1. leht 1-st

K: õhulugeja korrasolek

Postitatud: 24.01.2006 11:48 02
Postitas marx8
kuidas oleks seda võimalik teada saada kas töötab korralikult.
et ei tea kas on korras v mitte auto käib ilusti pöörded stabiilsed,
aga kütuse kulu liiga suur (10-11l/100km) ja pole enam jõudu mootoril. lambda uus, ja ka töötab. aga see ktte kul pole kõige hullem jõudu tahaks tagasi 5 käik suht kasutu ja veel kui 5 käiguga sõites lpedaali põhja lööd siis ökokas läheb ainult 14 l sajala ja seal edasi ei lähe


ni nüüd asi selline et proovisin uuetsi juhet õhukulu lugejalt tagant ära võtta korra mängis pööretega ja auto jäi ilusti tööle aga gaasi andes on suht uimane.

Postitatud: 24.01.2006 12:11 40
Postitas taarm
Kui kütusekulu liiga suur ja mootoril nagu enam jõudu pole, siis äkki tõesti võib kahtlustada õhukulumõõtjat.

Postitatud: 24.01.2006 12:15 13
Postitas taarm
Proovi veel nii, et võta õhulugejalt juhe tagant ning kui siis motole tuleb jõud tagasi, siis lugeja arvatavast läbi jah. Paha ei teeks ka see, kui kirjutaksid mis mootriga tegemist.

Postitatud: 24.01.2006 12:18 21
Postitas marx8
mootor 2.0 95kw. kui tagant ära võtan siis jääb ikka veel laisemaks gaasi äkki ei saa andagi tahab välja surra mootor

Postitatud: 24.01.2006 12:25 09
Postitas Koleloom
tegelikult peaks auto täitsa seisma jääma kui sa võtad õhulugeja pistiku küljest ära!!!

Postitatud: 24.01.2006 12:26 23
Postitas marx8
ta jääbki aga kui gaasiga mängida siis jääb tööle

Postitatud: 24.01.2006 16:25 26
Postitas kaidu
võib oelda et mul sama kütüsekuiu, mootor m10 pritse 1,8.siis kui autot ehitasin siis vahetasin ka õhulugeja ära aga kütuse arv jäi peaaegu samaks.Põhjus miks vahetasin oli et uue õhulugejaga töötas pehmemalt. aga saaks neid 4 otsa kuidagi testriga proovida oleks hea .kui pistiku võtad ära ei jää moto tööle aga kui ma kaasiga mängisin siis kuidagi töötab küll kuid mitte nii nagu õhulugejaga.Mõni ütleb siin et norm kütuse kulu aga kui ostsin siis linn oli 7-8 l nii et mõtisklemist on küllaga.Ei viitsi praegu tallinna ka sõita ja polegi eriti aega.

Postitatud: 24.01.2006 18:22 33
Postitas marx8
täna sõitsin lahtise kapotiga ja auto läks paremini edasi näitas kütte kulu ka 6l/100km ei tea millest see tingitud.sõitsin lahtise kapotiga kuna soendus mootor pees.

Postitatud: 24.01.2006 19:36 13
Postitas taarm
oot-oot, mis moodi lahtise kapotiga? :shock: Mismoodi see lahtine kapott soendusmootorile mõjus? Sorry, aga ... :?:

Postitatud: 24.01.2006 20:31 44
Postitas marx8
mul polnudki soendus mootori küljes ja kaan polnud ka ees ma sõitsin nii et autosse tuleks sooja muidu külmud päris ära.
saad nüüd aru.

Re: K: õhulugeja korrasolek

Postitatud: 24.01.2006 21:13 02
Postitas ravia
marx8 kirjutas:kuidas oleks seda võimalik teada saada kas töötab korralikult.
et ei tea kas on korras v mitte auto käib ilusti pöörded stabiilsed,
aga kütuse kulu liiga suur (10-11l/100km) ja pole enam jõudu mootoril. lambda uus, ja ka töötab. aga see ktte kul pole kõige hullem jõudu tahaks tagasi 5 käik suht kasutu ja veel kui 5 käiguga sõites lpedaali põhja lööd siis ökokas läheb ainult 14 l sajala ja seal edasi ei lähe
Katalüsaator?
Sümptomid küll sarnased.

Postitatud: 24.01.2006 21:47 04
Postitas marx8
aga mul kati polegi

Postitatud: 25.01.2006 13:48 22
Postitas marx8
:arrow:

Postitatud: 27.01.2006 16:59 30
Postitas erx37
endalgi sama teema..
ökokas 14l peale ja j6udu ei ole..
endal küll mootoriks M51 2,5TDS
kuid vahepeal siiski mul tuleb j2lle j6ud tagasi..
ei ole suutnud siiani viga leida..
kylmadega kadus jõud ära. Nüüd on nagu tagasi tulnud jälle. Täna vähemalt töötas jälle korralikult :roll:

Postitatud: 28.01.2006 23:26 51
Postitas Algu
Nii mul ka siis selline mure.et maanteel sõita siis alla 11-12 on vägaraske hoida seda maiserit ja 5 pedlat anda ei tõmba.325i 125 kw.

Postitatud: 29.01.2006 12:52 49
Postitas raimo_r
Milleks jalgratas leiutada ? Elektrikalade puhul võidki viga otsima jääda, targem on kohe diagnostikas ära käia ning oma aega ja närve säästa.

Postitatud: 29.01.2006 14:31 51
Postitas meph
Õhulugeja puhul on probleem tavaliselt õhulugeja sees oleva klapi küljes olevas potentsiomeetris. Seda siis kui on õhukululugeja mitte MAF andur. Näpuga klappi liigutada ja mingi riistaga takistus ära mõõta sellel potekal. Ei mäleta tegelt praegu peast, kas sellel asjal oli signaal takistuse või voolutugevusega.

Postitatud: 29.01.2006 16:12 12
Postitas marx8
avastasin et mul sukk ka katki laseb läbi ja päruis hulka sukk on enne lambda andurit selles äkki ka väike viga