tekib suur probleem, siis nad vahetavad sul terve mootori :D Sa pead mõistma andma, et see, kuidas nad praegu käituvad, on nende enda mure, kuna nende ainsaks alternatiiviks on ettevõtte kinni panna :D

Re: Häda M54B25 mootoriga

Postitatud: 22.10.2013 22:20 35
Postitas arnis
Esimesel kuuel kuul ekspertiis toote/teenuse müüjal :roll: Oli vist nii.
No kui olid probleemid õlivooluga, siis miks mitte öelda, et nukkidel kulumise jäljed vms.
Leida see silikoonitükike on küll keeruline.
Igaks juhuks tuleks praegu registreerida ametlikult see, et silikoon on seal ja tegi oma pahandust.
Pärast seda seal ei ole ja öeldakse, et me ei pannudki sinna mingit silikooni (mis on samuti vale).

Re: Häda M54B25 mootoriga

Postitatud: 22.10.2013 22:29 42
Postitas arnis
Kaldkriips asendab antud lauses sõna "või". Kui ma poleks kirjutanud sõna "toode", oleks mõni tark kirjutanud: "Sama kehtib ka toodete kohta!", mis on õige.

Ja muideks, väga haruldastes olukordades on võimalik süüdistada ka silikooni müüjat (kui tema müüs toodet antud tööde jaoks, kuid silikoon näiteks ongi sellise omadusega, et muutub selliseks antud olukorras ja paki peal on kirjas: "konsulteerige edasimüüjaga"). See ei ole aga antud teemas arvatavasti aktuaalne.

Re: Häda M54B25 mootoriga

Postitatud: 22.10.2013 22:51 25
Postitas arnis
Silikoon või juhendi järgi mingi "drei bond 1209" peaks teatud kohas käima jah.
Pole sellega kunagi kokku puutunud, aga kui juhendis on nii kirjas, siis seega peaks käima.

Kui töökoda küsiks kliendilt juhendeid või kuulaks kliendi ebaprofessionaalseid nõudeid,
siis see ei ole enam väga hea töökoda sel juhul. Lisaks, kui paberil ei ole kirjas, et
"blabla tegevus oli tehtud/mitte tehtud kliendi soovil, vastutus xx asja eest asub kliendi kanda",
siis nagu öeldud, möla peale remonti/mitte remonti üles ehitada ei saa.

Antud olukorras ei saa garantiid üles ehitada mingi asja/objekti peale.
Garantiiremonti võib aga üles ehitada teenuse peale, mis rikkus kasutatud detailide koostu (mootor).
Põhimõtteliselt, paras k*pp, aga kui tõestusmaterjal, et töökoda süüdi, on olemas, siis lahendatav.
-ja mis kõige olulisem, kas on tõendatud, et hüdrotõukuris oli sama materjal, mida topiti kaane vahele ja see tingis tõukuri kinnijäämise või nukkvõlli sööbimise.
Sellega seoses on olemas selline väga imelik väljend: "on vajalik ja piisav".
On vajalik ja piisav tõestada võõrkehade olemasolu ühtses süsteemis (mootori õlitussüsteem), et tõestada õlitusprobleemi tagajärgi. Ekspertiis nii keeruliste asjade vastuväitmise puhul saaks abi ainult antud mootori ametlikult esindajalt (UM?), kes vaevalt kinnitaks, et silikoon õliringis ei võinud seda teha :D

Re: Häda M54B25 mootoriga

Postitatud: 23.10.2013 07:49 36
Postitas marek255474
Igatahes, nukid on maas hüdrotõukurid väljas ja nende väitel on kõik puhas ja ma ise vaatasin ka aga ei leidnud mingeid tükke. Samas sai aga klapikambri kaan ülesse pildistatud, millele oli silikoni nagu tavaotti pöidlaga määritud.
Töökoda arvas et peaks puhas olema ja vahetati hüdrotõukurid ära ning mootor pannakse kokku.
Samas tekkis viimastel päevadel ka ülekuumenemis probleem ja jahutusvedeleiku pressib ka paisupaagi vahelt välja kui saavutab töötemperatuuri. UM arvas et sele põhjustajaks võis olla piisarud õlitus mingis mootori osas milletõttu kaan on kõveraks läinud!?
On see võimalik üldse?
Töökoda igatahes väldib plokikaane mahavõtmist et kindel olla. Kahtlane?

