Papp ja e36

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
priit20
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 22.08.2005 09:58 34

Papp ja e36

Postitus Postitas priit20 »

Mis nipiga saab neerude juurde augu ette papi panna?
Kapoti lahti teen siis sealt kõik kinni, tuleb lahti kakkuda midagi või lihtsalt traadiga papitükk neeru külge panna :D
Küsin kuna pikem trassisõit ees ning 100km/h ning -25 kraadi pole just tervislik.
Tel: 53411017
tauno666
Huviline
Postitusi: 78
Liitunud: 06.11.2003 20:33 57

Postitus Postitas tauno666 »

plastik kate võta ära kapotialt...vist mingi nelja kruviga kinni.Siis saad täpselt papi vastu radikat panna!
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

papiu saad panna vastu neere tagantpoolt... ja kindlasti nii... ära pane vastu radika... ja ära pane kõike kinni... jäta paar ribi lahti... mul auto kuumenes yle täna peaaegu... õnneks sattusin peale täpselt siis kui tuli syttis ja jätsin auto seisma ja tegin augu sisse papile
Ziilike
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 06.01.2005 12:16 33
Asukoht: Tallinn, Muuga ja muu Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas Ziilike »

hea soovitus, meil täna tööjuures ühel vennal radikas läks kuna papp oli vastu radikat :P ja avasid ei olnud.

Samas tekib küsimus miline on parim lähenemine ? Kas tasub üldse midagi ette panna ? Kui jah siis mis materjli peale papi veel soovitatakse/soovitate ?
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

Ziilike kirjutas:hea soovitus, meil täna tööjuures ühel vennal radikas läks kuna papp oli vastu radikat :P ja avasid ei olnud.

Samas tekib küsimus miline on parim lähenemine ? Kas tasub üldse midagi ette panna ? Kui jah siis mis materjli peale papi veel soovitatakse/soovitate ?
endal hakkas auto vähemalt sõites soojaks minema tänu sellele papile... aga täielikult kinni katta ei tohi... ma veel moskvichi aegadest tean et tohib aga bmw ei ole mosse
ise soovitaks küll pappi samas võid panna ykskõik mida sinna mis seisab seal ja eest ära ei lähe... kasvõi pleki tyki või linoleumi tyki

kui saad sellise papityki mis läheb sinna neerude vastu aga kummalgi neerul 2 välimist ribi vabaks jäävad siis ma arvan et peaaks hea olema...
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Postitus Postitas Muhv »

hollow - oled sa kindel, et sul termostaat läbi ei ole? Ainus kord kui mul e36 325i soojaks ei tahtnud minna oli siis kui termostaat kutu. Seda juhtus 150 000 läbitud kilomeetri juures 2 korda.
Tarvo
Huviline
Postitusi: 1998
Liitunud: 20.10.2003 23:53 19
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Tarvo »

kui kõik korras, ei juhtu maanteel ka selle pakasega midagi ja pole seda pappi ka sinna ette vaja toppida.
Kasutaja avatar
erik
Huviline
Postitusi: 1228
Liitunud: 07.09.2004 17:29 17
Peamine sõiduk: 530D E60
Asukoht: Kohila/Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas erik »

e36l 120 km/h ei löö ka nii soojaks sise olusid kui e30l see oli, kui nüüd asja ikka mõistusega võtta ja mitte maanteel kahesaja piiril sõita et masin soe oleks tuleks võtta ette mingid mõistlikumad võtted ja otsida viga kusagilt mujalt.
Enda masinal on ka selline sarnane probla, et sise olu ei lähe nii soojaks kui seda e30 oli, vahest ongi nii see loodud, need masinad pole ju identsed.
Ehk siis tõesti termostaat ära väsinud.
Kuid miks siis just e36te selline hälve painab?
Kui raske termostaati sellel üldse vahetada on, ma vist isegi ei tea kus see asub, ehk keegi juhendaks natuke?
Kahe lidrase m52 motoga tegemist siis.
Leon
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 08.01.2005 15:38 35

Postitus Postitas Leon »

Hommikust kõigile, olen viimased 2 kuud Põhja-Soomes, väljas -35 ning e36 1992 1,8i ei mingit probleemi, termostaat on vanast omanikust veel peal s.t. kuskil 3a. tagasi vahetatud, ei mingit pappi ette ei ole pannud, hommikul soojendan 5min ning salongis kui saunas aga selle eest jahtub kiiresti maha kui seisma jätad. Sõitmist päevas 40-45 km.
Jõudu kõigile...
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

Muhv kirjutas:hollow - oled sa kindel, et sul termostaat läbi ei ole? Ainus kord kui mul e36 325i soojaks ei tahtnud minna oli siis kui termostaat kutu. Seda juhtus 150 000 läbitud kilomeetri juures 2 korda.
ma kardan, et mul kas on see madala temperatuuriga termostaat... ja ta läheb juba liiga vara lahti ja jahtub mootor uuesti maha... panin papid ette ja auto läks ilusti soojaks ilma papita ei tõusnud seier eriti yle esimese posti aga kui papid olid ees õnnestus mootor üle kuumendada... peaaegu... aga see tulenes sellest, et papp oli vastu radikat.... võtsin selle ära ja jätsin papi vastu neere tahapoole ja auto läks soojaks ja temp. näidik näitas keskele

mul oli ka probleem ülevaatusel enne jõule... väljas olid veel pluss kraadid aga mootori temp oli 65 kraadi ja tyyp ütles, et ta ei saa mõõta kui pole 78C

andsin siis natuke tuuri seal garaasis ja sain temperatuuri nii nagu vaja... liiga hea jahutus arvan mina siiski
ruut
Klubiliige EKBK
Postitusi: 538
Liitunud: 03.09.2004 09:55 48
Asukoht: tln-harju

