1. leht 1-st

E90 325 ,paar küsimust.

Postitatud: 07.01.2014 20:27 21
Postitas Keith120
Tere,
Oskab mõni e-90 omanik või keegi kes teab sellest autost midagi , vastata järgmistele küsimustele:

1. Kui esituledes parkide asemel põleb ainult üks rõngas, et kas siis testel on pirnid läbi? Kas seal on üldse pirnid või on rõngad läbi? Kui keeruline neid vahetada on?

2. Kas sel autol õlivarrast ei olegi ? Võibolla olen loll, kuid kiirelt ei suutnud igaljuhul leida:)

3. Kas on normaalne ,et 111000 sõitnud autol peale pikemat seismist tiksub üks hüdrotõukur? Ühesõnaga käivitades auto tiksub see tõukur. Umbes 5 min.kui auto töötas, läks küll see tiks vaiksemaks, kuid päris ära ei kadunud. Autol on ka hooldus tegemata. Kas peale hoolduse (k.a õlivahetuse) tegemist ja autoga sõitma hakkamist võib tõukuri tiks ära kaduda.
Nimelt võimalik,et on plaan osta isend millel sellised vead, sellepärast küsin.

Tänud ette vastuste eest!

Re: E90 325 ,paar küsimust.

Postitatud: 07.01.2014 23:59 45
Postitas Razta
Soovitaks igaljuhul enne ostu käia esinduses ostueelses kontrollis. Võib sulle nii mõnegi euro tulevikus kokku hoida ja hulganisti närvirakke.

Re: E90 325 ,paar küsimust.

Postitatud: 08.01.2014 10:07 28
Postitas sigaelmar
Minumeelest (pole 100% kindel küll) on esitule rõngastel kahepeale üks pirn. Ehk siis kui pirn on läbi, peaks ühe tule mõlemad rõngad kustus olema.
Sellel autol õlivarrast ei olegi, kompuutrist vaadatakse taset.
Kas hüdrotõukuri tiksumine on kunagi normaalne? :) Õlivahetust võib aidata küll kui see ammu tegemata ka on.

Re: E90 325 ,paar küsimust.

Postitatud: 08.01.2014 22:19 04
Postitas Keith120
Hüdrotõukuri tiksumine loomulikult ei ole normaalne. Paneb lihtsalt imestama,et väidetavalt 111000 sõitnud autol ta juba tiksub. Mul e-46 on sõitnud 380000 ja pole mingit tiksu kuskil veel. siit tulevadki mõtted,et kas on vale õli sees või on mega kaua hooldus tegemata. Kuid raamatu järgi ta nii mega kaua ei olegi tegemata, umbes 1,5 aastat ja 13000 km tagasi tehti viimane hooldus raamatu järgi.
Tundub järjest rohkem,et see raamat võltsitud ja tegelik läbisõit kordades suurem.
Võibolla oleks midagi õli värvist ja olekust väljalugenud, kuid selgus ,et sel autol polegi õli varrast. Korgi alune igaljuhul oli ilus puhas.
Ees rõngastest põles jah ainult üks. 3 tükki olid kustus.

Re: E90 325 ,paar küsimust.

Postitatud: 09.01.2014 08:49 51
Postitas sigaelmar
111000 sõitnud? Siis see on ma pakun mingi 2008- aasta masin? Võibolla nendel mingi tüüpviga mis tiksuma hakkab?

Re: E90 325 ,paar küsimust.

Postitatud: 09.01.2014 08:58 09
Postitas Keith120
2006a masin on.

Re: E90 325 ,paar küsimust.

Postitatud: 13.01.2014 05:39 55
Postitas reizor
Õlivarrast neid tõesti pole, õlitaset saad kompuutrist kontrollida.

Tõukurite tiksumine tundubki neil mootoritel mingi murelaps olema. Olen päris mitme omaniku käest seda kuulnud ning ühte näinud, mis käis reaalselt nagu õmblusmasin. Muidugi võid õlitaset kontrollida, kui see madal siis kipuvad samuti häält tegema.