Re: Häda M54B25 mootoriga

Postitatud: 23.10.2013 09:03 30
Postitas teet82
marek255474 kirjutas:õlitus mingis mootori osas milletõttu kaan on kõveraks läinud
Kui seal kehva õlituse tõttu midagi nii kuumaks läks, siis pole seal ju midagi alles nendest metallpindadest, see jutt natuke imelik UM suust. Kui nukkvõllid pöörlesid kuivalt plokikaane sees, siis peaks vast ka õlirõhu tuli samal ajal armatuuris särama?
Ei tahaks uskuda, et midagi õlikanalitesse sattus läbi õlifiltri, seni kuni filter ise terve. Ülerõhuklapp peaks asuma ikka õlipumbas ja see laseb ülemäärase rõhu korral õli tagasi karterisse. Õlipumba ees olev sõel ummistub vast kergemalt kui õlifilter, sest sõela "pindala" oluliselt väiksem. Ja kui mingil hetkel oli seal midagi ummistunud, siis võib see "tiks" vabalt ka saaledes olla.. Aga eks selgub, kui mootor uuesti kokku saab, loodame parimat.

Re: Häda M54B25 mootoriga

Postitatud: 23.10.2013 10:17 40
Postitas arnis
Millega registreerisid ülekuumenemise? Varjatud menüüst? Mis number täpsemalt tuleb?
Anna see auto ära töökojale ja ütle, et sõitke sellega x minutit nii, et temperatuur
oleks 85-95 vahel. Kui hakkama ei saa, siis tehke korda.
Ega see õli ühest/kahest kohast läbi ei käi. Väntade liugpindu vist ei näegi, ilma et
vändad maha võtad, parandage kui eksin.
Kaan kõver=ülekuumenemine on üsna levinud värk. Ja mina kui füüsikahuviline, võiksin
öelda, et ajutine õlitusprobleem võiks vabalt kaane temperatuuri mõnes kohas ajada
üle 150, isegi rohkem. Muidugi valesti kokku panna (tõenäosus on väga suur, kuna juba
panid silikooni valesti, mis seal Nm-st rääkida) põhjustaks samamoodi hunnik probleeme.

Re: Häda M54B25 mootoriga

Postitatud: 23.10.2013 12:25 24
Postitas arnis
1) Küsija suu pihta ei lööda. See kehtib kõigile vast.
2) Palutud oli parandada kui ma eksin, mitte halvustada
3) Pole teada, mida su postitus üldse tähendama pidi. Mis on väide?
4) Ma väidan seda mida ma tean, mõnikord eksin
5) Sina väidad seda mida sa tead, mõnikord eksid

miks üldse pandi silikooni?
Keegi ei hakanud kohe mölisema: LOLL OLED, MIDA SA AJAD, PISTA PEA MULLA ALLA!
Viisakalt oli vihjatud, et ainet tuleb kasutada, keegi ei teinud sellest uut alateemat.
Ärme kuluta aega emotsioonide peale, ei siin teemas, ega ka igas teises teemas,
ei täna, homme, ega ka poole aasta pärast.

http://www.prussianmotors.com/Empower/P ... 291_01.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Nagu näha, siis võllide liugpindade uurimiseks/vaatlemiseks/mõõtmiseks on vaja need maha võtta.
Aga see ei ole tähtis. Ohver ei pea selliseid asju tegema. Tema peab saama korras asja.
Ja keegi ei garanteeri, et probleem oli ainult tõukuritega või ainult nukkvõllidega. Võõrkehad
õlitussüsteemis võivad olla kusiganes ja oodata seal päris mitmeid kilomeetreid.

Re: Häda M54B25 mootoriga

Postitatud: 23.10.2013 18:15 36
Postitas marek255474
Ok tänud kõigile arvamuste eest. Tundub, et siin läheb jamaka ära et lõpetame selle teema siinkohas ära.

Tänud.

Re: Häda M54B25 mootoriga

Postitatud: 23.10.2013 18:34 21
Postitas teet82
Ootaks isiklikult huviga tulemusi siia teemasse autorilt.
Ja minu soovitus oleks järgmisena kindlasti karteripõhi alt võtta, juhul kui see "tiks" ei kao. Õlipumba sõel on ju nagunii vaja puhastada, ühtlasi saab siis otsida metallipuru karteri põhjast ja sõela küljest.
On enda praktikas päris mitu kogemust, kui tahaks uskuda hüdrotõukuri häält ja äkiliselt saab sellest väikesest "tiksust" kolin. Kui õigel ajal jaole saab, siis piisab vast ainult saalede vahetusest. Ja esimesena läheb kõige kaugemal asuv silinder, ehk siis kuuenda silindri saalet võiks hoolega uurida.

