e46 mootor läbi või veel taastatav veel

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
helloworld
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 03.01.2014 20:17 14
Peamine sõiduk: BMW 320

e46 mootor läbi või veel taastatav veel

Postitus Postitas helloworld »

Tere, autoks on 99aasta 320 2.0 Bensiin automaat

Igasugu vigu hakkas järsku tulema, loetlen ette kõik oma tähelepanekud mis mul selle auto kasutusega kogunenud on:

Viga nr1. Aku märk tuli ette ja enam ära ei lähe, armatuurilt valisin "salamenüüst" akupinge näitaja ja kohapeal käies kõik tarbijad kinni näitab 14 volti ja tuled plus ventikas ja raadio on 13,6 ja 13,7 selle vahel kõigub. Kas aku võib läbi olla ja mahtuvus vähenend ja auto tuvastab seda näidates aku märki? aku on 1 aasta vana ja vähe kasutatud. Varemalt kadus vahetevahel märk ära kah.

Viga nr2. Klapikambri tihend on vist läbi ja õli on üsna palju välja ajanud selle koha pealt kus on ees need ketid kambri sees, igalepoole õli läind ja mootor oma kuumusega ajab selle halvasti haisema kõrbema, võibolla on läind õli ka generaatorisse harjade vahele ja seepärat aku märk? Seal kus küünlad on oli näha et klapikambri tihendist läbi tulnud natuke õli ja all küünla ümber oli seda. Otseselt see ei tohiks karjuv probleem olla et õline on, samas töötamsie ajal näha küll pole et kuskilt tilguks, õlitase on ka normis ja kadunud kuhugile pole.

Viga nr3. Paisupaagi juurest justkui laseks läbi ja on näha märga peale sõitu, kui valan paisupaagi täis tosooli siis ta kaob üsna kiirelt sealt teatud piirini miinimumi või natuke alla selle ja psüib seal stabiilselt. Seega ei tasugi pidevalt täita seda ja las ollagi miinimumi peal või natuke alla selle et ei tekkiksi liiga suurt rõhku mis jahutusvedelikku välja ajab kui ka võibolla mootori sisse?

Viganr4. mootor läheb liiga kuumaks, 30 km sõitu juba mõjub nagu mõnel teisel masinal 100 km sõitu, suvel juba kätt põletavalt tuliseks läks mootor 20 km peale ja veel tule kohal asuv raud jupp samuti väga kuumaks, ja sügisel kinnise kapotiga masina iluvõre vahelt kaugelt oli näha kuumusest tingitud auru välja tulemas üsna mitu minutit peale seisma jäämist. Armatuuris pole kunagi üle 90 kraadi (mitte temperatuuri aga asendi kraad) seier edasi liikunud. Justkui vahel läheks eriti kuumaks ja vahel vaid kergelt soojaks samade kilomeetrite peale, ehk mingi andur kuskil juksib ja saadab vale signaali ajju?

Viga nr5. Suur kütusekulu ja ebameeldiv põletuslõhn sumpsist kui mootori õlikorgi avast. Pagiga saab sõita 600 km, umbes pool linnasõitu ja pool maanteesõitu. Keerasin õlikorgi maha ja auras lambiga vaadates sealt ja nuusutades selline kibe lõhn silmad kibedaks ajav nagu sibulat silma läind.
Kiirendusega probleemi pole ega mootori turtsumist. Klobinat ega kolinat ka pole ja töötab vaikselt mootor. NGK küünaldega uutega sai sõita vaid umbes 5000 km ja välja võttes olid väga tahmased ja kraapides tuli palju tahma neilt.
Ostsin uued kahe elektroodiga üldse ja denso firma omad. Käima minnes oli pidur väga kange, kuusest seismisest vist. Oskab keegi tagrem mingit teooriat ja materjali linkida küünalde ja nende elektroodide arvu kohta?
Pilt küünaldest:
Pilt
Ühe küünla puhastasin niipalju kui sai ära võrdluseks.
Kahtlustan et suur temperatuur mootoril ajabki küünlad tahmaseks, misjärel enam auto käimagi ei lähe. Käima uute küünaldega ei läinudki kohe vaid mingi 7 korda käiatasin kokku, nagu hakkas lubama ja siis jälle ei läind, kui õieti mäletan siis käima panemise ajal näitas aku pinget armatuuris 8 koma millegagi volti. Imelik heli oli paar sekundit kui käima läks selline metalne või krabisev.
Süütepoolid välise vaatluse phjal ok väljaarvatud värvi pragunemised kõikidel mõlemalpool pooli.
Pilt poolidest:
Pilt

