1. leht 1-st

E46 AKU TULI.

Postitatud: 16.12.2013 15:44 40
Postitas fuji
Tere. Olen aeg-ajalt seda foorumit uudistanud ja saanud autode kohta head nõud. Nüüd endalgi suur mure, nimelt auto ei taha enam käima minna. Aku tuli salongis vilgub ja jõudlus kaob tagant ära. Üks asjamees arvas ,et roolivõimu potsikust võib õli tilkuda generaatori peale ,kui see on liiga täis? Mõtlengi, et kas selline asi võib siis loogiline olla? Kontrollisin aku juhtmeid kõik ilusti küljes nagu peab. Autot enam käima ei saa kapoti all midagi ainult plõksub. Tahangi tead mis nõu Te mulle annate, kas generaatorit ise kuidagi puhastada? Muidugi kõige lihtsam variant on remonti viia ,aga vb lihtsalt selline väike viga, mingi kaitse läbi? Ühesõnaga kirjutaga arvamusi. AUTOKS BMW 320D 100 KW.

Re: E46 AKU TULI.

Postitatud: 16.12.2013 16:34 09
Postitas Tauri_J
sain aru su jutust et genekas peetis ja lasid aku tühjaks ja nüüd ainult starter plõksub...

genekas maha ja inspekteerida milles viga...ilmselt rootor või harjad.

Re: E46 AKU TULI.

Postitatud: 16.12.2013 18:02 31
Postitas illukas316
Alustuseks aku täis laadida, auto käima panna ja laadimispinge ära mõõta. Küll genekat jõuab ka maha kakkuda hiljem.

Re: E46 AKU TULI.

Postitatud: 16.12.2013 18:27 56
Postitas fuji
Ostsin peale uue aku ja kõik töötab nagu vaja. Seega generaator ei puutunud küll asjasse. Ainult ,et nüüd ei saa lahti aku tulest armatuuris :(

Re: E46 AKU TULI.

Postitatud: 16.12.2013 18:38 04
Postitas jass161
Sul võib ju uus aku olla, aga kui genekas ei lae, siis saab see ka tyhjaks :D. Vaata laadimine järgi testriga ja siis tegutse edasi :idea:

Re: E46 AKU TULI.

Postitatud: 16.12.2013 18:43 45
Postitas Tauri_J
see aku oli nüüd ilmselt suht mõttetu ost.

akutuld ei põhjusta aku.

Re: E46 AKU TULI.

Postitatud: 16.12.2013 19:11 59
Postitas fuji
Veel ju ei tea ,kas asi on genekas, panin uue aku peale, kohe hakkas tööle, sõitsin prooviks lihtsalt mõne kilomeetri. Eks siis mingi aeg näitab,kas asi on siis genekas kui aku ära sureb. Ja aku tuli hakkas põlema pärast aku vahetamist!! Ega ma nii blond ka pole, kui arvaksin ,et kui armatuuri hakkab akutuli põlema ,et siis tuleb uus aku osta, lihtsalt auto ei läinud enam käima.

Re: E46 AKU TULI.

Postitatud: 16.12.2013 19:25 55
Postitas Tauri_J
aga vaata varjatud menüüst aku laadimispinget.

TEST 9 on see

Re: E46 AKU TULI.

Postitatud: 16.12.2013 19:34 57
Postitas fuji
Mis, kus, kuidas? Sry, pole väga pädev auto alal. Saan ma seda omaljõul teha?

Re: E46 AKU TULI.

Postitatud: 16.12.2013 19:59 23
Postitas raler
Käisin omal ka just proovimas. Loe see teema läbi: viewtopic.php?t=20541" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: E46 AKU TULI.

Postitatud: 18.12.2013 12:41 40
Postitas fuji
Tere jälle. Proovisin endalgi seda testi teha aga mul väga ei õnnestunud sai selgeks küll kuidas asi toimima peaks, sain tööle ainult selle test 2, kus kõik näidikud läksid põhja ja tagasi. Teisi aga tööle ei saanud, liikusin sama moodi näiteks test 5, 6, 7, 9 peale aga viskab algusesse tagasi. Ei teagi mis valesti teen. :(

Re: E46 AKU TULI.

Postitatud: 18.12.2013 12:54 00
Postitas Tauri_J
Hoia peal nuppu. Tuleb ette test, siis vajuta uuesti. Seejärel klõpsa niikaua kuni tuleb ette 19. Siis oota korra, siis vajuta uuesti. Seejärel klõpsa kuni tuleb ette TEST 9 ja oota, ja ongi pinge lugem ees.

Re: E46 AKU TULI.

Postitatud: 18.12.2013 12:55 21
Postitas Tauri_J

Re: E46 AKU TULI.

Postitatud: 18.12.2013 14:20 51
Postitas fuji
Nonii, nüüd sain kätte küll selle asja. Tegin täpselt sama moodi, kui auto käima panin näitas mul 110/111, kuigi peal on uus aku 80 ampertundi. Ei teagi, kas see näitaja on siis hea või halb? Antud videos oli pinge kuskil 140 juures. Nii, et võib viga otsida ikkagi generaatorist?

Re: E46 AKU TULI.

Postitatud: 18.12.2013 16:11 42
Postitas jõmmu4
Ilmselgelt on generaatoris viga.Ja numbrid tähendavad,siis vastavalt 11.0 ja11.1 Õige laadimine algab 14 voldist ja mõned koma kohad veel juurde.

Re: E46 AKU TULI.

Postitatud: 18.12.2013 16:57 50
Postitas fuji
Jep, generaatoris ikka viga. 2 päeva uus aku peal aga nüüd enam käima ei saa ikka sama jama. Nii ,et generaator tuleb ikka välja vahetada. Nüüd mõtlen küll ,et lolli peaga sai uus aku ostetud, kasutu uus aku pole aga vana oleks veel ka käinud. Nüüd vaja sama summa eest mis uus aku generaator osta. Mis mul mõttekam siis teha oleks? saab kuskilt neid harju eraldi osta ja vahetada? või pean ikka ühestükis ostma?

Re: E46 AKU TULI.

Postitatud: 18.12.2013 17:34 07
Postitas illukas316
Keskmise tarbija jaoks on harjad pingeregulaatori üks osa ja eraldi ei vahetata. (Melasi auto pakub regulaatorit €117 eest tänase seisuga.)

Entusiasti jaoks aga on harjad vahetatavad ja maksavad nad u 4-5 EUR paar Tööriistamarketis. Vaja regulaator maha võtta, silikoonist kuigipalju puhastada, vanad harjad välja joota, uued parajaks viilida ja sisse joota. Lõpuks värske silikoon ka peale, et ühendused ei puutuks õhuga kokku ja seeläbi ei osküdeeruks.

(Melasi autost geneka pakkumine muide selline, et vahetusfondi pill €243.- + €200 korpus kui vaja ning €70.- vahetus.)

Vana aku võid ju foorumis maha müüa. Vastu talve peaks huvilisi küll olema.

Re: E46 AKU TULI.

Postitatud: 19.12.2013 12:26 13
Postitas illukas316
Kui ise vahetasin, siis polnud päris õiget saada. Parajaks tehtud harjad käivad mul varsti juba pool aastat probleemivabalt. Ma arvaks, et see ei ole nii kriitiline, et peab OE toodangut kindlasti kasutama.