Re: Häda M54B25 mootoriga

Postitatud: 24.10.2013 18:25 17
Postitas marek255474
ex ma vaatan, kui kätte saan, kas klõbin on kadunud ja kõik korras või on veel hullemini katki. Hoian kursis arengutega

Re: Häda M54B25 mootoriga

Postitatud: 19.11.2013 21:07 17
Postitas marek255474
Ja jätkub minu BMW ikalduste ja hädade seeria. vahepeal siis juhtunud sellised asjad. Saadi siis uued hüdrotõukurid sisse, siis murti paar karteri polti ära, ei saadud Vanost kokku- noh ikka juhtub. Siis suudeti kolmandal silindril küünlapesal vint maha saada. puuriti siis üle saadi mingi vahe jupiga siis pidama.
Olin juba päris elevil et äkki saab see ikaldus läbi. ja siis :O Häving suudeti parem poolne nukkvõll ära murda või mis iganes sellega tehti, et see pooleks läks. Ja siin ma olen juba 2 nädalt ajatakse nukkvõlli taga kuid õiget pole keegi leidnud.

Re: Häda M54B25 mootoriga

Postitatud: 20.11.2013 00:21 32
Postitas Smart49
marek255474 kirjutas:Ja jätkub minu BMW ikalduste ja hädade seeria. vahepeal siis juhtunud sellised asjad. Saadi siis uued hüdrotõukurid sisse, siis murti paar karteri polti ära, ei saadud Vanost kokku- noh ikka juhtub. Siis suudeti kolmandal silindril küünlapesal vint maha saada. puuriti siis üle saadi mingi vahe jupiga siis pidama.
Olin juba päris elevil et äkki saab see ikaldus läbi. ja siis :O Häving suudeti parem poolne nukkvõll ära murda või mis iganes sellega tehti, et see pooleks läks. Ja siin ma olen juba 2 nädalt ajatakse nukkvõlli taga kuid õiget pole keegi leidnud.
mulle tundub et oleks aeg vist remonditöökoda vahetada.

Re: Häda M54B25 mootoriga

Postitatud: 20.11.2013 07:38 59
Postitas marek255474
Jep kogu see kammajaa on samas töökojas algusest peale. eile uurisin et kust uut nukkvõlli saaks, polegi saada . väljamaalt saaks tellida mingi 600 euri eest, aga siis ka ei tea kas korralik on. Ma lasen veel neil natuke jamada, kui asja ei saa siis tuleb juristide abi kasutada.

Re: Häda M54B25 mootoriga

Postitatud: 20.11.2013 11:12 20
Postitas teet82
Teema kisub kahtlaseks tõesti :D
Neid nukkvõlle on muidu näiteks Saksamaal piisavalt saada, läbi Ebay tellides oleks umbes viie tööpäevaga siin, hind umbes 60 EUR pluss saatmine. See 600 oli vast näpukas lihtsalt..
Kui see tõsin teema ikka, siis ammu oleks pidanud uue mootori panema juba. See mootor nõuab mõningaid spetsiaaltööriistu, eriti vanose osas. Kui neid seal töökojas pole, siis vaevalt see õigesti kokku saab. Ka nukkvõlli puhul BMW hoiatab, et seda on lihtne ära murda ilma vastava tööriistata. Selge see, et keegi ei hakka seda ülikallist rakist ostma endale, aga siiski võiks remondimees olla kuulnud sellest ja olla ettevaatlik :?

Re: Häda M54B25 mootoriga

Postitatud: 20.11.2013 11:18 01
Postitas Madis.
Töökojast tahaks pilti näha küll. Teaks vältidagi.

Re: Häda M54B25 mootoriga

Postitatud: 30.11.2013 17:05 03
Postitas marek255474
Sain 2 päeva tagasi auto kätte. Olid tallina kandist bmw lammutusest nukkvõlli ikkagi saanud. Nüüd järgmised hädad, roolile on lõtk tekkinud käib kuskil 1-2cm tühja enne kui keerab, enne seda polnud. Jahutusvedeliku tuli, mis peaks süüte sissepanekul korra põlema minema nagu enne, kuid enam ei tee seda. samuti kadus jahutusvedelik kuhugi ära ja siis ka ei läinud põlema.( võis ka olla et vedelik läks mootoris laiali, mitõttu ka oli juurde vaja valada). Mis aga põhiline , auto käib nagu traktor, külmat käivituded sureb 1 korral välja, siis jääb tööle aga nagu 3 silindriga max. pöörded kõiguvad, tahaks nagu koguaeg välja surra. kui läheb soojaks siis töötab paremini samas tühikäigul ikkagi jätab vahele. Käisin ülevaatusel heitgaasid olid korras, kellelgi idee millest võib olla? Samas gaasipedaali tuleb päris palju vajutada, et reageeriks, vb on gaasi hoovastik valesti tagasi pandud ?