Kas on võimalik et jahutusvedelik lekib mootorisse või põlemiskambrisse mis võib neid küünlaid niimodi kärsatada ja haisu teha?

Oodatud igasugused teooriad ja soovitused mida järgmiseks teha, vahetada, mõõta, avada ja sisse vaadata ja testida ning mis mida maksab umbes ja kelle juurde viia seda masinat kus normaalsed mehed normaalsete hindadega, kapikambri kaane tihendi võin ise ära vahetada ehk mootori sisu annab uut kõneainet mida siia postitada.
Kasutaja avatar
Marko
Huviline
Postitusi: 1431
Liitunud: 18.06.2006 22:43 37
Asukoht: Tallinn

Re: e46 mootor läbi või veel taastatav veel

Postitus Postitas Marko »

Lase korraliku survekaga kapotialune korralikult puhtaks sellest õlist ja vaheta klapikambri tihend ära ja puhasta ja kontrolli genekal juhtmed/harjad ära.
Küünlad telli margi/vin koodi järgi, esinduses pole need nii kallimad kui tava autopoest osta, saad vähemal õiged asjad.
Küünalde ümber õli küll normaalne pole, ega ei peagi silmaga näha olema, et välja ajab, vaikselt immitseb ja uputab/kõrvetab seda ümbrust, pildilt juba näha, et korralikult õlised.
Kui jahutus vedelik oleks mootoris siis oleksid juba aru saanud.
Kui sul pole 3.0 liitrist BMW-ed, siis sa pole mitte mingi mees (nali)
E32 740iA
helloworld
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 03.01.2014 20:17 14
Peamine sõiduk: BMW 320

Re: e46 mootor läbi või veel taastatav veel

Postitus Postitas helloworld »

kui survega pesta kas mootor võib samal ajal töötada pesulas ja peale pesu läheb käima ja mingit jama ei või tekitada ja ujutada midagi üle või lühisesse?
Viimati muutis helloworld, 04.01.2014 00:38 06, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Tauri_J
Huviline
Postitusi: 3533
Liitunud: 30.10.2011 08:45 55
Asukoht: Tartu

Re: e46 mootor läbi või veel taastatav veel

Postitus Postitas Tauri_J »

eiiiiiii.
Kasutaja avatar
Marko
Huviline
Postitusi: 1431
Liitunud: 18.06.2006 22:43 37
Asukoht: Tallinn

Re: e46 mootor läbi või veel taastatav veel

Postitus Postitas Marko »

Hea oleks seda teha täitsa sooja mootoriga, et peale pesu ka veits aitab kaasa niiskuse aurustumisel, ostad mootori puhastus ainet, isegi Prismas müüakse, lased seda ohtralt kus õlised kohad on, andurite/pihustite ja peene juhtmestiku juures ettevaatlikumalt ja hoolikalt kähku puhtaks.
Pesulad rõhuvad ka sellele, et nemad ei vastuta kui auto hakkab puterdama vms. tegema, ja ega ei saagi neid selles süüdistada, kui pärast auto veits puterdab vms. võib ka pärast jamasi tulla aga tõenäusus on väike.
Kui pesu tehtud siis oleks hea kohe koju/garaasi sooja vms. sõita ja kapott lahti hoida, et niiskus välja auraks sooja mootori ümber jne. ja kohe hakata lammutama/puhastama. Nii lihtne ja loogiline ju :roll:

Kõige lihtsam, mine kuhugi remondi töökohta, las pesevad mootori korralikult puhtaks, vahetavad kaane tihendi ära, küünlad ja kontrollivad geneka üle, muidu hakkad veel käiva mootoriga ise tihendit vahetama :lol:
Kui sul pole 3.0 liitrist BMW-ed, siis sa pole mitte mingi mees (nali)
E32 740iA
helloworld
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 03.01.2014 20:17 14
Peamine sõiduk: BMW 320

Re: e46 mootor läbi või veel taastatav veel

Postitus Postitas helloworld »

milleks uued küünlad kui ma juba ostsin uued küünlad ja veel kataloogi järgi sellele autole, küünalde kohta küsisin materjali seepärast et tahan ja viitsin veel targemaks saada, tavaliselt ei viitsita ja see võibolla ajas mõtte sassi küünalde kohapealt
helloworld
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 03.01.2014 20:17 14
Peamine sõiduk: BMW 320

Re: e46 mootor läbi või veel taastatav veel

Postitus Postitas helloworld »

nüüd on ilmenud uus viga, mootor klõbiseb imelikult, külmalt käima pannes vähem ja õrnalt kuulda, nagu diisel auto oleks, vaikne uuem diisel auto pehme klõbin, kas õli võib vähe olla või midagi halvemat kallimat remonti vaja? klapid või mis kuskil vastu võivad käia, kas küünalde tahmumine võib ka seda põhjustada? olen mingi 300 km sõitnud selle klõbinaga
Kasutaja avatar
veikuu
Huviline
Postitusi: 506
Liitunud: 03.06.2010 17:14 29
Peamine sõiduk: BMW 325 2jz

Re: e46 mootor läbi või veel taastatav veel

Postitus Postitas veikuu »

mine mingi asjapulga juurde, siin suht lamp ennustada kas mootor tiksub või kolisevad saaled juba . vaata kas õli on piisavalt sees! külmalt teeb vähem häält kuna siis on õli paksem, sooja mootoriga läheb vedelamaks ja teebki rohkem häält. ju tõukurid läbi vms .
Kasutaja avatar
Chris_P
Huviline
Postitusi: 2088
Liitunud: 14.11.2010 11:56 20
Peamine sõiduk: BMW E46 328iT
Asukoht: Estland, Tallinn

Re: e46 mootor läbi või veel taastatav veel

Postitus Postitas Chris_P »

mul tegid vahest tõukurid just külmalt O_o
My car looks happy. Used to look happier.
E36 316i Compact - E46 328i Touring Aerodynamics Package
helloworld
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 03.01.2014 20:17 14
Peamine sõiduk: BMW 320

Re: e46 mootor läbi või veel taastatav veel

Postitus Postitas helloworld »

millal need välja tuleks vahetada ja umbkaudne hind jämedalt nende vahetus ning mitusada km kannatab nendega veel nii sõita? kui kergelt mootori ära rikub
butek
Huviline
Postitusi: 188
Liitunud: 03.06.2013 10:44 52
Peamine sõiduk: BMW 320D '03

Re: e46 mootor läbi või veel taastatav veel

Postitus Postitas butek »

kontrolli esiteks õlitase... teiseks võiks õlisurvet kotrollida. Põhimõttelislet võib kogu elu nende klõbisevate tõukuritega ringi sõita. Kui otsustad vahetada siis vahetusse lähevad kõik korraga, kuna on raske tuvastada milline täpselt häält teeb. Kas õlilekkeid oled likvideerunud? Päris eluohtlik niimodi sõita, mull tuttaval ükskord hakkas õli põlema, kuna sattus väljalaske kollektori peale... Ja süüteküünladele see õli head ei tee... Täpselt ei saa seletada aga õli vist riikub need kõrgpinge juhtmed ja hakkab läbilööma keresse... Kui eksin võiks keegi parandada... Veel kui ma samuti ei eksi, süüteküünlad tasapisi lasevad läbi keerme õli silindrisse... Järeldus - likvideeri õli lekkeid ja tee kõik puhtaks. :roll:
helloworld
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 03.01.2014 20:17 14
Peamine sõiduk: BMW 320