Postitus Postitas ruut »

hollow kirjutas:ma kardan, et mul kas on see madala temperatuuriga termostaat... ja ta läheb juba liiga vara lahti
mul oli ka probleem ülevaatusel enne jõule... väljas olid veel pluss kraadid aga mootori temp oli 65 kraadi ja tyyp ütles, et ta ei saa mõõta kui pole 78C
sul ikka termostaat läbi. 65 kraadi juures ei tohiks ükski termostaat veel suurt ringi avada.
e10 & e21 & e24 & e30 & R
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

ruut kirjutas:
hollow kirjutas:ma kardan, et mul kas on see madala temperatuuriga termostaat... ja ta läheb juba liiga vara lahti
mul oli ka probleem ülevaatusel enne jõule... väljas olid veel pluss kraadid aga mootori temp oli 65 kraadi ja tyyp ütles, et ta ei saa mõõta kui pole 78C
sul ikka termostaat läbi. 65 kraadi juures ei tohiks ükski termostaat veel suurt ringi avada.
ma pole veel uulnud, et termostaat saab otsa lahtises asendis... aga hakkan asja uurima mis on muidu rahva arvamus kas 85 või 92 kraadine termostaat panna?
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Postitus Postitas Muhv »

Kui sul hästi läheb siis termostaat jääb just nimelt lahtisesse asendisse rikki minemisel. Vastupidi on suur oht mootor punaseks lasta...
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

99% juhtudest ta just lähebki tuksi kinnises asendis paraku
bayerlane
Huviline
Postitusi: 139
Liitunud: 17.05.2005 17:12 21
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas bayerlane »

omal termostaat 92 kraadi,soojaks lüheb normaalselt.isegi -30 maanteel oli salong suht soe.keskelt peab ainult augud kinni keerama et ei puhuks säält õhku ja elab talve üle küll
318 cabrio`96
Kasutaja avatar
Jarlo
Huviline
Postitusi: 851
Liitunud: 24.05.2004 09:02 18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Jarlo »

mina olen just rohkem kuulnud, et termostaat jääb kinni avatud asendis. Nii on olnud minu kolme auto puhul ja ka paljudel tuttavatel. Kui jääks kinni 99% suletud asendisse, siis peaks 1/3 autosid ringi sõitma ju remonditud plokiga...
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

Postitus Postitas hollow »

Jarlo kirjutas:mina olen just rohkem kuulnud, et termostaat jääb kinni avatud asendis. Nii on olnud minu kolme auto puhul ja ka paljudel tuttavatel. Kui jääks kinni 99% suletud asendisse, siis peaks 1/3 autosid ringi sõitma ju remonditud plokiga...
kui sa võtad kätte termostaadi ja vaatad kuda ta toimib, siis isegi talupoja loogika ylteb, et termostaat üldjuhul annab saba kinnises asendis kuna vedru hoiab termostaati kinnises asendis ja soojaga annab see vedru järgi (bimetall) aga kuidas saab ta väljas -30 kraadiga seistes järgi anda???
ravia
Huviline
Postitusi: 223
Liitunud: 30.12.2004 23:53 38

Postitus Postitas ravia »

hollow kirjutas: kui sa võtad kätte termostaadi ja vaatad kuda ta toimib, siis isegi talupoja loogika ylteb, et termostaat üldjuhul annab saba kinnises asendis kuna vedru hoiab termostaati kinnises asendis ja soojaga annab see vedru järgi (bimetall) aga kuidas saab ta väljas -30 kraadiga seistes järgi anda???
Loogika loogikaks aga minuomal ka termostaat kutu so lahti.Kõik toimus ühe öö jooksul :(
Ja papp radika ees ei aita midagi nii et peab päevakese külmetama.
'90 E34 M50B25
Kasutaja avatar
Jarlo
Huviline
Postitusi: 851
Liitunud: 24.05.2004 09:02 18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Jarlo »

hollow kirjutas:
Jarlo kirjutas:mina olen just rohkem kuulnud, et termostaat jääb kinni avatud asendis. Nii on olnud minu kolme auto puhul ja ka paljudel tuttavatel. Kui jääks kinni 99% suletud asendisse, siis peaks 1/3 autosid ringi sõitma ju remonditud plokiga...
kui sa võtad kätte termostaadi ja vaatad kuda ta toimib, siis isegi talupoja loogika ylteb, et termostaat üldjuhul annab saba kinnises asendis kuna vedru hoiab termostaati kinnises asendis ja soojaga annab see vedru järgi (bimetall) aga kuidas saab ta väljas -30 kraadiga seistes järgi anda???
talupoja loogikaga pole siin midagi teha vaid tuleks vaadata pigem fakte ja praktikat. Nagu ma ütlesin, minu kogemused on olnud sellised. Kui sa loed ka termostaadi muredest foorumites, siis näed, et pigem tegu siiski klapi lahti jäämisega.
Ceed
Huviline
Postitusi: 819
Liitunud: 14.05.2005 00:34 14
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ceed »

Mul radikas täiesi kinni aga kui sõidan siis temp kukub ikka sinisele ära :S
Mul siis termostaad läbi? Siis on mul järgmine küsimus kust ma sellle leida võin?
toom
Huviline
Postitusi: 486
Liitunud: 12.07.2005 19:56 27

Postitus Postitas toom »

Ceed
Huviline
Postitusi: 819
Liitunud: 14.05.2005 00:34 14
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ceed »

tänud ;)
Vasta