Või mis targad mehed arvavad?
Ma töökoja nime avalikustan hiljem, igaksjuhuks kui läheb juriidiliseks, et keegi mind laimamises või teab millest süüdistama ei hakkaks.

Re: Häda M54B25 mootoriga

Postitatud: 30.11.2013 17:33 29
Postitas ooDDoo
Kui eelnev jutt kõik tõele vastab siis ei tasu imestada kui tüübid jahutusvedeliku tule mehaaniliselt jäädavalt kustutanud on . Ja roolilatt on mõne teise autoga vahetusse läinud.

Re: Häda M54B25 mootoriga

Postitatud: 30.11.2013 18:28 57
Postitas Chris_P
ütle siis juba mis töökojaga tegemist...
korralik tsirkus käib sul

Re: Häda M54B25 mootoriga

Postitatud: 01.12.2013 11:37 06
Postitas marek255474
Panen meile kõik hädad kirja mis märkasin, ja saadan neile, homme viin auto ka neile las teevad korda.
Ütleme, nii et need kes tartus ei ela neil pole vaja seda töökoda karta.

Re: Häda M54B25 mootoriga

Postitatud: 01.12.2013 11:52 12
Postitas ooDDoo
Kindlam oleks kusagile norm kohta viia la lasta kasutatud mootor peale panna. kasutatud mootorid liiguvad vahemikus 250-500 eur

Re: Häda M54B25 mootoriga

Postitatud: 10.12.2013 10:30 19
Postitas marek255474
Nii nüüd siis leiti, et vanose viga. Ei tea kui nad mootorit silikonist puhastasid sai nagu öeldus et vanos tehke ka puhtaks. Tehti siis lahti ja see oli ka läga täis omadega. lisaks vanose tihendid enam ei pea et ootan nüüd uusi tihendeid (millegipärast pole eestist saada). Igaks juhuks tellisin koos muude vanose jubinatega, mine tea on seal midagi muud ka ära jebinud.
Aga jah päris pikk protsess peaks mainima.

Re: Häda M54B25 mootoriga

Postitatud: 28.12.2013 11:37 43
Postitas marek255474
Selgunud on järgmised asjaolud. Nimelt möödunud nädala oleksime ärepealt surma saanud, kuna teie firma ei mõista oma tööd teha ja seab sellega ohtu teiste elud. Täpsemalt siis mis juhtus: Tankimise käigus avastasime et bensiini pumba tihendid ja kinnitus klamber ei ole kinni, mistõttu jooksi maha hulk bensiini, tekitades sellega looduse reostuse ja meiel otsese rahalise kahju. Teiseks oli ka bensiini pumba toitejuhtme klamber ära lõhutud, mistõttu oleks võinud auto käivitades ka põlema minna ja selle tagajärjel enam kui 2 iminest surma saada.

See on saaga esimene osa.

Teine osa selgus täna hommikul, kui eile hakkas auto imelikult kolisema. Auto ajasin täna kanalile ja avastasin siis järgmised puudused: Sillal on puudu osa kinnitus polte, mille tõttu on ära lõhkunud ka esisilla puksid ja sarniirid. Samuti oli lahti mootoripadja poldid, mis samut oleks võinud õnnetuse korral põhjustada mitmete inimelude kaotuse. Avastasin ka, et roolivõimendi kinnitus polt(poldid) on puudu ja roolivõimendi on lihtsalt rihmaga vastu mootori korpust kinni pigistatud! Lisaks on puudu ka mootori katte poldi katted!? Rääkimata veel muudest hädadest, mis kõik pole veel ilmsiks tulnud.

Re: Häda M54B25 mootoriga

Postitatud: 28.12.2013 14:40 33
Postitas Chris_P
mis firma?? kes neid töid sul teostas siis?????!?!?!?!

Re: Häda M54B25 mootoriga

Postitatud: 28.12.2013 15:38 29
Postitas redline
LilengineBmw kirjutas:mis firma?? kes neid töid sul teostas siis?????!?!?!?!
+1, uskumatu lausa :lol:

Re: Häda M54B25 mootoriga

Postitatud: 28.12.2013 17:08 29
Postitas Smart49
Ma arvan et nüüd oleks küll vist õige aeg see firma avalikustada,vastasel juhul tundub see teema mulle kummaline.