Re: e46 mootor läbi või veel taastatav veel

Postitus Postitas helloworld »

lekkeid pole kõraldanud veel. talvel küünlaid vahetades oli küünla keermes näha küll kõrbend õli, samas sealt päris õli läbi käia ka ei tohiks nii kergelt et hakkab küünlaid tahmama, küünla pesas mõnes silindris oli natuke õli näha.
Tuli meelde veel see et selle klõbisemisega koos tekkis selline viga et kui paak tühjaks saama hakkab ja kollane tuli juba põlema hakanud siis külmalt käivitades mootori pöörded on ebaühtlased ja närvilsielt kõikuvad ja kui kaua oodata siis sureb isegi välja ka lõpuks kui sõitu ei alusta, soojalt ei olnud mingeid pöörete kõikumisi kui sõidu lõpetasin ja kütusetaseme andur paagi tühjenemis näitu näitama hakkas.

Rohkema koguse bensuga paagis vahel harva viimasel ajal on ka seda juhtunud et aegalselt külma mootoriga tagurdades võib välja surra ja ka edaspidi käiguga on välja surnud.
Võimalik et õlilekked ja klõbinad ja välja suremised pole üldse omavahel seotud. paaki pole täitsa täis pannud kevadest saati, kondents ehk üldse paagis?

Mõtlen üldse ära müüa koos vigade kirjeldusega, 2000 vist on palju sellise auto eest? klapikambri kaane tihend vajab vahetust, ja ukste alumised servad tahaksid värvimist ja vasak esi rattakoopa juures küljekarp vajab vahetust kuna seal mingi viga peal roostetab ja odavam uus panna. Puudu on veel tagumise juhipoolse ukse kruvi kinnitus kate see väike jupp, kuskilt saada kah pole. kütusekulu kah suur 10 senti kilomeeter. sai just ülevaatusel käidud ja uued õõtshoovad pandud jne üle 400 euro eest
Kasutaja avatar
jargo
Huviline
Postitusi: 6100
Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
Peamine sõiduk: bmw 330ci
Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
Kontakt:

Re: e46 mootor läbi või veel taastatav veel

Postitus Postitas jargo »

Kahjuks on sellise klõbiseva ja muud jamasi täis auto reaalne hind kuni 1000€ :(
Kui keegi ka selle hinnaga soovib. Remont on kallis.Minule tundub,et 1000€ sinna autosse matta ei ole mingi probleem! Ja see ei tähenda, et auto saaks korda.
330ci 6k man
e36 Z3 3,1 NA 300+whp:Best ET 11,60@190 kmh
butek
Huviline
Postitusi: 188
Liitunud: 03.06.2013 10:44 52
Peamine sõiduk: BMW 320D '03

Re: e46 mootor läbi või veel taastatav veel

Postitus Postitas butek »

Aga palju võiks selline mootor koos vahetusega maksma? Äkki on odavam ja kiirem viis korda teha on terve mootor vahetada? :roll:
SweetOne E46
Huviline
Postitusi: 36
Liitunud: 14.07.2014 20:12 43
Peamine sõiduk: BMW320d

Re: e46 mootor läbi või veel taastatav veel

Postitus Postitas SweetOne E46 »

butek kirjutas:Aga palju võiks selline mootor koos vahetusega maksma? Äkki on odavam ja kiirem viis korda teha on terve mootor vahetada? :roll:
minul läbi tutvuste üle 1000 euri natuke :D nii et jamh kuigi mul oli 320d automaat 2001 aasta
Kasutaja avatar
jargo
Huviline
Postitusi: 6100
Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
Peamine sõiduk: bmw 330ci
Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
Kontakt:

Re: e46 mootor läbi või veel taastatav veel

Postitus Postitas jargo »

Bensuka mootor ei maksa eriti midagi.
200-400 pluss vahetus ka ca 200-300€

Mina paneks siis juba midagi kobedamat vahele.
2,3 2,8 vms.
330ci 6k man
e36 Z3 3,1 NA 300+whp:Best ET 11,60@190 kmh
helloworld
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 03.01.2014 20:17 14
Peamine sõiduk: BMW 320

Re: e46 mootor läbi või veel taastatav veel

Postitus Postitas helloworld »

kas tõesti on bmw nii rämps masin ja ka foorumi autofännid nii vähe kogenenud autoremondis et kohe mootorit vahetama puhtalt klapikambri tihendi lekkimise tõttu ja eelpoolmainitud nukkade klõbisemise pärast mille vahetus nagu selgus polegi üldse oluline, mootori puterdamist võib põhjustada ka igasugune andurite jama, millegi ummistumine kuskil või liiga säästlik pikaaegne sõit jne
ainus põhjus mootori vahetuseks oleks siis juba kütusekulu vähendamine sellise mootori vastu mis säästlikum
Kasutaja avatar
Chris_P
Huviline
Postitusi: 2088
Liitunud: 14.11.2010 11:56 20
Peamine sõiduk: BMW E46 328iT
Asukoht: Estland, Tallinn

Re: e46 mootor läbi või veel taastatav veel

Postitus Postitas Chris_P »

Jumala eest mine juba korraliku kohta asja diagnoosima.. Patrik/ Carmasters oü või mõni muu tasemel koht..
Geeeesh..x_x
My car looks happy. Used to look happier.
E36 316i Compact - E46 328i Touring Aerodynamics Package
Kasutaja avatar
jargo
Huviline
Postitusi: 6100
Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
Peamine sõiduk: bmw 330ci
Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
Kontakt:

Re: e46 mootor läbi või veel taastatav veel

Postitus Postitas jargo »

helloworld kirjutas:kas tõesti on bmw nii rämps masin ja ka foorumi autofännid nii vähe kogenenud autoremondis et kohe mootorit vahetama puhtalt klapikambri tihendi lekkimise tõttu ja eelpoolmainitud nukkade klõbisemise pärast mille vahetus nagu selgus polegi üldse oluline, mootori puterdamist võib põhjustada ka igasugune andurite jama, millegi ummistumine kuskil või liiga säästlik pikaaegne sõit jne
ainus põhjus mootori vahetuseks oleks siis juba kütusekulu vähendamine sellise mootori vastu mis säästlikum
Loe enda eelmisi postitusi.Seal on kirjeldatud rohkem mootori probleeme.
Võimalik jahutusvedeliku kadu läbi plokikaane või selle tihendi,suur kütusekulu,mingid klõbinad,erinevad lekked,mingi ebameeldiv põletuslõhn sumpsist(võib vabalt olla õlirõngastest,see selle mootori põhiprobleem),mootori käima minnes erinevad metallsed helid jne.

Olles neid m52/m54 mootoreid ikka juba omajagu kokku lapanud,siis võin väita,et odavam on ikkagi normaalses korras mootor peale tösta,Kui seda muidugi kuskilt saada on. Olemasoleva mootori remondihnid kisub vägisi neljakohaliseks ära.Kui korralikult teha! Kaan korda,uued röngad,tihendid,saaled jne.
Üldiselt inimestele ei meeldi,et mootori remondile kulub samapalju kui auto enda hind on!

Aga alustama peaks siiski korralikust diagnostikast! Et üldse teada saada mis seisukorras tegelikult antud mootor on!

See siis minu isiklik arvamus,mitte absoluutne tõde!Ärge ära tapke :D
Viimati muutis jargo, 21.08.2014 15:50 58, muudetud 1 kord kokku.
330ci 6k man
e36 Z3 3,1 NA 300+whp:Best ET 11,60@190 kmh
butek
Huviline
Postitusi: 188
Liitunud: 03.06.2013 10:44 52
Peamine sõiduk: BMW 320D '03

Re: e46 mootor läbi või veel taastatav veel

Postitus Postitas butek »

Minu meeles tänapäeval mootoreid kuid ka igasuguseid agregaate ei remondita... LIhtsam ja kiireim viis on vahetada teise, korraliku varuosa vastu... Üks kord koos oma sõbraga tegime kapitaal remondi v6 opeli mootorile, summas tuli sama palju kui inglismaalt tuua korraliku doonori, tööks siis tuleks ainult mootorid omavahel vahetada aga reaalis jeblisime selle mootoriga päris pikalt, mootor välja, juppideks ja uute osadega tagasi kokku... Aga toll hetkel oli soov kogemust saada. Seega minu meeles kui ei ole huvi selle töö ja kogemuse vastu pöördu nt. caraway-sse, nad toovad inglismaalt neid bEmme ja isegi pakuvad ka mootori vahetuse teenust. Kui tõesti mootor maksab 200 euri + tööraha, mida siin üldse mõelda... Mõnede bemmide mootorite ainult osad maksavad 200+ euri... nt. dempfer m51 puhul... :roll:
helloworld
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 03.01.2014 20:17 14
Peamine sõiduk: BMW 320

Re: e46 mootor läbi või veel taastatav veel

Postitus Postitas helloworld »

selgus et see klõbin ikka põhjustatud vähesest õlist, õlivarras oli täitsa kuiv ja koonus otsal oli vaid mõni pritse peal, sai 100 meetrit paar tundi enne varda vaatamist sõidetud, üks õli sööva autoomanik ütles et kui õli otsas hakkab mootor klõbisema, ostsin odavat lukoili õli panin sisse 1 liitri kohe heli paranes ja mootor ei jurtsutanud, 1 liitri peaks veel panema, huvitav mida kahju võiks 800 km sõitu sellise klõbiseva mootoriga teha?

Imestama paneb see et auto oli vahepeal hoolduses ja seal keegi ei rääkind õlist midagi et ülevaatuseks oleks viisakas ikka autosse õli ka panna sisse, taheti vaid kalleid juppe välja vahetada mis kestavad veel 10 000 km

Autohoolduses korralikus peaks ikka töötama mehed kes ikka näevad ja kuulevad ja on kursis ikka rohkem auto hingeeluga kui autoomanik kes lõppkokkuvõttes saab targemakski kõike ise läbi elades, arvasin et ise läbi elamis ajastu on läbi aga eksisin.
Ka ühe teise autoga vahetati nii geenraatoreid kui pakuti 700 euroseid diagnostikaid ja hoolduseid et miks auto talvel ei lähe käima aga aku väiksetest mõõtmetest tingitud füüsikalist mitte sobimist ei osanud keegi kahtlustada, sai ostetud kogu akupesa suurune geelaku sisse ja veel suuremgi ja aastakuteks on akumured unustatud ka külmade ilmadega.

Mitte naeruvääristada seda teemat kuna sellist teemat pole veel ja teistele on vajalik kel sama probleem ja saab kohe googlest abi
helloworld
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 03.01.2014 20:17 14
Peamine sõiduk: BMW 320

Re: e46 mootor läbi või veel taastatav veel

Postitus Postitas helloworld »

tere, tõstatan oma enda teema taas kuna vahepeal saand targemaks ja tekkinud küsimusi

Klapikambrikaane tihend endiselt vahetamata ja lekib õli veidi, lekkimise osas lekib ka süüteküünalde pesasse kus aastaid puhastamata võib kogu pesa täituda õliga ja lühisesse minna küünal.

Küsimus mida küsida tahan on nüüd selles kas sealt küünla keerme vahelt läheb õli ka silindrisse põlemiskambrisse? sest küünlad peavad heal juhul 10 000 vastu siis vaja uued panna või puhastada.
Samas ma pole julgend piisavalt tugevalt neid küünlaid kinni keerata sest tugevad asjad üsna kergelt on üle keeratavad, kasvõi pudelikorgid ja kaaned metallist või kruvid metalli sees ja rattapoldid on nagu vasest jne!
Mingit jõumõõdikuga küünla keerajat ei ole müügil kuskil?

Küünalde seis viitab õli rohkusele uurides seda õpetust kuid samas mitte ka oluliselt palju. http://www.ladaklubi.ee/leht/artiklid/e ... ekueuenlad" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: e46 mootor läbi või veel taastatav veel

Postitus Postitas toivoku »

miks sa seda tihendit ära ei või vahetada?
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
helloworld
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 03.01.2014 20:17 14
Peamine sõiduk: BMW 320

Re: e46 mootor läbi või veel taastatav veel

Postitus Postitas helloworld »

sest vahetus maksab 500 eurot
Kasutaja avatar
Günther
Huviline
Postitusi: 3483
Liitunud: 01.04.2007 13:27 25
Peamine sõiduk: Bmw e39 M5
Asukoht: Haapsalu

Re: e46 mootor läbi või veel taastatav veel

Postitus Postitas Günther »

Mis krdi jama sa ajad, mis 500 eur? Tihend on mingi 28eur ja vahetus mingi 40eur. Mine kuskile töökotta ja lase see auto üle vaadata- ise sa ju ei oska nii ehk naaa....
* e39 M5 http://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=4&t=282508
* f10 530d 2011 Xdrive 190kw
helloworld
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 03.01.2014 20:17 14
Peamine sõiduk: BMW 320

Re: e46 mootor läbi või veel taastatav veel

Postitus Postitas helloworld »

ütle kus ma saan 40 euriga vahetuse hinna ja ma lähen esimesel võimalusel sinna!
helloworld
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 03.01.2014 20:17 14
Peamine sõiduk: BMW 320

Re: e46 mootor läbi või veel taastatav veel

Postitus Postitas helloworld »

Leidsin ka õpetuse " onclick="window.open(this.href);return false;

teema uuesti tõstatamise küsimus oligi selles et tahtsin teada kas süüteküünla keerme vahelt võib õli imbuda põlemiskambrisse mitte klapikambri kaane tihendi vahetuses
Viimati muutis helloworld, 26.09.2015 13:42 48, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
icedog
Huviline
Postitusi: 794
Liitunud: 27.10.2009 12:53 25
Peamine sõiduk: e 46
Asukoht: Lääne-Virumaa

Re: e46 mootor läbi või veel taastatav veel

Postitus Postitas icedog »

No milleks sulle abi vaja? Kolme aasta pärast kirjutad,et kkk tihend ikka vahetamata. Tundub ,et oledki natukene ohmu ja sellepärast küsitigi tööraha 500 euri. Lootes ehk maksabki. :roll:
Tööd ma ei karda. Olen töö juures isegi maganud!
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12044
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: e46 mootor läbi või veel taastatav veel

Postitus Postitas toivoku »

davai, 40.- euri ja tihend minu poolt.. 58344541 tallinna kesklinn, teeme selle ära ja üritan vastatta ka kõigile teistele selle mootoriga seotud küsimustele :)
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
Kasutaja avatar
Günther
Huviline
Postitusi: 3483
Liitunud: 01.04.2007 13:27 25
Peamine sõiduk: Bmw e39 M5
Asukoht: Haapsalu

Re: e46 mootor läbi või veel taastatav veel

Postitus Postitas Günther »

Tubli toivoku :D
* e39 M5 http://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=4&t=282508
* f10 530d 2011 Xdrive 190kw
Vasta